Na linke 95 bude skrátený interval medzi spojmi.
Od pondelka 13. novembra 2017 bude zrušená linka 97. Náhradu v úseku Farského - Vyšehradská zabezpečí linka 95, ktorá bude premávať so skrátenými intervalmi medzi spojmi. Pri ceste do centra mesta je možný prestup na električkové linky 1 a 3 na zastávke Farského. Pri ceste k autobusovej stanici je možné prestúpiť z linky 95 na linku 88 na zastávke Nám. hraničiarov.
lostrail
No neviem, kde po Bratislave taketo papieriky v schrankach nepribudaju (snad len v okoli Pentagonu a okrem toho sa tazko urcuje, co z toho su realitky). Je to kvoli tomu, ze vseobecne je velky dopyt, cim samozrejme nejdem tvrdit, ze nejaka cast akehokolvek sidliska je vacsia alebo mensia prdel. Ale ani ako argument atraktivnosti lokality to nie je velmi objektivne.
Apropo elektricka - problem s napojenim Petrzalky aj tak nevyriesi jedna radiala, ktora pojde zatial relativne prazdnym stredom (v porovnani s hustejsimi castami). Cakame na to ako vrana na sopel, lebo to tam malo fungovat uz desatrocia, no dnes uz mali byt minimalne vo vystavbe dalsie dve radialy: jedna smer Ovsiste, dostihova draha a potom spojit s centralnou, k tomu druha, ktora by obsluzila spadovu oblast Kopcianskej a Panonskej, kde este nadlho bude dominovat L93. Samozrejme, to sa bavime o tom, keby sa tu elektrickove trate stavali na Brnensky styl, t.j. takmer vsade a s cielom plosneho pokrytia. Ano, uz iba taku "drobnost" by tie dve dalsie potrebovali, ako samostatne mosty cez Dunaj a zodpovedajuce napojenia na siet v "starom" meste (a pripadne zokruhovanie spojkou medzi centralnou a zapadnou radialou).
Ono, ani navrh generelu, ktory obshauje v Petrzalke tangencialnu trat, nie je uplne mimo, len neviem, ci prave taky smer je ziadany. Skor ma tam zaujalo to pokrytie casti Ovsista a Panonskej (aj ked uplne nezmyselne zakoncene obratiskom).