Podľa SADky sú to dlhodobo a tvrdo kreované cestovné poriadky ... ? To sú drísty takých diletantov zlatokopov ako Mazán, či Orság a o Polónym ani nehovorím ? Stačí sa pozrieť ako jazdia prímestské spoje na Krupinu. Tri linky 605402, 611408 a 611409 idú celú trasu v súbehu a nepravidelne prechádzajú niektoré zastávky. Keby sa viedla iba 611408 od Zvolena po Dudince (ten jeden doobedný pár Šahy - Dudince to môžu prenechať Arrive, teda ak NSK pristane na to, že tento pár spojov budú jazdiť oni). Škoda, že Kubáček keď začal kresliť taktový GVD tak neuvažoval aj s traťou 153 Zvolen - Šahy. Konečne by sa dalo po rokoch dostať rýchlo zo Zvolena do Dudiniec a Šiah a nie ako otrok zachádzať cez Sebechleby, Drážovce a Ladzany a potom sa modliť aby v Dudinciach neodišla Arriva pred príchodom spoju 605402/403 alebo 611408, príp. aby tam človek netvrdol pre bývalou železničnou zastávkou viac ako 20-30 minút. Autom je už za ten čas človek dávno v Šahách na káve a cigaretka mu dohára ? A potom sa divia degeši na SADkách a škrabú sa ako opice na hlave, že prečo je úbytok cestujúcich. A ani po 15 rokoch nedospeli k ničomu inému okrem vyplakávania, že je demografia zlá, a že je nízka zamestnanosť. No aj tam kde je 20% nezamestnanosť a polovica zamestnaných je mimo okresu a v Rakúsku utiera dôchodcom zadky, tak stále 40% zamestnaných v okrese je šanca mať v autobusoch. Ibaže s CP ako noty na bubon a kde na jednej linke v jednej doline, kde je možné maximálne 2-3 varianty trás mať oni vykúzlia s prehľadom 5-6 variánt môžu čakať, že aj dôchodci a vozíčkari radšej pôjdu pešo, než by zaplatili za také služby.
BB-Schuhu