Premávka MHD od začiatku školského roka (od 5.9.2016)

Premávka bude zabezpečená podľa cestovných poriadkov platných pre školský rok.

Od 5. septembra 2016 bude po letnej prestávke opäť obnovená premávka električkovej linky 7 a autobusových liniek 133 a 192. V pracovných dňoch budú všetky linky premávať podľa cestovných poriadkov platných pre školský rok. Na linke 211 je od 5. septembra zavedený jeden priamy ranný spoj z Patrónky k Národnému ústavu srdcových chorôb.

So začiatkom školského roka prejde prvou väčšou zaťažkávacou skúškou nové linkové vedenie trolejbusov, ktoré bolo zavedené na začiatku letných prázdnin a ktorého cieľom je skvalitnenie dopravy vo viacerých častiach mesta.

Až do polovice októbra trvá výluka električiek na Jesenského a Mostovej, linky 4 6 a 8 preto naďalej premávajú po výlukových trasách.

Od 5. septembra v rámci postupného prechodu k zastávkam na znamenie budú zavedené ďalšie takéto zastávky, čím na viacerých autobusových linkách vzniknú relatívne ucelené úseky zastávok na znamenie. Zároveň sa od septembra 2016 mení názov zastávky BBC1 Plus-Miletičova na pôvodný názov Miletičova. V cestovných poriadkoch však táto zmena bola zapracovaná až po 30.1.2017.

Na záver pripomíname, že od začiatku septembra je zavedený predaj elektronických cestovných lístkov vo vozidlách s využitím elektronickej peňaženky. Tento predaj je zatiaľ v skúšobnej prevádzke a na základe našich skúseností z prvých dní jeho prevádzky ešte nie vždy funguje všetko na 100 %.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mku81 #50:
Ja sa hlasim ale zober si viacerych? ? ?
Reakcia na: ufo #49:
Skôr si vyberie toho z ďaleka, lebo ten je na ubytovni (ktorá je často nablízku) a prevažne platí, že pokiaľ nemá taký zamestnanec dlhšie voľno, že ide domov, tak počas "krátkeho voľna" kempuje na tej ubytovni a poteší sa každej robote naviac, keďže je tam hlavne pre robotu...
Kdežto ten domáci bude aj krátke voľno skôr tráviť na záhrade, alebo niekde s rodinou a na prácu z voľna sa vykašle..

Teda aspoň toľko skúsenosť z Dopravných podnikov väčších miest..
Reakcia na: mku81 #50:
Admin by to tu mal premazat, dost su chlapci offtopic.
Chlapci, nechcete si to rozdat niekde vonku, miesto toho aby ste tu prasili forum???
Reakcia na: S499.1023 #48:
Ako vyzerá lepší? Sú nejaké JPP štatistiky?
Ty by si mohol vedieť, že keď sa niečo stane, niekto nepríde do roboty a pod. vždy dispečeri volajú tým najbližšie, že potrebuje rýchlo človeka, takže asi bude v takých prípadoch dobré povedať, nech sa zachová nediskriminačne.?
Reakcia na: ufo #47:
Vyberie si lepších bez ohľadu na bydlisko. Nerob hlupáka, veľmi dobre to vieš.
Reakcia na: S499.1023 #46:
Chce firma z DS prijať dvoch vodičov - prihlásia sa dvaja z DS, jeden z Prievidze, jeden z Košíc. Koho si firma vyberie a ako sa vysporiada s diskrimináciou?
Reakcia na: ufo #45:
Zakázaná ako každá diskriminácia. Vôbec netušíš, čo firme vyhovuje.
Reakcia na: S499.1023 #44:
Diskriminácia, ale ničím zakázaná. Rovno napíš, že viac firme vyhovuje niekto z ďaleka, kto dôjde nabalený do roboty na niekoľko dní, nazbiera hodiny a dispečer nemusí premýšľať, kde, kedy sa kto vystrieda.
Reakcia na: ufo #43:
Ty píšeš, že si na také mám vyberať rušňovodičov, čo bývajú nablízku. To je diskriminačné.
Reakcia na: S499.1023 #42:
A čo je na 5 hodinovej túre diskriminačné?
Reakcia na: ufo #41:
Fíra má v zmluve miesto nástupu a ja ho NESMIEM diskriminovať podľa toho, kde býva ani zisťovať, ako má zaistené ubytovanie.
Reakcia na: S499.1023 #40:
5 h smena je vec dopravcu a nie pseudoochranárskych pracovnoprávnych predpisov. A keď taká musí byť, lebo inak nevyjde, treba si hľadať fírov z danej oblasti, kde je nástup na šichtu a nie z celého Slovenska. Ja by som takéto šichty bral hneď, ale keďže vždy platí, že 95% sú dochádzajúci 100 a viac km, takúto šichtu som nevidel dlho už u nikoho...
Reakcia na: ufo #39:
Ony nie sú len 15 h smeny, ale aj 5 h.
Reakcia na: S499.1023 #31:
Koľko by taká dlhšia zmena mala trvať? Mne sa zdá 15 hodín dosť, aby ten vlak viedol človek.
Reakcia na: frau muller1 #35:
Už som ti raz povedal, že za také služby platiť nemusíš - máš nohy, bicykel, auto, taxík. Inak celá tvoja téma je o tom, ako si chceš morálne zdôvodniť cestovanie na čierno, keďže už do toho zamotávaš absolútne nesúvisiace veci.
Reakcia na: Solider #34:
Keďže ZSSK a Cargo čaká po páde socializmu jeden veľký krach, odchod zamestnancov do dôchodku im situáciu len zlepší.
Keďže Slovensko patrí medzi krajiny s najvyšším počtom policajtov na obyvateľa, pričom v uliciach to veľmi nevidno a tí, čo ich vidno, majú čas najmä na buzeráciu a bitie nevinných, je tam asi ešte dosť veľká rezerva.
Tržby: Máš pocit, že v podnikoch s výhradným nástupom prvými dverami a prikladaním karty vždy sú platy vodičov nejaké kráľovské? Myslím, že podiel čiernych pasažierov sa značne preceňuje.
Reakcia na: Solider #33:
Ty si absolvoval zdravotnú prehliadku na kozmonauta? Koľko G si dal? Či to si sa naštudovaním predpisu stal znalcom?
Nemaj obavu, niekto, kto má 17 rokov, sa môže hlásiť do výcviku na rušňovodiča a aj tak bežne robí.
Každá nová generácia má iné nároky ako tá predchádzajúca.
No zbytocne tu rozoberate coby keby. Nedostatok vodicov DPB ma riesit manazment DPB, ktory je za to plateny, nie ja alebo vy. Nesedi tam len na kavickovanie a solitaire.
Tu mame situaciu, kedy sa od cestujuceho vyzaduje platit tarifu, a sucasne dodavatel dopredu deklaruje, ze niektore sluzby nebudu dodane. No tak co si ma clovek o tomto mysliet? Vy tiez idete k holicovi s tym, ze vam ostriha 3/4 hlavy a vy mu zaplatite plnu taxu a odkracate prec? Alebo si objednate hot dog a nebude tam horcica?
Chape tu niekto ten moralny rozklad? Aku ma motivaciu cestujuci platit za take sluzby? Vykasle sa im na to.
To nie je ani tak o platoch, ale najma o zastaveni kradnutia, kadejakych penazovodov kade tade, kamaradsaftov, disciplina na nakladovej strane, a o aspon zakladnej kompetencii.
Reakcia na: S499.1023 #30:
Keď si pozrieš, koľko percent tvoria zamestnanci ŽSSK a Carga v preddôchodkovom veku, tak ten nedostatok nie je bádateľný dnes, ale bude povedzme o 5 alebo 10 rokov, keď spomínaní zamestnanci odídu na penziu a noví zamestnanci v takom počte... asi ani neprídu. Pokiaľ ide o policajtov, asi je ich ohodnotenie tak priveľké, že je nedostatok policajtov, pričom nie sú obsadené ani existujúce tabuľky a vývoj je taký, že čoraz menej uchádzačov o túto pozíciu je schopných splniť vyžadované kritériá. Pri ostatných povolaniach súhlasím, je to neudržateľné. Myslíš, že v prípade tržieb je to iba o pomerne nízkom cestovnom alebo svoje tu čosi zahrá aj vysoký podiel čiernych pasažierov?