Zavrieť

#6102 ide na Kolibu na dieselový pohon

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Víkendová výluka na linke 203 (24.8.2015) (10/28)
Stiahnuť materiál
#6102 ide na Kolibu na dieselový pohon.
Príspevok:
Lokalita: Podkolibská ul., zastávka Jeséniova
Dátum: 23.8.2015
Vozidlo: Škoda 30 Tr SOR #6102
Galéria: Bratislava › Škoda 30 Tr SOR
Víkendová výluka na linke 203 (24.8.2015)
Linka: 203
Autor: Max
Počet zobrazení: 2153

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
tbus

tbus

25.8.2015
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
stačí dopozerať update do konca, po skončení výluky už jazdí normálne na palice
Odpovedať
<a href='mailto:plesko.mates [zavinac] gmail [bodka] com' >mathre</a>

mathre

24.8.2015
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Keď tak kukám na tú foto a vidím toho vodiča vo veste tak isto niekde palice nahadzoval. Asi z Hodžka smer Búdková a späť na palice jazdil. Isto nejazdil celú trasu na diesel. Alebo sa mýlim?
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

24.8.2015
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #7:
To by ho asi nepochválili. Išiel totiž aj dolu kopcom bez tykadiel. Keď niekoho pošlú s takým vozom na taký úsek takej linky, tak za predpokladu, že na Kolibe by šiel prúd, by ho určite vyslovene inštruovali nahodiť tykadlá minimálne na konečnej
Odpovedať
TomJ

TomJ

24.8.2015
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #6:
Alebo je to tým, že na Šancovej nie sú natrolejovacie striešky a vodičovi sa nechcelo ručne nahadzovať palice.
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

24.8.2015
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #5:
Tipol by som, že pravá ruka opäť nevedela, čo robila ľavá. Prišlo rozhodnutie nahradiť 203 na víkend autobusmi, takže nebolo treba zbytočne hnať prúd do Kolibských trolejov. No a potom si niekto zmyslel, že tam skúsi poslať toto čudo. Samozrejme už však nebolo toho, kto by opätovne nahadzoval prúd kvôli jednému vozidlu (ostatné poradia šli stále busy)
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

24.8.2015
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #2:
Tak tomu ver ze pri peknom pocasi byva L203 cez vikend natrieskana. Nevravim o tom ze voz nie je stavany na agregat jazdit do kopca.
Druha vec je ze nechapem preco nesiel na elektrinu, ved tratove vyluky hadam pre 1 krizovatku Zilinska X Karvasa neboli na celej trati L203 az na kolibu.
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

24.8.2015
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ibiza #3:
Bolo opravované priecestie na Žilinskej, resp. tam robili novú pavučinovú križovatku s elek. traťou. Na 203 jazdili celý víkend busy. A prečo sa tam dostal aj tento pacient, nevedno. DPB si tu asi fakt stavia modelové koľajisko v mierke 1:1
Odpovedať
Ibiza

Ibiza

24.8.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
A aký bol dôvod jazdy na diesel? Bola dlhodobá odstávka elektriny?
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

24.8.2015
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #1:
Ak ten voz nebol plný (čo na 203 v tomto úseku nebýva zvykom), tak pri nižšej rýchlosti (na tej ceste sa rozhodne nejazdí 50km/h) ten agregát ani nemusel mať väčší problém, ako uháňať maximálou rýchlosťou Dostojevského radom a hnať otáčky až kdesi do ******, dať si pár minút pauzu, a potom uháňať späť.
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

24.8.2015
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
takze uz sa zacalo ich srotovanie ? ?
Odpovedať