Výluka liniek 24 na Jesenského (od 4.7.2015)

Počas leta nepôjdu električky cez Jesenského, medzi Dúbravkou a Mostom SNP bude premávať linka 6.

Z dôvodu rekonštrukcie koľajovej križovatky Jesenského - Štúrova bude od 4. júla 2015 približne do konca septembra vylúčená premávka liniek 2 a 4 na Jesenského, Mostovej a nábreží. V úseku Dúbravka - Karlova Ves - Most SNP bude od 6. júla zavedená posilová električková linka 6.

  • Linka 2 pôjde v centre skráteným okruhom ... - Blumentál - Obchodná - Nám. SNP - Kamenné nám. - Špitálska - Americké nám. - Blumentál - ... Upozorňujeme, že pri ceste z Obchodnej smerom k ŽST Nové Mesto je potrebné využiť zastávky linky 2 v opačnom smere ako obvykle.
  • Linka 4 pôjde medzi zastávkami Mariánska a Park kultúry obosjmerne cez Nám. SNP, Kapucínsku a tunel.
  • Linka 6 bude počas výluky premávať po trase Dúbravka - Karlova Ves - Lafranconi - Chatam Sófer - Most SNP a späť.
  • Upozornenie: V úseku ŽST Vinohrady - centrum nebude v čase špičiek premávať žiadna posilová linka.

Počas výluky nebudú električkami obsluhované zastávky Jesenského a Nám. Ľ. Štúra. Cestujúcim odporúčame využiť uzol Nám. SNP - Kamenné nám., resp. zastávku Most SNP pre smer Karlova Ves a Dúbravka.

Linka 6 bude obsluhovaná obojsmernými električkami Škoda 30T, pričom prejazd medzi koľajami bude realizovaný stavebnou výhybkou na Rázusovom nábreží za zastávkou Most SNP.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #135:
Po vzore ministerstva financí by sa z toho tešili najmä pracovníci ministerstva životného prostredia 😃
Reakcia na: Mike #134:
Ved to by bol paradny luxus mat v tom case z elektrickovej trate na Jesenskeho parkovisko, kolki navstevnici trhov by to uvitali ?
Reakcia na: kecho #133:
Tak mať výluku v úplnom centre počas vianočných trhov a predvianočných nákupov, to by ešte len bola šou.. ?
Reakcia na: Error 0x007 #132:
Už si videl v BA, žeby sa niečo niekedy stihlo skôr? Väčšiu obavu by som mal z toho, že tá výluka bude až do decembra... 😉
Co ak stihnu celu rekonstrukciu za dva mesiace (co sa asi nestane)? Zostala by vyluka na dalsi mesiac? Je vobec mozne aby to cele ukoncili v predstihu alebo sa bude postupovat podla presne stanoveneho harmonogramu, ktory zaplna tri mesiace?
Reakcia na: lostrail #129:
staci sa pozriet do sekcie Vyprava...

vonku je len 10 vozov (8 L6, 1 L4 a 1 ZV), zvysne oddychuju.
To predtym malo ist do vseobecnej diskusie, rozmyslel som si planovanu reakciu na #125...
Reakcia na: milan6230 #125:
Pokial viem, pantograf odtrhla 7506. Ale dnes tak obcas hodim okom na interaktivnu tabulu a vidim jazdit 7503, 7504, 7506 (uz je opravena)?, 7507, 7508, 7509, 7512 a 7513 na linke 6 (zastavka Nad Luckami). Kedze na linke 4 vidim iba 7401, k akym linkam su priradene 7501, 7502, 7505, 7510 a 7511? Tocia osmicku (ale podla odchodov z Trnavskeho Myta ani tam nevidim "vozicky"), ci sa s nimi nieco stalo?
Reakcia na: Cityliner #127:
To bola tá čo bola pri strhnutí TV na trati KV-D
Včera okolo polnoci som videl tahanu jednu 30T druhou ( čísla som si nezapamätal) ale jedna z nich mala pokazený zberač.
Reakcia na: milan6230 #125:
Je to napisane priamo v clanku.
mna by zaujimalo ze ako moze 6-ka chodit z dubravky po most. ako sa tam otocia tie elektricky ked jesenskeho a safko je uzarete
Reakcia na: Mike #123:
Hmm, to je zlé .. čo ak sa mu nedajbože niečo prihodí? Už nikdy žiadne vozidlo pečiatku nezíska? Alebo má tú pečiatku so sebou neoddeliteľne spojenú?
Reakcia na: Error 0x007 #122:
No preukazy dráhovým vozidlám pečiatkuje jeden človek. Preto 30TrDg, preto 30T,...Ak je teda problém v tom...
Reakcia na: Mike #120:
Dejavu? (vid L210) ?
Reakcia na: Mike #120:
Tie zvysne 30T nejazdia lebo organ je na PN? to na ministerstve nepoznaju pojem zastupitelnost?
Reakcia na: TomJ #118:
Alebo dve 29T prípadne 29 plus 30T? 😃

od soboty bude pre eliny úplný zákaz vjazdu na nábrežie od tunela a od Kamenného na Jesenského, a od pondelka bude zákaz (červený terč) vjazdu na nábrežie od tunela, okrem vozidiel 30T (to bude asi nová návesť, uzavretý úsek s výnimkou..)).

Ináč ak orgán nepríde z dovolenky, resp. PNky, tak z 9 tich 30T vypraviť plánovaných 8 bude dosť umenie.. ?
Teoreticky otocic sa aj T 3 z mosta pojde na slepu kolaj popri nabrezi a zacuva naspat cez byvale.nastupiste 2 na nam.ludovita stura do spravneho smeru 😃


Sry za chyby pisem na.mobile
Reakcia na: 7ross7 #117:
Alebo pôjde až k Mostu SNP a tam zistia, že sa nemá ako otočiť. ?
Inak, dajú sa spájať 29 a 30T s T3 alebo T6?
Reakcia na: TeBeCe #116:
Nie, špeciálne na ZV sa poskladá T3PX. ?

A teraz vážne, koho by už len zaujímalo nejaké záložné vozidlo? Proste sa tam pošle prvá električka/ súprava ktorú zbadajú a bude jazdiť iba po Park Kultúry. ?
a bude aj ZV Dubravka 30T? ?
Reakcia na: Petto #114:
Sorry, tak sú tam aj cez prac. deň 3 ?

Ak vodič vyrazí v minúte odchodu, 00 sekunde z Auparku, na bypase okolo kruháču nespomalí na retardéri a nikomu nedáva prednosť ani na Einsteinovej ani na prechode ani na pripojení na most SNP, pri zjazde z rampy na nábreží má zelenú, takže iba pribrzdí a pred prechodom má tiež zelenú, tak príde na zastávku v tretej minúte cca 45-50tej sekunde, takže v nedeľu ráno, keď tam ešte nikoho niet, vie odísť na 0 ?

Niekto si tú trasu môže niekedy prejsť autom. Google píše 4 min. pri ideálnej premávke..
Reakcia na: Mike #110:
Odkial mas tu chrono 4 min ? Jak pozeram tak pozeram, ale stale su 3 minuty. Ci prvy spoj rano ci v spicke o 7 , ci poobede o 17tej a vikend detto 3 minuty.
Nacas ide L50 z pod Mosta SNP len ak vyrazi nacas sofer z Auparku a stihne zelenu na nabrezi pred prejazdom cez kolaje, inak -1 až -3
Reakcia na: 810zssk #112:
Ty blbe, sak zo 133 som presadal takmer kazdy den na 50/70 pod Mostom SNP a L50 v zivote nesla nacas vdaka semaforu na nabrezi.
Reakcia na: Petto #109:
Ty tlk, praveze L50 je este jedna z poslednych liniek MHD ktore pouzivam (lebo centrum, takze tam sa moc neoplati ist autom).
Reakcia na: Mike #103:
Len aby mu stacil hodinovy listok ,rano zvykne meskat 32 aj 10 minut a co ak sa mu prave este aj pokazi/vynecha 210 ?
Reakcia na: 810zssk #108:
Môže meškať a aj meškáva. V pracovné dni má Aupark - Most SNP 4 min, večer a cez víkendy (chrono režimy "b" a "c" má 3 minúty, čo nie je šanca stíhať. Za predpokladu, že ide z auparku načas (čo pracovné dni tiež relatívne často nebýva), tak pod mostom SNP má -1 alebo -2.
Reakcia na: 810zssk #108:
Vidno ze s nou necestujes . Bavime sa dufam o rezime pracovne dni
Reakcia na: Petto #106:
50ka z mosta nema velmi preco meskat a vacsinou nemeskava 🙂
Reakcia na: Petto #106:
týždeň vydržím, potom sa radšej hodím na dovolenku ?
Reakcia na: Furbi456 #102:
Aspon od pondelka nadvazuje L6 na L50 (obe maju int. 10 minut prazdninovy) ... na prestup su 4 minuty pod Mostom SNP. Elektricka zvykne sem-tam meskat ale L50 tiez nikdy nejde na cas. ?
Reakcia na: Mike #103:
Peši je to bez prestupu a možno rýchlejšie.?
Reakcia na: Mike #103:
Super, takú možnosť neponúka ani vyhľadávač spojenia. Prečo asi?
Reakcia na: Furbi456 #102:
Keby išlo iba o počet spojov tak môžeš ísť 32 na Hlavnú Stanicu a tam na 210 ?
Keby 133 jazdila až na Nivy. ? A určite by mala viac ľudí na ceste späť na DD. Mohli ju nechať aj na prázdniny, keď nebudú chodiť električky k Redute. Človek musí ísť troma spojmi, aby sa dostal z Dlhých Dielov na Nivy. ❗ ❓
Reakcia na: Petto #98:
a Slavius: To by bolo pre mna genialne, kebyze ma priamo L32 zobere k Vozovni Trnavka alebo na Galvaniho. To by som sa nestazoval ?
Reakcia na: Valec #90:
Teoreticky. Akurat by si mal linku ktora by na dvoch koncoch svojej trasy mala uplne iny dopyt a teda sa mu tazko prisposobovala ponuka. Navyse som stale toho nazoru ze vozit ludi z centra mesta na stanicu elektrickou je nezmysel.
Reakcia na: slavius #97:
Vzkm busu je lacnejší, čiže by sa ušetrilo a bolo by to rýchlejšie z DD do centra, to fakt nie je na Bratislavu dobré riešenie.?
Reakcia na: slavius #97:
Ono by tam stacilo aspon rano keby konciace 32tky o 7:40 a 8:04 pokracovali aj s ludmi na Trnavku prip. az na Galvanku prip. aj konciace 133tky od 7:58 do 8:34 by mohli vozit ludi az po vozovnu Jurajov dvor.
Reakcia na: ufo #96:
Hmm, poznám tu na Dlhých Dieloch veľa ľudí, ktorých by z auta do MHD prilákala napríklad priama linka Kuklovská - Galvaniho ... a aj tak si myslím, že to nie je dobré riešenie 🙂
Reakcia na: slavius #95:
Keď to pomôže prilákať ľudí z áut/MHD do MHD/áut, prečo nie.?
Reakcia na: ufo #94:
A čo s nimi? Napríklad ich ukončiť na Molecovej? 🙂
Reakcia na: slavius #93:
A čo potom 28, 29? Taký istý súbeh s električkou ako 133...

Reakcia na: pressburger #91:
Presne tak, blbosti typu 133 a 59 mali byť už dávno ta het! 😉
Reakcia na: pressburger #91:
Tiež si myslím, že by sa mohola zrušiť rýchla autobusová linka, ktorá ide z jedného konca Bratislavy na druhý a nahradiť pomalou električkou, na ktorú bude treba prestúpiť z autobusu, a v prípade cesty až na ulicu Na pántoch prestúpiť znova na autobus. Ušetríme tým šesť najväčsích vrakov (ktoré sú zväčša na túto linku oboma vozovňami vypravované) a cestujúcim predĺžime cestu minimálne o polovicu.
Welcome to Autoslava, little city where every journey takes big time.

Vzásade mi je jedno kam električková linka z Petržalky bude jazdiť, ale tieto úvahy o tom čo zrušíme len aby ten nezmyselný pahýľ využívala celá Petržalka mi pripadajú nemiestne.
Najme v tomto stave kedy linky ako L93 a L59 slúžia na rýchlu prepravu medzi Petržalkou a centrom mesta, resp. jeho okrajom.

O zásadnejšej reforme autobusových liniek v Petržalke môžeme začať hovoriť po dokončení električkovej trate až na koniec Petržalky.
Reakcia na: Valec #90:
Keď by potiahli L3 do Petržalky, tak by sa mohla zrušiť L59 a obnoviť v Rači L55, ktorá neviem ktorý rok po letných prázdninách už nebola obnovená (tak ako L178) aspoň by sa ušetrili vzkm a niečo by tá električka aj priniesla, nejakú úsporu u autobusov
Reakcia na: 810zssk #72:
Prečo, však by z toho mohla vzniknúť linka 1/7 (cez Kamenné) a máme poriešenú aj posilu Račianskej radiály. ?
Teraz som si pozeral CP L6 a pozeram ze preco nie je vypisany cervenou ked tam budu chodit nizkopodlazne eliny?
Reakcia na: rame #87:
To nie je moc dobrý nápad. Ak by bol na 5-ke v špičke interval 8 min, no na 3-ke by zostal interval 10 min, tak by na Račianskej nebol preklad a občas by sa stávalo, že by 8 min nešlo nič a potom obe naraz. A na 6-ke by bol zasa 15 min v špičke nedostatočný.
Počkám si na výlukové CP, ja by som to spravil tak, že L6 celodenne každý deň aj cez víkendy 15 minut, L5 v spičke pracovných dní resp. v čase keď jazdila 6tka by ostal interval ako počas školského roka (obsluha hlavne Račianskej a dubravskej radiali), v sedle by bolo ako cez prázdniny... je to môj príspevok do diskusie, ako mi to tak preblesko hlavou. popripade by som L6 by som dal KV - most SNP.
Reakcia na: AAA #84:
No mne sa zdala teda byvala L13 najplnsia spomedzi HS liniek , je ale pravda ze chodili mensie K2S a interval 12 minut.
Linka 1 z Petrzalky na HS teda vyznampodla mna ma, lakavy interval 8 / 7,8 minut a nove vozidla budu lakadlom a to nie je len šotodogma. Urcite je lepsie L1 ako tahat L6 do Petrzalky. Do Race este dat L3 z Petrzalky , Na Vajnorsku a Ruzinov bude 1 prestup na hrane ci uz na Safku (L4) alebo Kamenaku (L9). ?
Reakcia na: AAA #84:
Nejaká električková linka z centra na stanicu by mala jazdiť. Takže by bolo logické potiahnuť ju až do Petržalky. Hoci uznávam, že okrem istých časov budú chodiť na stanicu poloprázdne až prázdne.
Čo sa týka linky 8 do Petržalky, tak pre Ružinovčanov by bol takýto spoj do Petržalky obchádzkou (96-kou by som bol už na Markovej a električkou len na Kamennom). Je však pravda, že na rozdiel od linky 1 by jazdili vozy využité aj na opačnom konci trasy a nie len v Petržalke.
Takže z hľadiska trasy mi príde vhodnejšia do Petržalky 1-ka, no z hľadiska rovnomerného využitia kapacity v celej dĺžke trasy 8-ka.
Reakcia na: Mike #83:
Podľa mňa tahať 30T v trase L 1 na stanicu je blbosť, keďže v meste tie vozidlá nebudú veľmi vyťažené.
Reakcia na: 810zssk #82:
1 a 3 by bol taký kompromis. Vlastne stačili by aj na 3 a 8. Ja som bral interval 7.5 min., vtedy by nebola žiadna rezerva...
Reakcia na: Mike #81:
Dobre, 8 chapem ze nema vela vyhod oproti 1. Povedzme teda 1+3 do Petrzalky a 8 nejak ukoncit v meste. To by bolo prijatelne. Ale do Petrzalky dat iba 1 je podla mna nezmysel.

Apropo, kolko poradi ma dnes 3+8, ked by nestacilo 30 vozov?
Reakcia na: 810zssk #80:
Nie. A či 8, alebo 1, to už podľa mňa nehrá až takú rolu...Do Ružinova s tou 8 nikto nepôjde a to Trnko a okolie je tiež otázne...
Reakcia na: Solider #78:
Samozrejme som neuvazoval s ukoncenim linky v centre, ale s prevadzkou liniek 3 a 8 do Petrzalky. 30 vozov to nevyjazdi?
Reakcia na: fanatikmhd #22:
Odporucam ti prist do Kosic na Moldavsku, elektricky tam jazdia v "protismere" uz niekolko mesiacov, cez prejazdy, po kolajovom pase kde je mnozstvo prejazdov a je pojazdovany aj autobusmi, dokonca aj cez kruhovy objazd obcas cuvaju, a cuduj sa svete, doprava stale funguje. Staci tam dat kvoli zmene znacku "pozor elektricka" alebo zmena dopravy, a kto si uz ani potom nevsimne elektricku, tak skartovat vodicak.
Reakcia na: 810zssk #76:
Vzhľadom na to, že v centre nie je použiteľné obratisko alebo úvrať, kde by sa mala eventuálne linka z Petržalky otáčať? Aj keď ani variant predĺženia 3/8 nie je zlý, skôr predpokladám, že v miestnych podmienkach nerealizovateľný.
Reakcia na: Petto #68:
A to si myslíš, že niekoho zaujíma, že to 3 a 5 nebudú zvládať? Plán dopravnej obslužnosti alebo jeho ekvivalent má hodnotu použitého toaletného papiera. Niekedy mám pocit, že všetky výluky pripravujú Galinine neterky s rozloženou topografickou mapou na koberci.
Reakcia na: matus1610 #75:
Problem je v tom, ze zo stanice sa do centra skratka elektrickou ist neoplati. L1 v poslednej podobe mala aspon benefit priameho spojenia pod Novy most, ale aj to bolo zdlhave a ovela lepsie by sa vyriesilo autobusom.

Ono by bolo potrebne zbavit sa sotodogmy ze elektricka je vzdy najlepsie riesenie. Jasne, je to najrychlejsi a najpohodlnejsi mod dopravy, ale v momente ak infrastruktura (ci uz jej stav, alebo trasovanie) neumerne predlzuje dlzku cesty, tak je ovela vhodnejsie danu relaciu obsluzit autobusom. A spojenie hlavnej stanice a centra je presne ten pripad.

Ja dufam ze sa DPB aspon zbavi toho napadu tahat do Petrzalky linku z hlavnej stanice...
Reakcia na: 810zssk #72:
Mne teraz príde viac-menej zbytočná. Pred rokmi som sa vždy divil (vtedy 12m interval), že ako to, že každá časť mesta má priamy prístup na Hl. stanicu (ZP - 2, Rača - 3, Ružinov - 😎, iba Dúbravka musí prestupovať z linky 12 na linku 13.
Teraz si to všímam viac... veď tou linkou 1 nikto nechodí!!!!!! 10 a menej ľudí na voz??? To čo je?!

Ľudia asi chodia 83 na Zochovu a 5, alebo ja nechápem zmysel tej linky keď nemá zo stanice potiahnuť ľudí smer Karlova Ves.

Ešte by tam mohli posielať jednovozňové T3 ma napadá.
Fakt neviem či náhoda, ale keď idem ja, tak sa stáva, že idem v tej električke len ja a to nie je vždy 5 hodín ráno?
Naproti tomu 2-ka fachávala z Ementálu na stanicu celkom plná. Ale asi celkovo tá trasa cez Floriánske nie je atraktívna. Keď idem na stanicu z Rače (od ŽSTNM nechodím, ale aj keby aj, tak som si istý, že to spravím), vždy vystúpim na tom Račku a počkám si na pavúka, akoby som mal ísť o vyše 5 minút dlhšou trasou. A potom ešte cez ten zdevastovaný podchod hore.
Reakcia na: matus1610 #73:
OPRAVA: To by sa bez 24-hodinovej prítomnosti dispečingu na kalifornskej nezvládlo!
Reakcia na: Petto #70:
To by sa bez 24-hodinovej prítomnosti na kalifornskej nezvládlo! ? ?
Reakcia na: Petto #70:
Nikto nepovedal ze L1 musi existovat 🙂 Akakolvek trasa, ktora by v takejto situacii bola mozna, by bola zaroven nezmyselna.
Reakcia na: Petto #70:
Hl st - STU - Kamenne - Vazovova - Blumenthal - Hl.st ?
Felice som zvedavy na trasu L1 ked sa otvori elek.trat na HS , no sucasne bude este uzavrety triangel na Jesenskeho. Zeby dalsia linka s 30T na trase HS - Obchodna - tunel - Most SNP ? ? No skor tipujem nejaky motak po meste bez logiky prip. nič.
Tak to už hej. Veľmi riedko teraz s tými linkami 😃 Zmena liniek 1,2,4,6 .. celkom sranda. Rozkopané Šafko už druhé leto rovnaký scenár.. Dúfam, že po týchto opravách bude električková doprava v BA stáť za to sa ňou odviesť 😃
Reakcia na: matus1610 #67:
To asi nikto nevie, ale tiez tipujem aspon L7 v starej trase po Nam. SNP lebo sami 3 a 5 to neuhraju
Ako bude riešený v septembri úsek Vinohrady - centrum? Spraví sa v meste nejaká okružná trasa na štýl linky 7, alebo sa na to vykašle?
Linka 7 bola kedysi moja obľúbená linka☺ Cez školský rok na ňu bolo treba 6 poradí, potom sa niekto hecol a poslal aj siedme?
Reakcia na: fanatikmhd #65:
Nie.
Reakcia na: Petto #64:
Inak, BTW, neboli kaliforňany pôvodne spravené pre použitie na BKV paneloch? myslím princípom kotvenia (pred tým, než to DPB začal privarovať k akejkoľvek hlave....najmä keď to má byť pôvodne rozoberateľné (skrutkované))
Reakcia na: richardhudec #63:
Asi tak ? . To su tie skusenosti, co vravi osoba o prispevok nizsie.
Reakcia na: 810zssk #62:
Stačí sa ísť postaviť na zastávku Legionárska, kde je kaliforňan vtlačený do asfaltu už niekľko rokov už ani neviem z akej výluky 🙂
Reakcia na: Petto #58:
Akoze nema skusenosti? V Bratislave bol kalifornan pouzity uz niekolko krat.
Reakcia na: Petto #60:
* aj pre prekladku trolej.trate
Reakcia na: Ari #57:
Ta je vysoko pravdepodobna pocas budovania noveho Terminalu Molecova. ?
Reakcia na: Ari #57:
Inak ze? ? To ma ani nenapadlo ?
Reakcia na: 810zssk #56:
V meste ktore nema skusenosti s tym ? ?
Radšej by zariadili celodennú a celotýždennú 133 ?
Reakcia na: Petto #54:
Tiez to tak chapem, ale je to zvlastne, pokial viem, doba instalacie kalifornanu by sa mala ratat na par hodin.
Reakcia na: Petto #54:
v správe to je napísané, stačí čítať s porozumením
Reakcia na: Adam3 #53:
Nakolko CP elin sa menia az k 6.7. je mozne ze dany vikend 4,5.jul, sa len presmeruju L4,2 z nabrezia (kvoli montazi novej vyhybky) a od pondelka az pekne L6 s 30T a novymi CP pre vsetky eliny. No to len moj ODHAD. ?
Inak kedy bude vyluka na nabrezi pocas instalacie toho kalifornana? Ci to sa bude robiť v noci?
To zavedenie skráteného intervalu na L7 si pamätám. Ešte v marci toho roku mi o tom hovorili chlapi z Krasňan, že od apríla začne mať 7ka 6-minútový interval a vedy mi prišlo priam neuveriteľné, že v tom čase by niektorá linka mohla mať taký hustý interval. Jazdili na nej K2ky (ak si dobre pamätám, bolo 10 poradí) a hneď v prvý deň premávky tam jazdil môj známy, tak som sa bol pozrieť na obratisko (ŽST Vinohrady) plné kačíc. ?
Reakcia na: AAA #50:
Nie, vtedy bolo iba zahusťovanie, resp. všetky zmeny sú spomenuté v tom ozname, na ktorý tu bol link.
Reakcia na: Mike #49:
Alebo neboli k tomu dátumu porušené iné linky a zahustený interval mal byť akože "kompenzáciou"?
Reakcia na: AAA #43:
Neviem. Neboli vtedy voľby? 😃 Alebo nejaká mimoriadna dotácia...
Reakcia na: Petto #44:
A kde by sa dovtedy v DPB nabral novy GR?
Reakcia na: Ámos #42:
Prajem vela stastia s touto zasluznou aktivitou 🙂 Chce to vela nervov, ale treba s tym bojovat.
Reakcia na: Andy #45:
No to ne, ale uvidis ako ho bude zaujimat predvolanie z GP ?
Reakcia na: Ámos #42:
To akože si myslíš na meste existuje nejaký človek, ktorého to zaujíma? ?
Reakcia na: Ámos #40:
A ved mozno sa hecne novy general a da von vsetkych 16 vozidiel 6teho jula. Len aby sa nepomylili s 7401 na L6 ?
Reakcia na: Mike #38:
Z akého dôvodu vlastne DPB vtedy zahusťoval intervaly?
Reakcia na: Valec #41:
veru, ked na 100 minut jazdy mava pocas vyluk vodic 75minut prestavky.

Ja uz to asi zacnem posielat mestskemu kontrolorovi tieto info. A ked nebude konat, tak budem chodit davat trestne oznamenia pre nehospodarne nakladanie zo zverenymi fin. prostriedkami.
Toto uz nie je NEDASA. Toto je diletantsvo.
Reakcia na: Ámos #40:
Tak so šiestimi by to ktorýkoľvek DP na západ od BA vyjazdiť pri 10 min. intervale dokázal. Ale u nás... ?
a myslite si ze tych 5-6 30T na L6 bude stacit? Kedze JD viac denne vypravit nezvlada...
asi aby sa cestujuci nevozili prilis moderne.
Reakcia na: david1 #37:
Dnes by si za polhodinku prišiel z Krasňan možno tak na Račko. ?
Reakcia na: david1 #37:
Áno, a na cca polovici z tých liniek bol vrátený interval do pôvodného už o necelý mesiac, teda 29.4., a na zvyšku ostal tento zahustený interval do letných prázdnin. Od septembra sa potom vrátil ten, čo bol do 1.4.1996.
Reakcia na: Valec #36:
to boli časy...

Na linkách 7, 23, 24, 28, 30, 34, 37, 45, 54, 55, 105, 109, 113, 117, 118, 119 a 120 budú skrátené intervaly medzi spojmi.

Z L105 za polhodinku z Krasňan do Dúbravky....?
Reakcia na: Mike #34:
bol to myslím druhý školský polrok a určite L7
Reakcia na: Valec #33:
Tak to môže byť, aj keď od marca 1997 do septembra 2003 bol sieťový interval v špičke 10 minút a v sedle 15. Ale do 1999 som CP až tak nesledoval..
Reakcia na: Mike #30:
V období 1996-1999 bol jeden školský rok (neviem či celý, alebo len časť), počas ktorého premávala jedna z Račianskych liniek v intervale 6 min. S najväčšou pravdepodobnosťou to bola práve L7.
Reakcia na: pressburger #26:
Keď už mudruješ:

V úseku Dúbravka - Karlova Ves - Most SNP bude od 6. júla zavedená posilová električková linka 6.

ako to pochopíš bez vysvetlenia? Ved linka s číslom 6 premáva aj teraz....takže sa nič "nezavádza" iba ak kozy na pašu ☺
To len pre vysvetlenie ze tieto spravy nečítajú len "znalci" z odboru MHD ale aj úplný plebs ?

Nebolo by zrozumiteľnejšie:
Linka c 6 sa skracuje v smere jazdy do ZST Vinohrady po zástavku Most SNP a z konečnej v KV sa predlžuje až do Dubravky ... alebo tak nejako?

Ale to je v podstate jedno, hlavne nech tie siamske dvojičky tento test zvládnu bez poruch ?
no to som zvedavá na ten interval linky číslo 6 a hlavne, či bude jazdiť večer, lebo ak prídem aj o poslednú možnosť ísť na nočák z jesenského, tak neviem neviem, ako to budem riešiť
Reakcia na: david1 #29:
Nič z tohto nespochybňujem 😉 Teda až na ten 6 min interval na 7mičke, ten neviem kedy bol, a to mám odložené všetky cp elín od roku 1999. Jedine počas niektorých týždňov mobility viem, že bol..

Ale s ostatným čo píšeš súhlasím. Akurát som reagoval na Tvoj pôvodný príspevok že sa úplne nestotožňujem s tým, že ako sa chápe "posila" na Karloveskej radiále.
Reakcia na: Mike #28:
Aj na L7 chodili 2xT6 kedysi. Osobne si pamätám aj polovičný interval /6 min./ jednu sezónu ,ktorý potom išiel na L9 no iba ráno. Doba sa zmenila tým pádom aj potreba kapacity.

Na Račianskej vlyvom každodenných dopravných zácp + nárast cestujúcich na Vinohradoch sú omnoho viac využívané električky ,ktoré kapacitne nepostačujú už teraz.

Tri linky je momentálne luxus ťahať do Dúbravky ,keď vieme ako sa v tom úsekuz využívajú električky.
Reakcia na: david1 #27:
Síce je to mimo tému, ale čo je to "posila pre Karlovku" ?
Do zavedenia L17 (ktorá vznikla z pôvodnej L7) chodila v rannej špičke do Karlovky každé 2 minúty súprava 2xT. (Vďaka tomu, že L9 mala interval 6 min, teda polovičný). Keďže to bolo stále málo, tak sa ráno predĺžila L7 až do Karlovky a označila sa L17, ale už s K2S. Čiže tam vznikol priemerný následný interval 103 sekúnd, ale každý 7. spoj nebola súprava ale K2S.
Neskôr sa vplyvom predlžovania jazdných dôb musela ráno zredukovať L9 zo 6 na 12 min, takže sa opäť vrátil následný interval 2 min., ale keďže L17 ostala, tak už každý 6. spoj bola K2S (ostatné súpravy 2xT).
Dnes je v Karlovke stále priemerný následný interval 2 min., ale už každý 4. spoj je K2S..

Takže neviem v akom zmysle môžme rozprávať o posile..
Reakcia na: Petto #19:
Ani do Dúbravky nikdy L6 nejazdila. Tam bude pretlak kapacity.

Karlovka získala posilu až po zavedení L17 a to iba ráno. Trvalá posila vznikla až zavedením L6.

Na Račianskej budú v špičkách riadne balíky aj cez prázdniny .
Reakcia na: Emil #25:
áno, je to dôležité pre tých, ktorí to nevedia pochopiť z predchádzajúcej vety ? ? ?
Dakujem adminom ze si moju pripomienku vsimli napriek negatinym hodnoteniam a dodali:

Upozornenie: V úseku ŽST Vinohrady - centrum nebude v čase špičiek premávať žiadna posilová linka.

?
Reakcia na: Petto #19:
Ved moze sa vsetko ale su to len dohady ? .... Preto povazujem uverejnenu spravu za informacne nedostatocnu.... Dufam ze aspon vyvesky na zastavkach a elinach budu napisane normalne?
Reakcia na: Petto #21:
MBCC predsa polke uz klima konci zivotnost (sorky z prvych serii uz uplne) 🙂 tak by asi nebolo vhodne mat dubravcanov v sardinkovej 83/84 s vozmi bez klimosky 😃
Reakcia na: Error 0x007 #14:
Ak by sme sa tymto riadili, tak netreba prakticky na cestach skoro nic. Vodici sami predsa vedia podla zakona, a ak nie, su vinni...bohuzial, takto to nefunguje. Vseobecne, ked zacnem predbiehat po paralelne iducej elektrickovej trati (dvojkolajnej) na ktorej 50 rokov jazdia elektricky jednym smerom, nepredpokladam, ze zrazu sa trebars majster z krasnan (M.V.) vyberie s K2S protismerne (odtah).... proste cakam, ze voz bude za mnou, a nie zrazu predo mnou....
a 10€ na to, ze si to viacero ludi neuvedomi (najma, ak tam vozy budu stat chvilku - vyrovnavaci cas) a budu auta spomalovat, nakolko nebudu vediet, co sa deje (napr nejaka MU). Predsa len, elektricka v strede trate malokedy prechadza do protismeru ci prestavkuje (neratam obluk na Vazovovej)
Reakcia na: TomJ #20:
Urcite nie, nie je dovod skracovat linky, ktorych sa vyluka netyka/ tyka 2 zastavkami.
Skor mam pocit ze DPB chce silou mocou nalakat Dubravcanom do elektriciek,ale preco ? ?
Reakcia na: Petto #19:
Keďže 6 pôjde až do Dúbravky, nebolo by vhodné 4 alebo 5 dočasne ukončiť v KV?
Reakcia na: Emil #17:
V septembri sa moze docasne predsa vratit L7 na okruh SNPckom .
Cez leto predsa nejazdili nikdy L7 ak neratam modifikovanu L6 po VInohrady, aj to len preto ze sa nemala ako tocit v centre kedze Safko pred rokom vyzeralo rovnako jak dnes ?

Kazdopadne toto leto bude prepych do Dubravky s elektrickami kdezto sardinkaren na Racianskej. L6 by stacila aj po Karlovku celotyzdenne a usetrilo by sa aj vzkm pre spickovu/pracovne dni L7
Reakcia na: Emil #15:
Dufam, ze sa vrati L7.
Reakcia na: pressburger #16:
A kde je info ze linka č 6 sa v useku Jesenského ZST Vinohrady risi???? v septembri tm uz moze byt riadny problem...?
Reakcia na: Emil #15:
Myslím že tam je jasne napísané kadiaľ bude L6 premávať...
Riadne chaoticka sprava ? a co linka c 6 na Racianskej?... Bude duplicitne cislovanie a od Tunela paralelna jazda dvoch sestiek? ? ?
Reakcia na: fanatikmhd #13:
Auta tam jednoducho nemaju co hladat, a ked si rozbiju auto na elektricke, nech si to aj sami zaplatia ?
A kolko debat bolo na temu obratit to na NLS..a kolko protestov voci cuvaniu na mostovu (IAD)...a ake jednoduche riesenie 🙂 BTW, nemieni sa tym padom aj odstranit zastavka L.95 na NLS?
a inak, ked vezmem v potaz, ze kalifornan asi nebude na tom useku pri zastavke MSNP (nevhodna osova vzdialenost), predstava je asi jedine na rovnom useku prakticky v oblasti SNG. Mieni sa tam dat aj znacenie - pripadne oddelenie - od jazdnych pruhov? Nakolko viacero aut v danom useku stvara vsakovake kaskaderske kusky (od vybehnutia z ulicky po jazdu v TRAM pase)... a 30T bude "z nicoho nic" menit jazdny pruh 🙂 Ci toto ma byt zaverecna faza skusiek pre DU ako "crash test - stret s motorovym vozidlom" ? 😃
Reakcia na: Ibiza #10:
Oni ich tam neminú, len použijú ?
Reakcia na: Ibiza #10:
Tak do výluky už asi súpravy T3 prerobiť na obojsmerné nestihnú... ?
Ta 6 je fakt nutná?❓ ? ? A fakt treba na ňu minúť T30??
Reakcia na: Osky #8:
Skôr by som povedal, že je problém s napájačom, za ktorým sa hneď nachádza stavebný úsek. Ak by tam však umiestnili dočasné ukotvenie vedenia hneď za napájačom, bolo by možné pravdepodobne aj tento úsek obsluhovať električkou. Aj keď ktovie, kadiaľ vedú napájacie káble uložené v zemi.
Reakcia na: Solider #6:
Vraj by bol problém a úsekovým deličom aj keď, viem si predstaviť aj úvrať na Mostovej. To by asi prekážalo autám, ktoré tam prechádzajú...
Reakcia na: Solider #6:
Lebo by museli obmedziť IAD. ?
Prečo nie až k Historickej budove SND?
Reakcia na: Jezo #3:
Na Mostovej kalifornan asi byt nemoze skrz vyjazdy z garazi a Jesenskeho ocividne nema vhodny podklad
Rezim novej linky 6 ? Celotyzdenne dufam , v pracovne dni interval 10 a vikend 15 klasicky ? No spicka by bodla aj lepsie a preklad asi tiez nemusi byt s ostatnymi tramvajami
Preco nie az na Stura, pripadne Jesenskeho? Budu sa aj tuna robit useky? Ktore?
Reakcia na: Ttom #1:
prva patnastka je uz kompletna.
a dovtedy tu bude kolko ks 30T? ci to zvladne vypravu aj s par kusmi na 4