Výluka liniek 35 na Račianskej ulici (29.4. – 1.5.2017)

Počas predĺženého víkendu bude v úseku Blumentál - Vozovňa Krasňany chodiť náhradný autobus X3.

Počas predĺženého víkendu od 29. apríla od 6:30 do 1. mája 2017 do 22:00 nebudú pre opravu trate premávať električkové linky 3 a 5 v úseku Blumentál - Vozovňa Krasňany - Rača. Linky 3 a 5 budú premávať po zmenených trasách a náhradnú dopravu zabezpečí autobusová linka X3 v úseku Blumentál - Vozovňa Krasňany a električková linka X3 v úseku Vozovňa Krasňany - Rača.

  • Náhradná autobusová linka X3 bude premávať medzi Blumentálom a Vozovňou Krasňany v intervale 7,5 minúty.
    • Na Račianskej a na Račianskom mýte autobusy linky X3 zastavujú na zastávkach nočnej linky N55.
  • Náhradná električková linka   X3 bude premávať v úseku Rača - Vozovňa Krasňany v časoch odchodov liniek 3 a 5.
    • Prestup medzi električkovou a autobusovou linkou X3 bude pri vjazde do vozovne Krasňany.
  • Linka 3 bude premávať po trase Petržalka - Špitálska - Blumentál - Vazovova - Trnavské mýto - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor  a späť.
    • Prestup na náhradnú dopravu je na zastávke Blumentál.
  • Linka 5 bude premávať okružnou trasou Dúbravka - Karlova Ves - Obchodná - Blumentál - Vazovova - Krížna - Špitálska - Nám. SNP - Kapucínska - Karlova Ves - Dúbravka.
    • Prestup na náhradnú dopravu je na zastávke Blumentál.
    • Pri ceste z Radlinského a Obchodnej smerom do Karlovej Vsi a Dúbravky odporúčame využiť zastávky Americké nám., Mariánska alebo Nám. SNP, prípadne priamo linku 5 idúcu smerom k Blumentálu.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #43:
Trať na Námestí slobody a I. Karvaša robila tiež TSS, ale tam bol externý stavebný dozor kvôli eurofondom a veľa vecí sa prerábalo ešte pred finálnym zabetónovaním. Tam sú doteraz problémy napríklad s položením betónovej dlažby a s dorezkami, robilo sa to narýchlo, niekde už dlažba chýba, inde je prepadnutá. Odhliadnuc od toho je trať dobre urobená a odkedy je aj vybrúsená, tak je to paráda. Len projekt bol tiež odfláknutý, s niektorými vecami sa zle vysporiadal a už sa to nekorigovalo.
Reakcia na: Solider #40:
Tam išlo teda o pekný tunel. Vyfakturovali novú trať a použili low cost podvaly. Ešte že kolajnice boli nové.

Kto robil trať na I.Karvaša? Tá je v pohode urobená.
Reakcia na: Solider #41:
No zbohom?
Reakcia na: david1 #38:
V pohode, je dosť pravdepodobné, že tieto zodpovedné firmy budú v lete opravovať trať na Špitálskej ?
Reakcia na: pharel #39:
Oni to už podbíjali, ale tou malou beúsáckou podbíjačkou, ktorá ani nepodbíja, skôr sa len natriasa. Celý úsek je potrebné podľa mňa nanovo podbiť veľkou podbíjačkou. Ono celá tá rekonštrukcia je prinajmenšom podivná – používali sa použité VÚIS panely a použité SB8-B podvaly z podnikového depozitu, hoci celú rekonštrukciu platil investor priľahlého bytového komplexu ako vyvolanú investíciu. O kvalite vykonaných prác sa radšej nevyjadrujem, bolo to na zaplakanie. Pripomeniem len, že jeden zo zhotoviteľov bola firma preslávaná krivou traťou na Záhradníckej ulici, ktorú si bez hanby uvádza ako svoju referenciu.
Reakcia na: Solider #37:
Nebudu to este podbijat?
Reakcia na: Solider #37:
Presne toto som chcel napísať. Je to vidieť aj volným okom.
Novopoložený úsek /Kraskova/ je utopený oproti starému a vlnkovitý.
Tie „opravené“ prejazdy sú KATASTROFÁLNE zrealizované, výškovo a smerovo to vôbec na seba nenadväzuje ?
Reakcia na: MatejBA #35:
Na to ani kaliforňana nebolo treba však sa to dalo točiť Hl, st. - Jungmanova (1) - Blumentál (3) cez Krížnu a Vazovovou - Dúbravka (5). S výnimkou jednej neobsluhovanej zastávky v smere na Blumentál aj keď s náhradou na Odborárskom nám. minimálny chaos, ktorý sa dal vyriešiť jednou cedulou na zastávke Blumentál. Al tak ako to už veľakrát zaznelo na tomto fóre, bratislavská dogma nikdy sa to tak nerobilo a tak to nerobíme. A to dokonca podľa CP na víkendy vychádza celkom slušne aj nadväznosť ( 1 min prichod 5 z Dubravky a odchod 3 Jungmanova a 2 min príchod 3 z Jungmanovej a odchod 5 do Dubravky co by akurat krasne vyrovnalo tu zachadzku cez Krížnu a Vazovovu).
Reakcia na: Solider #17:
A co by branilo tomu pouzit kalifornana s tym, ze by sa robili prejazdy z L1-L3-L5 pocas 1 vikendu? (Hlavna St. - Jungmannova - Blumental - Dubravka - Blumental - Jungmannova - Hlavna St.)
Reakcia na: Valec #32:
No, a ešte link samozrejme: https://youtu.be/turSHWgu8uc
Reakcia na: Solider #30:
Náhodou, cestujúcich plnohodnotne informujú tabule na zastávkach. Ešte, že sa ich počet má postupne rozširovať. ?
Reakcia na: Solider #21:
A keď sa na triangli točili, tak 95% normálne spredu, pretože polovica vozov zadné ovládanie nemala a na tom zvyšku boli krabičky zasypané kopou bordelu, že to často ani nefungovalo. Keď som pred 30 rokmi chodil do kurzu, tak výuka cúvania zo zadného panelu vyzerala takto:
Otravný frekventant: "A načo je na paneli ten prepínač "Ovládání zadní panel" a vzadu tie tlačidlá pod krytom na štvorhran?"
Vyučujúci (Ing. Bača, Ing. Gazda, Štefan Vlasatý či sám ing. Grék): "To je zakázané používať".
Reakcia na: Valec #23:
Samozrejme, všetko by sa dalo, pokiaľ by sa chcelo. Lenže sa nechce a potom to aj tak vyzerá – chaos, neinformovaní cestujúci, zbytočné prestupy a dokonca neúmerné dochádzkové vzdialenosti (výluková zastávka Ursínyho pri Kominárskej až Pionierska oproti VÚZ viac ako 1 kilometer a to isté aj v opačnom smere).
Reakcia na: lupask #25:
K tomu prejazdu pri Legerského - nejaké museli nechať aj na otáčanie z mesta, to by už bolo trochu hardcore keby aj to zrušili ?
Reakcia na: Mike #26:
Pri mýte a Urban Residence
Reakcia na: lupask #25:
To súvisí s celkovou organizáciou dopravy po dokončení tých veľkých investičných celkov medzi Račianskou a žel. traťou (neviem ich aktuálny developerský názov). Zrejme to aj platili investori.
Celkom si s tym svihli 🙂 zajtra budu podbijat a od utorka sa moze jazdit. Som celkom sokovany ze mesto/DPB nabrali odvahu konecne zrusit dva z troch prejazdov a trocha to tam dat dokopy. Kvitujem aj ze vybrali tento datum, cez predlzeny vikend je menej ludi v meste a neobmedzi to tak vyrazne dochadzanie do prace.

Dnesny stav poobede:
Kraskova - zlikvidovane https://goo.gl/photos/RvKdgTWafiVdgNkG6, https://goo.gl/photos/tPLYwckTkjnsLr9P7
Ursinyho https://goo.gl/photos/wj4ehnsu7MZS5mKT7
Sunavcova - zlikvidovane https://goo.gl/photos/STwTKE6DjPZEps319, https://goo.gl/photos/6sqKh9NDQGCawfkp9
Legerskeho - davaju pevnu jazdnu drahu a nevidno obrubniky --> zda sa ze ostane https://goo.gl/photos/bZR7NviYPRTdVbd5A, https://goo.gl/photos/DiYTTrsw1u323nmT6
Reakcia na: pharel #19:
aj ja, takze sa tiez tesim. ale najhlucnejsie boli auta, kazde jedno co preslo tak tresklo o tu uvolnenu kolaj co tam bola. dost otravne
Reakcia na: Solider #21:
Teoreticky by sa to dalo vyriešiť nasadením vodiča-cúvača... ešte aj čas na otočenie súpravy by sa zrýchlil.
Reakcia na: david1 #16:
A keby 5ka robila opačne kolo, tak by bola obsluha z Karlovky na obchodnú tiež koleckom cez Vazovovu. Proste ci sa zvolí jedno alebo druhé kolo, vždy je jeden smer medzi Karlovkou a Obchodnou nepriamy. A osobne si myslím, že radšej nech sa vylúči ten priamy smer na radialu, kde je výluka ako smer na radialu, kde nie je vyluka.
Reakcia na: TomJ #20:
Normálne sa dá cúvať aj jednosmerným vozom zo zadného panela, len vodiči s tým nemajú skúsenosti a nevedia to poriadne ovládať, pretože v našich vozovniach sa necúva a na triangli sa vodiči naposledy točili tak možno pred dvadsiatimi rokmi.
Reakcia na: Solider #17:
Keby na linku 5 nasadili 30T a tie by sa otáčali na triangli, tak by to už nebolo považované za cúvanie, iba za jazdu po opačnej koľaji, či aj to by bol problém?
A rozdelenie X3 na dve linky tiež považujem za blbosť. Keby to bola dlhodobá výluka, tak nepoviem, ale počas troch voľných dní sa nemôžu vyhovárať ani na nedostatok vozov a ani vodičov.
Reakcia na: lupask #18:
Jeeej, ja tam byvam, takze ma nebude otravovat hlucny prejazd elektricky cez ten cestny prejazd. Teda ak hovoris pravdu, ze ho uplne likviduju a nie len rekonstruuju 🙂
Kto ste chceli vedieť ako to tam vyzera, tak takto:
https://goo.gl/photos/YfKzLqe3vV3T4msb9
https://goo.gl/photos/kvFQee9DZuRm8Y7x9
Priecestie s Kraskovou uplne likviduju. Tie dalsie co su dalej na trati tiez, kam az to bude treba obchadzat veru neviem
Reakcia na: david1 #8:
Točiť to na triangli by bolo najlepšie pre cestujúcich, pretože všetky zastávky na zostávajúcej trase by boli obslúžené. Lenže v Bratislave sa podľa niektorých necúva a zabezpečiť tam na rýchle otáčanie dispečera/výhybkára, ktorý by prestavoval výhybky, by bolo zrejme priveľmi zložité.

A pri troche kreativity by neboli potrebné ani výlukové CP, keď by sa vedeli trafiť do odchodov z Blumentálu v opačnom smere. To sa týka linky 5. Pri linke 3 by bol problém, keďže je cez víkend naviazaná s linkou 1, tam by už výlukové CP museli byť, minimálne tie služobné áno.

Takto je to klasicky bratislavsky šoto výluka, XY zbytočných prestupov, znechutení cestujúci, zbytočné výlukové trasy, zbytočné rozdelenie X3 s prestupom pri vozovni.
Reakcia na: Mike #15:
ale je, len opačným smerom ☺ ako z Blumentálu
Reakcia na: david1 #14:
Takto nie je obsluha z Obchodnej do Karlovky.
Reakcia na: danlo #13:
To v tejto trase ináč nevymyslíš. Opačne by zase nebola obsluha Obchodnej z Karlovky. Od Blumentálu tam ostala aspoň L8.
Reakcia na: david1 #12:
teraz ide 5ka tiez opacne
Reakcia na: birch #11:
Už to mu rozumiem len v smere do centra a z centra by išla L3 v opačnom smere.
To by bol chaos . By tam ľudia prebehovali medzi nástupišťami aj to iba za predpokladu , že by už na zastávku prichádzali správne označené.

To by rovno mohli nechať točiť aj L3 cez Vazovovu a Krížnu aby obidve linky išli do centra z jednej zastávky.
Reakcia na: david1 #10:
A v ktorom smere prosím?
- z/do Dúbravky nie, L5 bude jazdiť ako doteraz,
- z/do Petržalky nie, L3 bude jazdiť v rovnakom intervale ibaže cez Vazovovu namiesto cez Americké nám.,
- z/do Rače X3,
- Ružinov a hlavná stanica sú výlukou nedotknuté.
Reakcia na: birch #9:
Ty tomu nerozumieš že by došlo k oslabeniu spojov na/z Blumentálu o 50% ?
Reakcia na: Technopol #7:
Mne sa nápad spojiť L3+L5 páči.
A dokonca by to skvelo nadväzovalo a nebol by potrebný ani samostatný CP, pretože cez sviatky:

- L5 z Dúbravky má príchod na Blumentál o 08/23/38/53 a L3 smer Petržalka plánovane odchádza 09/24/39/54, takže aj po otočení cez Vazovovu pôjde do Petržalky +/- načas

- L3 z Petržalky má plánovaný príchod na Blumentál o 14/29/44/59, takže aj po predĺžení jazdy cez Vazovovu akurát stihne odchod ako L5 do Dúbravky 01/16/31/46

Prvé a posledné spoje by určite šli doladiť.

Možno sa niekedy dožijeme, že si takúto "analýzu" urobí aj DPB.
Reakcia na: Technopol #7:
Úžasný nápad oslabiť kapacitu pri prestupe o polovicu. A z Dúbravky by nešlo nič na Obchodnú ale všetko cez Špitálsku?

Keď už chceš veľmi šetriť tak to točiť priamo na triangli Vazovova za účasti dispečera alebo iba po najbližšie obratisko čiže stanica N.Mesto.
Efektívnejšie by bolo točiť L3 s L5 Jungmanova - Americké nám - Odborárske nám - Vazovova - Blumentál - Dúbravka a späť, čím by sa ušetrili vodiči aj vzkm a L5 by premávala obojsmerne po Obchodnej. Ale keďže sa nikomu nechce robiť špeciálny CP pre 3+5 a 1 bez prejazdov na 3, tak radšej budeme vozy posielať na radiálu kde budú voziť vzduch a L5 v meste smer Dúbravka pre tých čo nebudú vedieť o výluke úplne odpíšeme.
Reakcia na: anbis #2:
Dnes som videl z električky, že za plnej premávky začali rozbíjať priecestia so Šuňavcovou, Legerského a tuším aj s Kraskovou. Takže predpokladám, že počas výluky sa budú rekonštruovať práve tieto priecestia.
Reakcia na: Kanarcan #1:
To máš za jedno. Tak isto by sa, ktorý nečítajú oznamy nedočkali L5 na Poštovej či Vysokej smer Rača. Pri Blumentáli bude hádam bežať oznam o výluke a správnom nástupišti pre L5 smer Karlovka.
Odchody L5 či L3 určite nie, keď pôjdu vo výlukovom režime.

Neviem prečo nemôžu potiahnuť tie busové X3 aspoň po Kolárko ideal po Hodžovo nám. Takto to bude dvojnásobný prestup len pri ceste do centra z Rače.
Reakcia na: Kanarcan #1:
Žiaľ to je vždy pri výlukách, že linka ide po svojej trase a až v tom bode, kde nemôže prejsť sa vráti naspäť na radiálu. Či už to býva výluka karloveskej, alebo nejaká v centre...
Reakcia na: Kanarcan #1:
Rovnako bude bordel na Blumentale pri prestupe smer Dubravka, nepochopim tuto hlupost, je to kvoli niecomu? Lebo uz to aspon raz takto bolo s tou 5kou - ludia na nu cakali a ked ju uvideli ist opacne tak si mysleli, ze ma nespravny smer zobrazeny
Vie niekto, čo sa ide opravovať? ?
Len malú poznámku, nebolo by rozumnejšie točiť 5 v meste v obrátenom smere? Predsa len, keď niketo cestuje z Dúbravky alebo Karlovej Vsi do mesta a električka nepôjde na obchodnú ale dole nám. SNP tak ho snáď napadne vystúpiť na Kamennom. Reláciu obchodná Blumentál obslúži predsa 8ka. Ak si niekto nevšimne nenápadný oznam na zastávke tak bude stáť na Vysokej alebo Poštovej smerom do Dúbravky do súdneho dňa. To len tak na okraj, že mne by to prišlo logickejšie.