Reakcia na: Kubo03 #87:
Určite nie. L40 máva cez prázdniny int.10. Dosť pochybujem ze bude tento 7,5.
Trolejbusy Škoda 25 Tr Irisbus s prídavným diesel-elektrickým generátorom (APU) boli zakúpené pre trolejbusovú trať na Dlhé diely. Prvý trolejbus, na ktorom prebiehala homologizácia, prišiel do Bratislavy 27. februára 2006. Zvyšné vozidlá dorazili do Bratislavy v priebehu júna a júla 2006.
Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 25 Tr Irisbus | 6701 – 6706 | 2006 | 2006 | od 2023 | 6 |
Spolu | 2006 | 6 |
Dĺžka | 17900 mm
18400 mm (so stiahnutými zberačmi) |
---|---|
Šírka | 2500 mm |
Výška | 3460 mm |
Výška podlahy | 320 mm (1. dvere)
330 mm (2. dvere) 550 mm (3. - 4. dvere) |
Rázvor | 5355 mm a 6575 mm |
Počet dverí | 4 |
Počet miest na sedenie | 40 + 1 |
Počet miest na státie | 92 (bez naloženého invalidného vozíka alebo kočíka)
85 (ak je naložený invalidný vozík alebo kočík) |
Celkový počet miest | 132 + 1 (bez naloženého invalidného vozíka alebo kočíka)
125 + 1 (ak je naložený invalidný vozík alebo kočík) |
Pohotovostná hmotnosť | 17700 kg |
Celková hmotnosť | 28000 kg |
Elektrická výzbroj | Škoda Electric SJ 2.1, IGBT-tranzistorový
trakčný menič (vstup 600 V DC, výstup 3 x 0-420 V AC/310 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení |
---|---|
Motor | Škoda 18ML 3550 K/4, asynchrónny trojfázový, vzduchom chladený
APU: KIRSCH APU 100 DIPME - dieselový štvorvalcový motor Iveco NEF (Euro 4) s generátorom s nom. výkonom 100 kW / 700 V DC |
Výkon motora | 240 kW |
Počet motorov | 1 |
Celkový výkon | 240 kW |
Maximálna rýchlosť | 65 km/h |
Riadenie | ZF Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia |
Nápravy | predná: Renault E 70 XH, tuhá
stredná: Renault EM 10 A, tuhá zadná: ZF AV 132.80, portálová, hnacia |
6701 6702 6703 6704 6705 6706 |
6701 | nevyradené vozidlo: 5 (83,3 %) |
6703 | odstavené vozidlo (viac ako 2 týždne nezasiahlo do premávky): 2 (33,3 %) |
6704 | odstavené vozidlo (viac ako 6 mesiacov nezasiahlo do premávky): 1 (16,7 %) |
6706 | vyradené vozidlo: 1 (16,7 %) |
Vodič11
Podľa mňa bude vyradená. Preto lebo není skoro vôbec vypravovaná a hlavne má nijakú poruchu. Naposledy mala poruchu s prehrievaním motora. A to isté 6704 je podľa mňa na ceste vyradzovania. Síce neviem akú má poruchu, ale nebola výpravná napr. Na 33ku už asi rok. Ale je pravda že bola na autoškole. No neviem či tieto vozidlá ešte niekedy vyrazia na linku.