Krátkodobá výluka električiek na Jesenského (27.5.2017 15:00 – 23:59)

V sobotu odpoludnia a večer nepôjdu električky okolo divadla.

Z dôvodu konania podujatia Globsec fórum v sobotu 27. mája 2017 bude vylúčená premávka električiek na Jesenského a Mostovej ulici od cca 15:00 do ukončenia dennej premávky. Linky 4 a 8 budú preto premávať v uvedenom čase po zmenených trasách.

  • Linka 4 pôjde v smere do Dúbravky cez Nám. SNP, Kapucínsku a tunel.
  • Linka 8 pôjde v smere z Ružinova medzi zastávkami Poštová a Šafárikovo nám. cez Kapucínsku, tunel, Most SNP a Rázusovo nábrežie.

Električkové zastávky SND, Nám. Ľ. Štúra, Most SNP a Chatam Sófer v smere do Dúbravky v uvedenom čase nebudú obsluhované.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #37:
Nic. Staci si poriadne citat a zistis, co k comu patri.
Reakcia na: lostrail #28:
Čo majú spoločné výluky počas Vianočných trhov s excentricky umiestnenou komunikáciou? Hovoríme predsa o komunikácii pred americkým veľvyslanectvom a ďalej, ktorá je za plotom, v súčasnosti sa nevyužíva pre verejnosť a kedysi tadiaľ premávala električka.
Doplnenie: Pri tom odboceni spoza FFUK by ako alternativa mohol "vzniknut" druhy pruh, ak by to uz malo byt tak neznesitelne, ze by tam bol len jeden.
Reakcia na: Error 0x007 #34:
Iste, tiez velmi nevidim dovod, preco by to v tamtom smere nemohlo byt OK, ale policajna logika, to je nieco, na co dodnes asi nemam patricnu vybavu. Casti vodicov by pomohli tym, ze by sa umoznilo prave odbocenie spoza FFUK smerom na Dostojevskeho rad. Do CSS by sa ani nemuselo zasahovat, jedna znacka "Daj prednost v jazde" by to vyriesila. V Bratislave je viac omnoho horsich miest, ako by to vyzeralo tam. Mohli by kludne aj zrusit 50tku na useku medzi NLS a Safkom, cim by ukludnili dopravu a tym aj znizili pravdepodobnost kolizie.

Ak by sa potom tahala elektricka do Eurovei, este by sa zmestila jedna zastavka (vdaka zruseniu pruhu) hned za krizovatkou. Pri troche snahy aj s dvoma uzkymi nastupiskami. Aj ked jasne, tam by sa uz hodilo dat to druhe v opacnom smere za krizovatku, lenze rusit pruhy v opacnom smere, tam by uz asi nebolo ani cim argumentovat.
Reakcia na: lostrail #27:
Dalo by sa argumentovat, ze na NLS je smer Safko aj tak iba jeden pruh. Ale je pravda ze navrhy prospesne pre Bratislavu budu prijate iba, ak sa nejak eliminuje KDI...
Reakcia na: david1 #31:
skôr akceptuje historickú rallye ..... pri nej sa nepreserú milióny zo štátneho rozpočtu na množstvo zbytočných hluchých kulturistov stojacich na každom metri s odistenou zbraňou ☠ ☠ ☠
Reakcia na: Valec #29:
Tak čiste teoreticky by výhybku mohol pohodlne prestaviť medzi vozidlami súpravy. Ale v praxi ide skôr o to, že máme aj výhybky pružinové, samovratné, ktoré majú základnú polohu do odbočky a pri jazde po hrote z priamej sa režú.
Reakcia na: Solider #30:
Pre túto akciu to úplne chápem.
No magistrát to vie uzavrieť pre úplne chobotiny tipu historická rallye a pod....
Reakcia na: Error 0x007 #25:
Jedna vec sú bezpečnostné opatrenia, ktoré sú opodstatnené a primerané (Globsec), ale druhá vec je natiahnutie červených kobercov na električkovej trati, ktoré je podľa mňa absolútne neprípustné, neproporcionálne a nezmyselné, keďže je možnosť červený koberec natiahnuť na opačnú stranu od strany Gorkého, prípadne vyhradiť perimeter pred budovou, kde sa budú otáčať limuzíny a prichádzať hostia, a to všetko bez nutnosti prerušiť premávku električiek na ulici. Magistrát nie je povinný pre takúto hlúposť uzávierku povoliť. To, že sa to stalo už precedensom, je už naša chabá vizitka.
Reakcia na: afeno #22:
Ale to je podhodenie výhybky pod vozom, to veľmi nemá ako vodič ovplyvniť.

Ja som myslel v zmysle situáciu ako BigMac opisuje "prejdeš po hrote a prestavíš ju do odvratu". Lebo, však ak chcem prehodiť výhybku ručne, bez šmátrania pod vozom, tak musím stáť aspoň spriahadlom nad prestavníkom a to už je podvozok za jazykom.
Reakcia na: zlomok #26:
Toto by uz vonkoncom nepreslo. Este aj Gebrian bol cely uneseny z Hviezdka, ze ani Praha take nema. Dokonca aj ked som za to, aby sa elektricky dostali aj viac do centra, tak Hviezdko, ako jedno z najpodarenejsich namesti, by som nerusil. Okrem akcii v SND by sa robili vyluky pocas vianocnych trahov a dalsich akcii. Z dazda pod odkvap. To uz by s rovnakym efektom mohli elektricky presmerovat cez Laurinsku a Pansku. Len to nadsenie prevadzkarov si nechcem predstavit.
Reakcia na: Error 0x007 #18:
Ved hej hej, uz len presvedcit vsemocny dopravny inspektorat, aby "pustil" pruhy. Len pripomeniem, ze na Molecovej trvali na samostatnom odbocovaku k LIDLu. Skor pustia / premiestnia parkovacie miesta (napr. do podzemia alebo parkovacieho domu) ako by obmedzili pruhy pre IAD.
Reakcia na: Error 0x007 #25:
Presne tak. Jediné využitie tej trate by bolo z šotohľadiska, lebo by po Hviezdoslavsku jazdila tramvaj. Takže by sa tam mohla preháňať 104ka ako turistická atrakcia. Lenže na to je ju škoda. To radšej vyrobiť repliku štvorokenného GANZu s nápisom PVVV. Len tej by bolo možno ešte väčšia škoda ako 104ky...
Reakcia na: Solider #21:
To by vsak neriesilo vseljake plesy a podobne akcie pre slachtu, ktore sa konaju v SND.
Reakcia na: Valec #19:
Presne tak som to myslel.
Reakcia na: Solider #21:
Takže návrat do pôvodnej stopy ? .
Reakcia na: Valec #19:
Ak by bola druhá koľaj na Vajanského nábreží manipulačná, tak by mohla byť aj v priebežnom jazdnom pruhu. Zaujímavý bol však aj tr3mpov návrh po odsťahovaní americkej ambasády potiahnuť trať cez Hviezdoslavovo námestie a pod mostom urobiť nejaký terminál, tým pádom by sa to vyhlo Redute.
Reakcia na: Valec #19:
Áno, bolo by to super, tiež si to tak predstavujem, ale neprejde to cez KDI.
Reakcia na: Error 0x007 #18:
Zo súčasných 5 pruhov (2+1+2) možno spraviť 2 pre IAD, 2 pre tram/Bus? a 2 cyklopruhy.

Trať po Jesenského by som ale nerušil, môže slúžiť na premávku historických vozidiel, príp. ako záložná v časoch výluk. Obratisko by sa (podľa mňa) vošlo aj do toho "parčíka" pri nájazdovej rampe na Most SNP, vzhľadom na jeho stav a polohu mu jedna zatrávnená koľaj a pár stožiarov s trakčným vedením neublížia.