Električkové, trolejbusové aj autobusové zmeny.
Do Bratislavy bola 20. novembra 2015 dodaná 28. obojsmerná električka Škoda 30T ForCity Plus z celkového počtu 30 objednaných vozidiel. Vozidlá #7516 - 7528 sa však do premávky s cestujúcimi ešte nezaradili. V plzenskom závode Škoda Transportation už započali aj výrobu ďalších 15 jednosmerných električiek Škoda 29T, ktoré by mali byť dodané v budúcom roku.
Doplnené: Do 25. novembra boli dopravnému podniku dodané aj zvyšné dve obojsmerné električky Škoda 30T #7529 a 7530.
V súvislosti s dodávkami nových električiek boli od začiatku novembra z premávky odstavené do tzv. studenej zálohy súpravy električiek T3SU #7723+7724, T3SUCS #7739+7740, 7741+7742, 7748+7747, 7751+7752, 7755+7756 a 7769+7770. Na vozňoch #7751 a 7756 sa v nedostatočne zabezpečenej vozovni Jurajov dvor medzičasom stihli vybúriť sprejeri, zrejme nevediac, že ide o električky už odstavené z premávky.
Ústredné dielne dopravného podniku dokončili stredné prehliadky na električkách T6A5 #7947+7948 (obnovený lak v pôvodných farbách) a K2S #7103 (ponechaná vyblednutá celovozidlová reklama).
Trolejbusové dielne začali postupne opravovať nápravy dlhodobo odstavených trolejbusov Škoda 25 Tr Irisbus, z ktorých niektoré neboli v premávke už vyše roka. V súčasnosti sú prevádzkyschopné vozidlá #6701, 6703 a 6705. Zakrátko by sa k nim mali pridať aj vozidlá #6702 a 6706.
Z premávky boli v uplynulých týždňoch odstavené ďalšie staré trolejbusy Škoda 14 Tr(M) a Škoda 15 TrM. Nové trolejbusy Škoda 30 Tr a 31 Tr už prevzali väčšinu výkonov na trolejbusových linkách, výnimkou je linka 64, ktorá je ako jediná z denných liniek ešte obsluhovaná výlučne starými trolejbusmi Škoda 14 Tr. Dva trolejbusy Škoda 14 Tr deponované vo vozovni Hroboňova sú vypravované aj na nočné trolejbusové linky.
Doplnené: Pre nedostatok prevádzkyschopných trolejbusov Škoda 30 Tr boli do vozovne Hroboňova z Trnávky zapožičané aj ďalšie vozidlá Škoda 14 Tr (zatiaľ #6262 a 6292), ktoré sú vypravované na linku 203.
V novembri boli medzi vozidlá pre zimnú službu preradené najstaršie midibusy SOR B 9.5 ako náhrada za vyradené Karosy B 732 CNG, ktoré túto funkciu plnili v uplynulých rokoch.
Dopravný podnik začal vybavovať kĺbové autobusy Mercedes-Benz CapaCity akustickými hlásičmi zastávok, ktoré doteraz v týchto autobusoch chýbali. Hlásiče zastávok boli vyzískané z vyradených vozidiel.
Rubber38
To, že sa nakúpilo nových vozov zbytočne veľa je síce ekonomická hovadina (keďže niektoré Ráby ešte neboli na odpis), ale už sa stalo. Tým je škoda sa už teraz oháňať