Pokračovanie diskusie z dispečerského fóra:
Re #145297 VLK:
Plánuje sa zatiaľ len v hlavách, žiadna záväzná dokumentácia (generel, ÚP...) ju doteraz neobsahovala. Kým to nebude niekde na papieri, tak to beriem ako keby to ani nebolo.
Re #145299 david1:
Prešiel som si to tu celé, ak to tu je tak len v rovine šoto-scifi-návrhov. Samozrejme, že nové žel. zastávky (nie len vo Vrakuni) po zapojení sa RJ do IDS budú veľkým prínosom, ale zatiaľ nie je ani jedno (ani zastávky ani zapojený RJ), a tak sa nebudem tešiť vopred. ?
Re #145297 VLK:
Plánuje sa zatiaľ len v hlavách, žiadna záväzná dokumentácia (generel, ÚP...) ju doteraz neobsahovala. Kým to nebude niekde na papieri, tak to beriem ako keby to ani nebolo.
Re #145299 david1:
Prešiel som si to tu celé, ak to tu je tak len v rovine šoto-scifi-návrhov. Samozrejme, že nové žel. zastávky (nie len vo Vrakuni) po zapojení sa RJ do IDS budú veľkým prínosom, ale zatiaľ nie je ani jedno (ani zastávky ani zapojený RJ), a tak sa nebudem tešiť vopred. ?
All1111
Vami zaslanú sťažnosť zo dňa 14.09.2013 sme prešetrili, hodnotíme ju ako opodstatnenú a zasielame Vám naše stanovisko. Interným šetrením, kontrolou záznamu sledovania vozidiel sa potvrdili Vami uvedené skutočnosti. S vodičmi jednotlivých spojov bol vykonaný pohovor, pričom vodiči boli opätovne upozornený na povinnosť zastavovať na zastávkach v zmysle cestovného poriadku aj v Bratislave a prepraviť čakajúcich cestujúcich. Konanie vodičov, ktorí nezastavili vo Vami uvedených dňoch na predmetných zastávkach sme hodnotili ako porušenie pracovnej disciplíny s dosahom na nadstavbovú zložku mzdy. Nie je akceptovateľné našou spoločnosťou takéto správanie a veríme, že nastane zlepšenie.
Uisťujeme Vás, že na poradách vodičov sa venujeme problematike nezastavovania na zastávkach v Bratislave a upozorňujeme vodičov na ich základnú povinnosť a to je dodržiavanie cestovného poriadku. O to viac nás to mrzí, že boli robené špeciálne porady pri spustení Integrovaného dopravného systému od 01.06.2013 a ešte v súčasnosti sa musíme zaoberať problémami spojenými s nezastavením na zastávke.
Skutočne nás veľmi mrzia Vami uvedené skutočnosti a ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté problémy pri cestovaní. Ďakujeme Vám za využívanie služieb našej dopravnej spoločnosti.