Električkové novinky

Po strednej prehliadke vyšla z Ústredných dielní súprava električiek T6A5 #7943+7944. Súprave bol obnovený klasický červeno-krémový náter.

Do premávky s cestujúcimi sa v uplynulých dňoch zaradili električky Škoda 29T ForCity Plus #7427 - 7429. Na zaradenie do premávky tak čaká už len posledná nová električka #7430.

Zároveň bola po pol roku opravená električka Škoda 29T ForCity Plus #7411 a dňa 3. mája 2016 absolvovala skúšobnú jazdu.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #27:
7527 a 7530 brzdy, ale 7527 nezhoreli, je tam iná závada.
Reakcia na: Petto #27:
Podla vsetkeho odstavena pre zhorene brzdy.
Reakcia na: Solider #26:
A tej 7530 je co ?
Reakcia na: Petto #25:
Vrátila sa po oprave do premávky aj 7401, odstavené tak zostávajú 7422, 7511, 7527, 7530.
Tak a na piatok 13teho vysla posledna 29T 7430 do premavky ?
Reakcia na: dyspozytor #23:
Mne to vysvetľovať netreba, ja to viem... ?
Reakcia na: Dispecer #11:
no to bude asi tým, že vo zväzku BKK vykonávajú autobusovú dopravu okrem BKV aj VT Transmann ARRIVA, T&J BUSZPROJEKT a VOLÁNBUSZ...?
Reakcia na: S499.1023 #20:
Vraj to robi jeden starsi clovek, ktoremu ta praca zrovna nepadne a dokopy nic neurobil. Fonty, animacie, obrazky a cely system sa urobil pred 10. rokmi a odvtedy sa prakticky nic nezmenilo.
Reakcia na: S499.1023 #19:
Absolútne nie. Vari čakáš, že DPB bude pod pravidelnou údržbou tratí chápať niekedy niečo iné, ako kompletná obnova trate z eurofondov raz za 30 rokov??
Reakcia na: medzernik #18:
Hlavné je na niečo sa vyhovoriť. Hlavne, že je na oddelení s nedostatkom ľudí na produkciu dát do informačného systému vysoká spotreba borovičky.
Reakcia na: ufo #17:
Paralelne to nejde, čo?
Reakcia na: ufo #17:
Co sa tyka informacneho systemu, na to nie su ludia, pokial viem (aspon to som pocul).
Reakcia na: S499.1023 #16:
To by sme potom na tom boli v corporate ID lepšie aj ako Praha, Viedeň. Skôr by som uvítal byť lepšie na tom v stave tratí, aktuálnosti informačných systémov, spôsobe vylepovania cp... Ten náter až potom.?
Reakcia na: ufo #15:
A lepšia než Budapešť Bratislava aspoň v corporate ID byť nesmie, čo?
Reakcia na: S499.1023 #13:
T5, Ganzy sú žlté/ krémové. Ekvivalent v Bratislave T3 a T6 červené/krémové. Combino a Caf žlté, v Bratislave škodovky červené. Stačí sa zbaviť v Bratislave toho divného modročervenostrieborného náteru a bude to tu podobné.
Reakcia na: S499.1023 #13:
Aspon som vas pobavil, ale tak trosku som aj narazal na tvoj koment s Balkanom.

A Rubber38, ano, musime sa tu bavit o vsetkom, tyka sa to mestskej hromadnej dopravy 🙂 na to tu su tie diskusie. Nikto ta nenutil zareagovat na moj prispevok 🙂 nechapem preco je to skoda ???
Reakcia na: pharel #10:
A prečo majú všetky električky žlté? Prečo nie sú Ganzy žlté, UV-čka žltobiele, hannoveráky zelené, T5C5 červenokrémové, Combiná strieborné a CAF-ky trebárs fialové?
Reakcia na: pharel #10:
To, že jednotlivé módy hromadnej dopravy sa navzájom farebne odlišujú (mi. i v Plzni) ešte neznamená, že sa nejedná o jednotné korporátne nátery (i keď uznávam, že to nie je úplne ideálny stav, najmä ak sa odlišujú T-Busy a A-Busy, ktoré sú okrem tykadiel pre cestujúceho identické) a je škoda, že sa o tom vôbec musíme baviť
Reakcia na: pharel #10:
A to pritom mnohé z tých autobusov im ani nepatria, dokonca ani vodiči, ktorí na nich jazdia nie sú ich zamestnancami... ? ?
Reakcia na: Ámos #4:
Aku korporatnu identitu ma napr. dopravny podnik v Budapesti? Co som si vsimol, elektricky maju zlte, autobusy modre a trolejbusy cervene 😃
Reakcia na: S499.1023 #2:
Nátery sa predsa dávajú podľa želania vodičov. Len som zvedavý, či aj táto má ružové lino na podlahe, alebo sa našla ešte zvrhlejšia požiadavka.
Ktovie na kolko rokov dopredu maju tu kremovu farbu nakupenu... hadam ju nevyhodia 😃
Reakcia na: zlomok #3:
Za mna teda rozhodne ano. Vyzera to super.
Reakcia na: zlomok #3:
Nehovorím, že práve tento ale rozhodne jednotný. Pre mňa za mňa aj ten červenokrémový ale na všetkom. Mne osobne sa najviac páči LBC.
Reakcia na: Ámos #4:
DPB by najradšej korporátnu identitu vymenil za možnosť prevádzkovať pojazdné bilboardy, kde by nemusel lepiť dierkovanú fóliu, ale rovno mohol celú bočnicu použiť ako súvislú plochu. Však cestujúcim sa na vnútornom displeji zobrazuje zastávka, tak vedia kde sú, načo by mali mať okná a kukať cez ne von, všakže...
Reakcia na: zlomok #3:
Ano. Vola sa to korporatna identita.
Toto zúfalé natieranie vozidiel pre bežnú premávku do pôvodných náterov ma tiež pekne irituje - echt Balkán.