Obmedzenia na autobusových linkách 21 31 34 55 68 83 84 94 95 98 178 (21. – 28.6.2013)

Z dôvodu nedostatku prevádzkyschopných autobusov dopravný podnik pristúpil k obmedzeniu dopravy.

Dopravný podnik zareagoval na kritickú situáciu vo vypravovaní autobusov, o ktorej sme informovali v stredu 19. júna. Podľa tlačovej správy DPB sú dôvodom problémov horúčavy, pritom ale k vynechávaniu spojov dochádza už niekoľko mesiacov a situácia sa postupne zhoršovala. Dočasným riešením je určenie konkrétnych spojov, ktoré nemusia byť v prípade nedostatku autobusov vykonávané. Zmeny sa dotknú v pracovných dňoch 21.6. a 24.6. - 28.6. nasledujúcich liniek:

  • linka 21 - vynechané vybrané spoje v rannej špičke
  • linka 31 - vynechané vybrané spoje v rannej špičke
  • linka 34 - vynechané vybrané spoje v rannej špičke
  • linka 55 - nebude premávať, odporúčame využiť linky 59 a 65
  • linka 68 - vynechané vybrané spoje v rannej aj popoludňajšej špičke
  • linka 83 - vynechané vybrané spoje v rannej špičke
  • linka 84 - vynechané vybrané spoje v rannej špičke
  • linka 94 - vynechané vybrané spoje v rannej aj popoludňajšej špičke
  • linka 95 - vynechané vybrané spoje v rannej aj popoludňajšej špičke
  • linka 98 - vynechané vybrané spoje v rannej špičke
  • linka 178 - nebude premávať, odporúčame využiť linku 78
Všetky zmeny sú zapracované v cestovných poriadkoch na imhd.sk. Od 1. júla vstúpia do platnosti prázdninové cestovné poriadky. Zatiaľ nie je známe, či sa kritickú situáciu s autobusmi podarí cez letné mesiace vyriešiť a či bude od septembra obnovená doprava podľa pôvodného grafikonu bez obmedzení. "Poruchy sa týkajú vozidiel, ktoré nie sú vzhľadom na ich závažnosť momentálne prevádzkyschopné. Na opravu si vyžadujú dlhší čas a DPB vyvíja maximálne úsilie, aby sa čo najskôr opätovne zaradili do prevádzky," uvádza webstránka DPB.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #47:
74ka 😃
Reakcia na: DianaD #46:
No schvalne daj nejaky typ kde to chodi prazdne v spicke ten klbovy voz. ?
Osobne si myslím, že toto je "ukážkový" prístup. Ranná špička smerom z Čunova, kde je 91ka jediný spoj pre obyvateľov chodí natrieskaná a za x rokov nie sú schopní dať dlhší voz. 94ka, ktorá taktiež netrpí prázdnotou a ľudia sa v nej tlačia má byť vynechaná. Napriek tomu, že niektoré spoje majú dlhé vozy a nie sú využité takmer vobec... Vitajme v Bratislave.
Reakcia na: 810zssk #43:
najľahšia otázka na svete - Ktorá práčka špinavých peňazí si už brúsi zuby na tento objekt ? (pomôcka - je to tá, ktorá riadi Delfína)
Reakcia na: 810zssk #43:
Tak 500.000€ urcite opacha zvonku no v predajni CL maju aj klimu a nadherny interier o to nehovorim o generalnom riaditelstve
Btw, ked uz nam DPB ledva preziva, co tak predat tu opachu co vlastnia priamo v centre (kolko penazi by to muselo strelit??) a odstahovat sa niekde na periferiu?
Reakcia na: Salomon #23:
Ja som šiel predvčerom tušim "kindervajcom" na L93 .
Reakcia na: Mike #37:
Ta ktora dnes. V tej polozke to uz malo byt zaratane davno.
Reakcia na: Mike #37:
Primeraný zisk: výnosy - náklady.
Výnosy: tržby + neinvestičné dotácie
Náklady: EON
(Ekonomika železničnej dopravy - návody na cvičenia, FPEDAS)
prenajmite si tie nase busy z BB...ved to cim jazdim v ba je niekedy fakt hroza
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=8831&secid=7
Niečo na štýl ako v Poznani by sa nedalo poriešiť. V podstate aj naše Tedomy sú prenajaté ak sa nemýlim.
Reakcia na: 810zssk #31:
A konkrétnejšie?
Reakcia na: david1 #33:
Myslel,nemysle,ja som len poukázal na holý fakt...Dosť dobre viem,že prevzala väčšinu výkonov aj z časti za neexistujúcu L81,v poriadku...
Ale za čias keď bola aj spomýnaná linka,tak L93 či už pred tým L43,táto linka si to nikdy neodniesla a to je to čo ma zaráža...To bolo moje sledovanie voči týmto dvom linkám ak sa mýlim,tak sa vopred ospravedlňujem...
Reakcia na: TeBeCe #32:
Kurňa, robím v stavebníctve a nepostrehol, myslel že to už dávno dohodnuté a ide s to robiť ako čistý fakt ? ?
Reakcia na: cucoriedka #25:
A teraz si predstav, ze v tom sedis, ako vodic 10 hodin...
Reakcia na: Salomon #23:
To si asi nemyslel vážne o tom rozmaznávaní ludí na L93. Prebrala na seba väčšinu výkonov zo stanice do centra a späť. X13 s 20 min. a krátkymi vozmi je iba chabá záplata za električky.

novými CP iba zverejnili stav ako ako boli posledné týždne /ne/vypravované linky.
Reakcia na: marian555 #11:
http://www.dpb.sk/o-podniku/verejne-informacie/povinne-zverejnovanie/?inst=4461

podla zmluvy sa este len chysta ziadost o NFP, ktora sa musi najskor schvalit, potom sa musi verejnou sutazou vybrat zhotovitel a mozno do konca roka 2015 bude dubravka aj opravena ?
Reakcia na: Mike #29:
Rozpoctu mesta? Ved sucast uhrady za sluzby vo verejnom zaujme.
Reakcia na: cucoriedka #25:
Kludne odpadni - nie je to nic neprijemne. Dojde sanitka a daju ta dokopy, neboj.
Reakcia na: AAA #27:
o tom primeranom zisku pochybujem,...Alebo ok, podľa zákona by sa mal v akej položke rozpočtu nachádzať?
Reakcia na: AAA #27:
Ono to nie je len o tom kolko si DPB fakturuje ale aka je platobna disciplina HMB....
Zaujímalo by ma ako sú kalkulované náklady (EON), ktoré si necháva preplácať DPB od mesta, keď DPB vždy končí v strate s pritom podľa zákona by súčasťou platby od mesta mal byť aj primeraný zisk. Alebo je to tak, že mesto DPB platí dosť a DPB len nevie 20 rokov hospodáriť?
Hlavne nechapem, preco sa nedal uz pred mesiacom prazdninovy CP na L99, kde by sa usetrili 3 vozy, a tym padom by sa dali na L94 a klby z nej, kde chybaju a tych obmedzeni by bolo menej. Teoreticky prazdninovy CP na L98. Tam odkedy su MBCC, tak nechodi az taka plna ani v RS. To by boli dalsie 3klby.
Dovtedy sa doprávný podnik bude tunelovať, až kým ľudia budú čakať na zastávkach úplne zbytočne. Ozaj a keď skolabujem v autobuse v tomto horku keď vodič autobusu do vnútra púšťa horúci vzduch, kvôli tomu, že sa mu prehrieva motor a tým pádom je v autobuse okolo 40-45 stupňov, bude to okej? Minule som šla linkou 37 do Lamača, z Tesca, čo sú tak 2 zastávky a za tých pár minút som nemala ďaleko od odpadnutia, neviem si predstaviť keby s tým spojom cestujem s pod mosta do záhorskej 😞
Ešte len dodám,že 83-ka ktorá premáva nie práve v najvyhovujúcejšom harmonograme,treba ju obmedziť.
DPB sa zbláznilo!
Všímam si už veľa rokov,že keď boli obmedzenia, tak nikdy sa to nedotklo linky 93 ( pred tým 43 )
Tam treba vždy rozmaznávať ľudí?
Vrchol ? ?
to naco je dobre na posledny tyzden obmedzit premavku ked uz dva mesiace min. trva taky stav

dalsia vec hlavne ze nedavno primator vravel ze by chcel aby ludia cestovali viac mhd a v akej mhd ked nechodi pomali ???? hmm pan primator

autobusi by aj boli len treba poriadny servis ale ked beus nechce platit keby cestujuci vedeli v akom su naozaj stave tie autobusi nikto by nenastupil

je to organizovany bordel beus pojde do krachu podla mna
Reakcia na: endrucio #20:
Jednak chýbajúca snaha o zlepšenie kvality, ale hlavne chýbajúca zodpovednosť. V civilizovanej firme to predsa nemôže fungovať tak, že vodič ignoruje všeobecný dopravný príkaz od svojho nadriadeného, a zároveň v kancelárii tí hlupáci nastavia tie normy tak, že zapnutnú klimatizáciu tam jednoducho nezarátajú.

Slovensko, krajina neobmedzených možností.
V polovici mája som si po dvoch rokoch presadol na MHD. Cestujem medzi Dudvážskou a Mladou Gardou (L75 alebo L201+el.). Cestovanie MHD vďaka ranným zápcham pri zast. Komárovská a poobednajším na Gagarinovej trvá cca 40 minút, o čom som minulý týždeň informoval aj DPB aj Magistrát s otázkou, či s tým mienia niečo robiť. Dostal som vyhýbavú odpoveď a ich jediná argumentácia v prospech MHD bola nižšia cena... Napriek tomu som si predĺžil električenku o 3 mesiace ale bola to obrovská chyba...

Nemám dôvod ostať pri MHD,
- ktorá jazdí po upchatých cestách
- ktorá nejazdí presne (dnes mi pred nosom ušiel posledný spoj L75 a podľa CP mal ísť až o dve minúty, no neprekvapilo by ma, kebyže to bol predposledný s 10minútovým meškaním ? )
- kde vo vozidlách sa nedá dýchať: dnes som mal tú česť cestovať s klimatizovanou L98 a následne prestúpiť do neklimatizovanej L70... kebyže v tej 70-ke rozdávam vlhčené utierky za euro, tak mám zarobené na týždeň.
- nie je žiadny náznak snahy o zlepšenie kvality dopravy (bus pruhy čelia kritike, klimatizované busy údajne nemôžu byť efektívne, cesty na Slovensku sa nedajú vyrábať z kvalitných materiálov ako inde v EÚ aby nevyzerali ako tankodrom, neobnova vozového parku)

Preto logicky každý kto si to dovoliť môže, radšej si sadne naspäť do auta, bude brzdiť premávku MHD ale dostane sa z bodu A do bodu B po takej trase, ktorá mu vyhovuje.

Osobne by som veľmi rád ostal verný MHD, rád ju využívam napriek všetkým nevýhodám, ale ten minimálny štandard 21. storočia za svoje peniaze očakávam, prosím.

Neskutočne si vážim vodičov MHD, že pri takýchto podmienkach majú chuť pracovať, vyčkávať na zastávke 5 sekúnd dlhšie kým príde aj ten posledný cestujúci, zakývať ľudom čo si fotia vozidlá atď. Nebyť týchto ľudí, mesto by už nemalo hromadnú dopravu, iba hromadu šrotov. Ale aj títo ľudia si raz povedia svoje "Dosť!" ale vtedy už bude neskoro začať zachraňovať.
posledne 2-3 mesiace uz som si nekupil elektricenku a jazdim uz takmer vsade autom... okrem toho ked pijem a pod.
DPB ma dnesnym dnom presvedcil, ze som urobil spravnu vec.
Hlavu si trieskam, že som dvoch ľudí za posledný mesiac nahovoril na kúpu ročného PCL... Mesto, pokiaľ to s uprednostnením verejnej dopravy pred individuálnou naozaj myslí vážne, by sa malo začať zaoberať transparentným hľadaním dopravcu, ktorý je schopný zabezpečiť prevádzku.
Reakcia na: Pajo #1:
Tá tam pribudne až od 1.7.
Reakcia na: Hug0 #13:
Z Borskej? Zase do Dúbravky chodí z Karlovku a cez ňu dosť ľudí ajkeď vyzerajú električky prázdne pri 10 min. intervale by tam bol dobrý aj kĺbak
Reakcia na: Mike #14:
Ale neprehanajme, Iveco Daily Vaj postaci ?
Reakcia na: Hug0 #13:
Tak Damborského - Borská jedna sorka 9.5 kyvadlovo ?
Reakcia na: marian555 #11:
Načo ? Abusy ? Keď tam chodí 20,22,34 ?
Obcas mi z hlavy vypadne a zabudnem si cvaknut listok...
Len tak mimochodom, nezabuda DPB ze v lete planovali "rekonstrukciu" Dubravskej radiali od Hanulovej vyssie? Som zvedavy ako to bude s A-busmi za tie eliny... ? ?
tak tu už pomôže len jedno ... inšpirovať sa príkladom Che Guevaru a vystrieľať Magoriát aj s vedením DPB a taktiež nezabudnúť odbachnúť aj bábkohercov z pozadia JEPKA & TRTKA
55 a 178 sa teším ?
Reakcia na: bobino #7:
Raz aj hej ?
Reakcia na: 810zssk #3:
co si ratal?
Reakcia na: Danka006 #4:
uz dobru hodinu tu su aj cestovne poriadky...
82ku by DPB mohol obsluhovat dispecerskym vozom alebo preplacat taxik kazdemu, kto sa preukaze blokom zo spriatelenej institucie, vyslo by to menej stratovo.
Zneny od zajtra, cestovne poriadky od kedy? Linka 21 - vynechane vybrane spoje - ktore?
Reakcia na: bobino #2:
82 vyuziju tak traja ludia za den.
Reakcia na: Pajo #1:
82 si to vyuzivame a nie zrusit!!!!
Vidim dobre ze tu nevidim trvale zrusenu a uplne zbytocnu linku c. 82???