Premávka MHD počas Vianočných prázdnin (24.12.2012 – 7.1.2013)

Počas obdobia Vianočných prázdnin od 24. decembra 2012 do 7. januára 2013 bude MHD premávať v mimoriadnom režime. Premávku v jednotlivých dňoch nájdete v tabuľke nižšie. Detailnejší popis premávky počas dní 24. / 25. decembra a 31. decembra / 1. januára je uvedený v samostatných správach.

V pracovných dňoch 27. - 28. a 31. decembra 2012 bude z dôvodu dočerpávania dovolenky vodičov MHD a očakávaných znížených prepravných nárokov väčšina liniek premávať ako počas voľných dní. Linky 51 53 59 75 78 630 801 901 budú premávať ako v pracovný deň školských prázdnin. Pre linku 63 bude platiť špeciálny víkendový cestovný poriadok s premávkou už od skorého rána. Na linkách 21 22 a 32 budú v rannej a poobednej špičke premávať mimoriadne vložené spoje, na linke 65 len ráno. V cestovných poriadkoch týchto liniek na imhd.sk platných od 24.12. do 1.1.sú tieto spoje vyznačené v stĺpci Pracovný deň - školské prázdniny. Pre naplánovanie cesty v týchto dňoch je možné využiť aj náš Plánovač cesty zohľadňujúci prázdninové obmedzenia.

Linka 92 bude od 22. decembra do 6. januára vzhľadom na celozávodnú dovolenku vo Volkswagene zabezpečovať len po jednom spoji v čase striedania pracovných zmien (odchody z Vozovne Petržalka - 4.45p, 12.45p, 16.45, 20.45p, odchody z VW - 6.25p, 14.25p, 18.20, 22.25p; p - spoj na/z Paulinské).

Deň Režim premávky MHD Spresnenie
24. december (pondelok - Štedrý deň)

voľný deň (do cca 17.00)

nočné spoje od 18.30 z centra

posilová doprava na polnočné omše - linky 2 5 9 202 205 212

25. december (utorok - 1. sviatok vianočný)

nočné spoje do cca 6.30

voľný deň (od 6.30 z centra, od 7.00 do centra)

pôjde aj spoj linky 87 o 5:25 z Ovsišťa do Slovnaftu

26. december (streda - 2. sviatok vianočný)

voľný deň

 

27. - 28. december  (štvrtok - piatok)

pracovný deň - školské prázdniny: linky 51 53 59 75 78 630 801 901

voľný deň - všetky ostatné linky

nepremávajú linky 6 7 27 29 34 35 54 55 58 84 94 130 133 151 178 191 192 196

kĺbové vozidlá na linkách 20 28 32 70 87 91 96

vložené spoje ráno a poobede na linkách 21 22 32, na linke 65 len ráno

linka 63 premáva aj ráno

29. december (sobota)

voľný deň

 
30. december (nedeľa)

voľný deň

 
31. december (pondelok - Silvester)

pracovný deň - školské prázdniny: linky 51 53 59 75 78 630 801 901

voľný deň - všetky ostatné linky

nepremávajú linky 6 7 27 29 34 35 54 55 58 84 94 130 133 151 178 191 192 196

kĺbové vozidlá na linkách 20 28 32 70 87 91 96

vložené spoje ráno a poobede na linkách 21 22 32, na linke 65 len ráno

linka 63 premáva aj ráno

odklon električiek z Jesenského po 21. h; do Dúbravky a Karlovej Vsi pôjdu autobusy linky X5

posilová doprava na oslavy Nového roka - linky 3 8 10 212 X5 N21 N33 N44 N47 N72 N80 N93 N95

1. január (utorok - Nový rok)

nočné spoje do cca 6.30

voľný deň (od 6.30 z centra, od 7.00 do centra)

pôjde aj spoj linky 87 o 5:25 z Ovsišťa do Slovnaftu


2.  - 4. január (streda - piatok) 

pracovný deň - školské prázdniny

nepremávajú linky 7 55 130 133 178 192

linka 92 len po jednom spoji na striedanie pracovných zmien

5. január (sobota)

voľný deň

 
6. január (nedeľa)

voľný deň

premávajú aj linky 131 141 
7. január (pondelok)

pracovný deň - školské prázdniny

nepremávajú linky 7 55 130 133 178 192

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #61:
Super, tak diky moc 😉
už ste mi to zmazali, áno??? to vám ide, čo!! aké vulgarizmy, čo, šak boli cenzúrované!
Reakcia na: navelina #63:
a vôbec neni preč polovica mesta, sú preč akurát CPčkari!!!!!!!!
Reakcia na: Ámos #2:
akí nešťastníci??????????!!!!!!!!!!! niektorí normálni ľudia potrebujú pracovať aj v pracovné dni po sviatkoch, si predstav!!!!!!!! zato, že ty si váľaš doma šunky, nemusia aj všetci ostatní, to je tvoj bordel!!!!! ☠
Reakcia na: Tom Bubu #60:
Presne tak aj premáva. Keď si pozrieš cestovný poriadok na tejto stránke, tak červený štvorček zobrazujúci najbližší odchod je tiež v stĺpci Voľné dni.
Prosím Vás, ako bude premávať linka 201?
Domnievam sa, že tak ako počas voľných dní ale nie som si istý.
Ďakujem za odpoveď.
K tejto správe by sa už oplatilo vydať aj zoznam aktualizácií. ?
810zssk, ďakujem za vysvetlenie.
Reakcia na: Juraj76 #56:
Je to tak, ze bezny vikendovy cestovny poriadok sa doplnil o vlozene spoje, pricom takto vytvoreny CP sa uviedol v stlpci skolske prazdniny (kedze cez vikendy neplati).
Ja tabuľke nerozumiem. Pozeral som linku 21 a tam je podľa mňa napísané niečo iné ako tu. Podľa tejto tabuľky by mala medzi sviatkami jazdiť ako cez voľné dni, ale s tým, že tam budú vložené spoje. Avšak podľa CP platného pre čas od 24.12. do konca roka, žiadne vložené spoje tam nie sú, je tam aj tabuľka pre školské prázdniny, kde sú ráno väčšie intervaly a podľa mňa menej spojov, ako cez prázdniny inokedy. Tak ako to vlastne je?
Z dpb.sk:
27. a 28. decembra 2012

(štvrtok, piatok) premávka „pracovný deň – školské prázdniny“ na autobusových linkách č. 51, 53, 59, 75, 78, 630, 801, 901.
Ostatné autobusové linky premávajú v režime sobota/nedeľa s týmito odlišnosťami:
Linky č. 21, 22 a 32 budú mať vložené spoje počas rannej a odpoludňajšej špičky.
Linka č. 63 bude mať ráno upravený cestovný poriadok – začne premávať skôr.
Linka č. 65 vložené spoje v rannej špičke.
Nebudú premávať autobusové linky č. 27, 34, 35, 54, 55, 58, 84, 94, 130, 133, 151, 178, 184, 191, 192a 196.

http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/sviatkova-premavka-mhd--24-decembra-2012-az-7-januara-2013/

A električkové a trolejbusové linky budú premávať ako?
Reakcia na: david1 #53:
Ale no, ved to bola ironia 🙂
Reakcia na: 810zssk #50:
Tým čo sa nepáčil testovací Bus Pruh sa určite tlačiť nebudú ? lebo MHD určite nepoužívajú.
No tak aspoň, že to DPB nejak upravil. Len ostáva dúfať/veriť, že absencia 34, 84 a 94 nebude až tak citeľná a že to 83 a 93 poberú.
Zaujímalo by ma, ako to bude s výpravou liniek 63 a 78? 78 bude tak ako minulý rok vypravovaná z trnávky, alebo bude vypravovaná tiež len z Juráku, ako je to bežné? A linka 63, keďze bude jazdiť podľa CP pre vpľný deň, bude vypravovaná z JD?
Reakcia na: Valec #49:
Vsak nech sa tlacia ked sa im hovadam nepacil ten dvojtyzdnovy BUS pruh ?
Reakcia na: TeBeCe #48:
Zatiaľ čo v prípade Petržalky sa neurobilo vôbec nič. Vivat 10-15 minútový interval v rannej špičke na všetkých nosných linkách. ?
Oproti povodnym planom sa tesit mozu cestujuci na linkach 53, 78, 630 a ciastocne aj na 21, 22 a 32.
Reakcia na: Valec #45:
Nuz, nikde vynimka oficialne zverejnena nie je.

Kazdopadne, obrat sa 😉
Reakcia na: Valec #45:
Valec, plne súhlasím. Táto doprava nemá absolútne nič spoločné s prázdninami, keď množstvo liniek jazdiť nebude. To je v rozpore s cestovným poriadkom. Alebo od 27.12. platia nové cestovné poriadky? To znamená, že ti linky, ktoré medzi sviatkami jazdiť nebudú, nebudú jazdiť cez prázdniny vôbec? Alebo tie linky sa úplne rušia a platí to od 27.12.?
Reakcia na: 810zssk #44:
Prečo by platila? Podľa Ročného plánu (ktorý je prílohou Zmluvy s mestom) má ako 24.12., tak aj 31.12. platiť denná tarifa po celú noc.

Mimochodom, podľa toho istého dodatku má byť počas Vianočných prázdnin obmedzenie dopravy v zmysle cestovných poriadkov pre prázdniny. Takže už len čakám, kedy oficiálne DPB zverejní tieto obmedzenia a v tom okamihu sa obraciam na všetky zodpovedné orgány hl. mesta s otázkou, či a prečo dali DPB súhlas na takéto obmedzenie a ak nie, tak či sa pri každej linke MHD ktorá bude obmedzená inak uplatní voči DPB sankcia v zmysle Zmluvy.
Btw., to nikomu nevadi ze 24.12. bude platit nocna tarifa uz od 18:30?
No nebude to taka katastrofa ako tu pisete. Drviva vacsina beznych cestujucich ma dovolenky,kedze tento rok celkom dobre vysli Vianoce. Odpadnu aj skolaci ,ktory najviac preplnuju rannu spicku. V tom financnom marazme v ako je mesto v sucasnosti sa ani necudujem takymto opatreniam.
no super.. nestacilo minule... to akoze jak mame ist z dubravky? za to ze tu chodia elektricky ktore ale nejdu na patronku a smerom na hodzovo? no comment 83 asi staci.. 😕
Reakcia na: AAA #39:
A tiež nechápem, prečo nebude cez prázdniny premávať linka 130. Veď tá linka vznikla hlavne kvôli dôchodcom. Tí akože cez prázdniny nemusia chodiť k lekárom a do obchodov? Netvrdím, že bude nejako extra chýbať, sú linky, ktoré budú chýbať o dosť viac, ale postráda to logiku, hlavne keď taká 82 bude premávať. A takisto som dodnes nepochopil, prečo cez školské dni prázdnin nezachádza 80-ka k cintorínu. Nevychádzali by obehy?
Reakcia na: AAA #39:
Skratka, neopovaz sa pocas Vianoc ochoriet, alebo zranit!
Inak neviem, ako je to v nemocniciach, tam sú asi do značnej miery dovolenky, ale aj Kramáre to budú mať ráno veselé.
NOÚ: 22 nepremáva, 209 raz za pol hodinu,
NÚSCH: 206 raz za pol hodinu,
Nemocnica Kramáre: 204, 212 raz za 15 minút, 32 raz za pol hodinu.
Tá víkendová premávka 27. a 28.12. by nebola taká katastrofa, keby upravili odchody v rannej špičke, hlavne v lokalitách, kde je obrovský rozdiel medzi počtom spojov v pracovné dni a cez víkend, teda spomínaná Vrakuňa, DNV, ale napríklad aj Východné. To by ale musel DPB vyrábať špeciálne DCP a to je strašne ťažké. ?
Reakcia na: Valec #36:
Podstatna je ta posledna veta 🙂 Ja som vychadzal z tej zatvorky.
Reakcia na: 810zssk #34:
Podľa toho, ako je to napísané sa DPB zaväzuje dopravné príkazy poskytovať mhd.sk za účelom informovania verejnosti, ale vyhradzuje právo prednostného zverejnenia. To však nevylučuje, že by ich mhd.sk nemohol poskytnúť aj mesiac pred zverejnením na dpb.sk. Teda, DPB môže príkazy poslať aj mesiac vopred, ale mhd.sk ich môže zverejniť až po zverejnení na dpb.sk. Každopádne právnik nie je ani jeden z nás, takže...
Reakcia na: Juraj76 #30:
ja viem ze nebyva(la) prazdna, situacia ze na zastavkach v novej vrakuni sa ludia uz nepomestili byvala dost bezna, v podstate sa asi aj preto zaviedla 178 (a ako prazdninove opatrenie by som chapal zrusenie 178 a ponechanie 78 tak ako bola aj cez skolsky rok...)
Reakcia na: Valec #33:
Podla mna nie. DPB si vyhradzuje pravo informaciu najprv zverejnit na dpb.sk a potom ju poskytnut imhd. Ak sa rozhodol informaciu (vo forme dopravneho prikazu) najprv poskytnut imhd, tak sa tohto prava vlastne vzdal, nie?
Reakcia na: 810zssk #32:
A nebol zverejnením tejto info porušený bod 1.6 článku 3? ?
Reakcia na: Juraj76 #25:
Nevymysla, zrejme ma info na zaklade tohto:
http://www.dpb.sk/templates/_docs_zverejnovanie/zmluva/0002.pdf
Mike, ak je to pravda, tak je toto je teda riadna blbosť. Linka 70 bude jazdiť ako normálny pracovný deň (a minulý nrok tak jazdiť mala) a linky 34, 78 a 196 budú jazdiť ako cez víkend a sviatok, teda vôbec. Takto to vyzerá, keď pre DP sú niektoré linky bezvýznamné a cestujúci veľké nuly a skôr na príťaž.
Reakcia na: si #27:
Linky 78 ani dnes nebýva prázdna, hlavne ráno cestou na Šafárikovo nám. a poobede opačným smerom býva úplne plná, ale aj cez deň býva veľmi slušne zaplnená. Preto na takýto krok DP nie je žiadny dôvod. Toto je len ďalšie poškodenie cestujúcich linky 78. Od tohto vedenia DP už nič dobrého sa čakať nedá. Keby som mohol, urobím v DP veľké čistky.
Reakcia na: Juraj76 #24:
1. Vlani mali byť aj na 70 kĺbaky, to iba príslušná vozovňa porušila príkaz (solo v 20 min intervale nič moc, plné boli tie vozy kvalitne)
2. Ani vlani nemala premávať 78. Až dodatočne na základe intervencií ju nakoniec zaviedli. Ale Jurajov Dvor už s ňou nepočítal, vodiči už mali porozdávané dovolenky a teda ju nemali ako vypraviť. Preto keď sa nakoniec zaviedla, tak ju vypravila Trnávka lebo oni mali vodičov dosť.
Reakcia na: ophis #26:
V Dúbravke ale stále majú aj električky (áno viem, vlečú sa okolo celého mesta, sú staré, je v nich zima... a kopa iných výhovoriek) ale stále je možnosť sa dopraviť sa (ak by sa už človek do 83 nenatlačil). Ale že DNV bude mať v rannej špičke po trase L21 len 20 min. interval (minulý rok 😎, nosná vetva v Petržalke po Panónskej (93+94) 10 min. (minulý rok jazdila aj 94 podľa prázdnin), nosná linka 68 len 15 min (minulý rok jazdila podľa prázdnin)... a úplným výsmechom je Vrakuňa, kde zo sídliska pôjdu celodenne len 2 kĺbové 87čky, pričom minulý rok bol každý spoj linky 78 obsadený aj niekoľkými stojacimi cestujúcimi (dva roky predtým na nej boli aspoň sóla nasadené).

Naopak, 25.12. keď väčšina ľudí naozaj nikam necestuje (lebo však ani nemá kam) sa budú na linkách 93 a 95 preháňať kĺbové SORky a Capacity s v priemere 5timi cestujúcimi každých 7,5 minúty.
Reakcia na: Ámos #2:
ked si spomeniem na casy ked som chodil do prace este MHD, tak som na to vyuzival linku 78 a ta teda rano nezivala prazdnotou ani cez prazdniny, teraz pre istotu nebude vobec...
Ak to máme porovnať teda, tak totálna katastrofa by to nebola, lebo určite bude menej ľudí chodiť do práce ale kritický je čas do 8:00. V každom prípade ak porovnáme napr. prac. deň vs. voľný deň na niektorých linkách to nie je v mimo rannej špičky až taká pohroma alebo aj žiadna :
39, 96 (no bez 196) - bez rozdielu, znesiteľné aj v RŠ
61, 63, 91 (no bez 191 ale s klbákmi, to zvládne myslím) - o 1 odchod/hod. menej
95 - o 4 odchody/hod. menej

21, 68, 83 bez výpomoci 34 a 84, 93 navyše bez výpomoci 94, 98 to je harakiri. Ale inak nechápem, že čo to je za svinstvo, že napr. L31, ktorá kedysi cez prázdniny nechodila tak teraz zrazu ju nerušia ale do tej 34-ky furt cpú hnáty a furt im nedá pokoj. A to Ovsište bez 84-ky tiež teda nič moc. Mám pocit, že tá Dúbravka musí niekomu strašne ležať v žalúdku, keď im tam toto robia a vôbec asi aj DNV, Petržalka a Lamač. Ja hlavne dúfam, že ako som povedal, že foter aj máti pôjdu do práce oba dni a užijú si tak svoje "geni(t)álne teórie o tom ako to "zaručene" 27. a 28.12. bude, sa ich iba provokatívne opýtam jak prídu, že aká bola cesta do práce
?
Reakcia na: Juraj76 #24:
Ešte jeden postreh. Z kadiaľ je táto in fiormácia, keď toto nie je stránky Dopravného podniku a na jeho stránke sa nič nepíše? Nevymýšľa si autor?
Súhlasím s Vašimi názormi. Táto výprava je úplne zlá. Alebo je to príprava na veľkú zmenu? Prečo množstvo liniek, ktoré jazdia aj cez prázdniny, nebude jazdiť? Žeby sa z nich stali linky závislé na školskom vyučovaní? Oproti minulému roku nastáva veľká zmena najmenej v 2 linkách, o ktorých viem:

1. Kým minulý rok na linke 70 jazdili medzi sviatkami 12m autobusy, teraz zrazu 18 metrové.
2. Minulý rok bola linka 78 medzi sviatkami vypravovaná z vozovne Trnávka a väčinou nízkopodlažnými autobusmi. Teraz ju zrušili úplne.

Už len s hrôzou čakať, aké príšerné zmeny zamerané proti cestujúcim nás budú čakať od januára a od začiatku vyučovania. DP už úplne stratil súdnosť.
Najabsurdnejsie na tom je, ze DPB cely rok vyhadzuje peniaze na absolutne nezmysly a potom ide zgrlosit kvoli dvom dnom.
Jeeeej prestaňte tu vyplakavat je to dobre bude to stačiť úplne v pohode ,ste nejaký rozmaznany,nič nebude kolabovat 🙂
Reakcia na: ophis #18:
Nie do DPB, tam to nikoho ani zaujímať nebude. Treba písať na Magistrát, tam by im tieto excesy mali schvaľovať (aj keď realita je iná).
Ja som im písal minulý rok, keď boli tieto úpravy súčasťou plánu redukcie výkonov a výsledkom potom bola aj premávka viacerých "nevíkendových" liniek, resp. premávka niektorých liniek podľa CP pre prázdniny, viď: http://imhd.sk/ba/doc/sk/10341/Premavka-MHD-pocas-vianocnych-prazdnin-23-12-2011-8-1-2012.html
Žiaľ, na DPB sú tak tvrdohlavý, že aj keby sa im cestujúci do vozidiel nezmestili, aj tak si budú presadzovať svoje nezmysly.
Reakcia na: ophis #5:
omyl, ludia si vezmu tri dni dovolenky a maju 11 dni volno.
Reakcia na: ophis #15:
?
Reakcia na: Valec #17:
Však som do DPB písal. Čo dobrého mali na víkendovom večierku, že toto dali dokopy? To keby tam asi vtrhli z protidrogového tak z tých výparov sa sfetujú tak, že ešte na Silvestra by ich nepustili z detoxikačného.
Reakcia na: ophis #15:
Však ale to že si ľudia berú voľno ešte neznamená, že budú celú dobu sedieť doma. Ono, ani by tak nebol (v niektorých lokalitách) problém s víkednovou premávkou, avšak aj plná víkendová premávka začína až po 8mej, kedy ranná špička pomaly končí. Však si stačí len pozrieť a porovnať napríklad toto:
http://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/93%2B94/smer/Zochova/zastavka/Smolenicka/576717175832.html toľko ľudí si dovolenku určite neberie.
Najlepšie by asi bolo keby sa na tie dva dni proste všetci asi na robotu vysrali, lebo asi zjavne keď domáci chodia do práce ešte tie dva dni, to nie je dôvod na dôstojnú MHD. Iba keď sa sem dodrbú cezpoľní, tak to ešte robia špeci linky a 184, ktorej druhý spoj vozí neraz vzduch. ? Ale ešte do DPB prehodnotí, verím v to. Doma ma dosť zaskočili rodičia, že veď to stačí, že aj tak si ľudia berú voľno, že netreba tak často aby to chodilo a že DPB si vraj robí prieskumy. Len mi akosi foter nevysvetlil, že aký dopad má to, že DPB robí prieskumy celý rok, že tie dva dni idú židáčiť na MHD. Zo srdca si želám aby trkvas musel ísť oba dni do práce ale potom jak otvorí ústa tak mu jeden kotúč z činky v hale zavesím na zobák. ?
Alebo ešte lepšie ponuka spojov bude až na linky 51 59 75 a 63 ráno rovnaká v dňoch 25.12, 26.12, 27.12, 28.12 a tak každý deň až do 1.1. Ale ten dopyt bude asi dosť odlišný...
Reakcia na: Valec #12:
Tak z "mojej" zastávky je to 26 spojov/hod šk. rok, 24 prázdniny a 14 víkend... ešte že mám dovolenku ?
Ale že nikomu nenapadlo tie nočáky 25.12 celý deň..
Každým rokom je to horšie... týmto tempom o dva roky nebude medzi Vianocami a Novým rokom premávať už vôbec nič. Ako tak počítam, v bežný školský deň mám do práce 16 spojov za hodinu, cez prázdniny 10 a takto budú až 2. ?
Reakcia na: TeBeCe #9:
Neser Kukuru, veď jeho dvorná upratovačka tam musí mať spoje, inak napíše ministrovi kultúry, premiérovi a obvinia DPB z likvidácie kultúry... čo už no, očividne človek na hlavu skôr vybaví hlúposť ako normálny človek niečo správne ?
Reakcia na: Headdy #4:
teraz chodím do Slovnaftu 34 6:14 z Alexyho, potom budem musieť ísť už 5:54 5 z Alexyho, ďakujem DPB ?
esteze linka 82 bude premavat, hoci u Arani nic nehraju ?
Gratulujem DPB, evidentne nestacilo ze ta vikendova premavka 27.-31.12. bola fail raz, treba to zopakovat...
Nevie mi niekto vysvetliť, prečo 24.12.2012 sú posilnené spoje večer na polnočné omše len č. 5,9,10,202,205,212.
To Petržalka neexistuje? Nie každý pôjde v Petržalke do kostola. Veľa ľudí sa chystá do mesta, aj starší, tak prečo nemôžu byť posilnené aspoň 1-2 linky aj odtiaľto?
Reakcia na: Ámos #2:
No vieš houby kto ako musí do práce. Práveže ľudia nemajú problém po sviatkoch ísť na 1-2 dni do práce lebo už majú dojem, že to tam bude voľnejšie, tak ešte sa stretnú s kolegami. Skôr ľudia by radšej doma boli ten týždeň pred sviatkami, aby všetko postíhali doma porobiť. Isteže odpadávajú balíky školákov, čo sa prejaví hlavne na 84 a 94 a hlavne na 94 sa prejavuje začiatok/koniec školy aj cez týždeň, keď jeden autobus je plný a druhý vezie 20-30 ľudí, čo je aj na sólo, ale tak trafiť to je to isté ako trafiť športku.
a 74ka pojde 27,28 iba 2x za den? 😃
27. a 28.12. odstaviť z premávky 22, 34, 78, 84 a 94 je blbosť na kvadrát. Toto neviem koho napadlo, ale triezvy určite nebol. Asi nikoho v DPB nenapadlo, že na NOÚ sa pracuje!!!, že to je zdravotníctvo a nie DPB alebo NR SR! ?

Takisto L34 odfajčená, už sa mohli poučiť, že spojenie Dúbravka - Patrónka odkázané na L83 kolabuje. 78 mohla premávať normálne 10/15/15. 84 a 94 sú také problematické linky, tam ťažko odhadnúť cestujúcich, lebo školáci síce odpadnú ale na druhej strane ak nejde v danej chvíli 83, 93 a 99 tak sa ľudia cpú do týchto liniek. 84 a 94 mohli premávať ako cez prázdniny ale s krátkymi autobusmi.
Reakcia na: si #1:
ale prosim ta, polovica mesta bude prec. ak si jeden z tych nestastnikov, co budu 27 a 28 pracovat, tak v tom vozidle pojdes rano mozno s dalsimi 20timi nestastnikmi.
podla toho co nebude premavat pocas pracovnych dni medzi sviatkami to vyzera byt uz na riadne sracky v tomto meste, to nepremavanie viacerych (nie studentskych) liniek je dalsi dobry priklad preco cestovat (aj) do prace radsej autom...