Zavrieť

Znížená rýchlosť na 15 km/h na trolejovej križovatke pri zastávke Riviéra

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Zastávky, trate a infraštruktúra (25.8.2023) (12/18)
Stiahnuť materiál
Znížená rýchlosť na 15 km/h na trolejovej križovatke pri zastávke Riviéra.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 8.8.2023
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Trolejové križovatky a výhybky
Zastávky, trate a infraštruktúra (25.8.2023)
Linka:
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 12281

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
lostrail

lostrail

5.9.2023
#23 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #22:
Aaaa, ta preferencia. To som si vsimol len nedavno, ze akosi casto sa brzdi a ked aj kratko, predsa sa stoji.
Odpovedať
N/A

N/A

4.9.2023
#22 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #21:
Ešte si nespomenul vymlátené kríženia, výhybky a prispatú preferenciu.
Odpovedať
lostrail

lostrail

4.9.2023
#21 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #20:
No, ale uz sa toho nazbieralo viac na tejto "zrekonstruovanej" trati. "Hranate" obluky, rozpadajuce sa detaily, vymrety rozchodnik, tato blbost, ututlana situacia okolo zvysenej hlucnosti, zarastajuce nastupistia...
Skor to uz zacina byt o tom, ze ak si pan primator chce vobec nejake PR udrzat (minimalne v tejto casti mesta), je nacase na chvilu pozabudnut na plato...
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
si

si

4.9.2023
#20 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: lostrail #19:
mam vazne obavy ze kedze z toho nekvapne nejaka zaujimava PR sprava pre nasho najsuper primatora, tak to tam ostane az kym sa to uplne nerozpadne....
Odpovedať
lostrail

lostrail

4.9.2023
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Aj ked detaily technickeho riesenia neovladam, pevne dufam, ze to obmedzenie nie je trvale "riesenie". Tamto obludarium vyzeralo dost divne od prveho dna, ked to tam namontovali a cvicenie so zberacmi elektriciek bolo slusne vidiet, t.j. to, o kolko a ako rychlo klesol a potom zasa vyskocil. Obzvlast pri "sportovejsich" vodicoch, ktori nevideli nejaky extremny dovod na pomalu jazdu cez krizenie.

Okrem zmeny samotnej "technologie dvihania" - podves vs. tah, nie je mozne to vyriesit este inak, napr. predlzenim tych ramp? Ci vzhladom na technicku narocnost a peniaze je to jedno?
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
S499.1023

S499.1023

27.8.2023
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Huitzilopochtli #16:
Aj to je možnosť. V tejto súvislosti mi prichádza na jazyk moja obvyklá otázka - na zastávke Tomášikova na Ružinovskej sú stále medzi delta závesmi tie Ohio Brass ČKD Kremnica sexie na pevných svorkách tesne pred acylpyrínmi, čo zvykli podľa teploty o pár metrov cestovať aj s prevesmi a ešte pri tom meniť aj axiálny sklon?
Odpovedať
N/A

N/A

27.8.2023
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #15:
Myslel som tú výhybku pred kostolom.
Neviem koľko % vodičov by si vedelo poradiť s takouto situáciou a správne vypočítať rýchlosť. A asi vozidlám neprospievajú takéto sťahovačky a s ohľadom na to, že musí brzdiť do nástupišťa, tak by bol efekt záporný.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Huitzilopochtli

Huitzilopochtli

26.8.2023
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #6:
Toto kríženie je už v napínanom úseku smerom ku Segnerovej - závažia sú o pár stožiarov skôr niekde pri mrakodrape. Autor chcel asi umožniť sezónne cestovanie električkových drôtov ponad trolejbusové, ale nábehové rampy sú vzhľadom na výškový rozdiel žalostne krátke. Pri 30 km/h zberač odskočí o cca 20-30 cm a pripleští sa späť až cca 5-10 m za krížením. Ak sa pritom vzpriečia lišty, tak zbohom.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
N/A

N/A

26.8.2023
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #13:
V smere do mesta je predsa po hrote = 30km/h a preferencia nie je, ale vodiči vedia cyklus križovatky. Je tam aj predsignál.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Cancer

Cancer

26.8.2023
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #11:
Áno.
Odpovedať
N/A

N/A

26.8.2023
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #12:
A kde by sa tá 30 dosiahla...za výhybkou rozbeh na 30 a v križovatke bez preferencie a dúfať, že skočí zelená? 😲
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
N/A

N/A

26.8.2023
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: upravovač fotiek #9:
Sťahovačka znie zaujímavo, ale neviem si to predstaviť, najmä z dôvodu zberača na 2. vozni T3P, kde je lano. Nehovoriac o tom, že na niektorých vozoch niekedy zberač dole ani nejde.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

26.8.2023
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Cancer #10:
Prikazuje to D1/1?
Odpovedať
Cancer

Cancer

26.8.2023
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #9:
Ak je prevádzky schopný vlak na trati, musí mať zberač prúdu stále nasadený na trolejovom drôte.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

26.8.2023
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #5:
Je zakázane sťahovať pantograf? Rozbehnúť to na 30 km/h, pregúlať cez výhybku so stiahnutým zberačom, zabrzdiť do zastávky a počas staničenia zberač znovu zdvihnúť.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

26.8.2023
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #7:
Tam je ale iný druh kríženia, nie "nevypínacie". Ale ako jediný aký-taký dôvod tohto podivného riešenia mi napadá, že to bolo pripravené na klasickú križovatku ako pri Riviére, trolejové vedenie už zregulované na rovnakú výšku pri E aj pri T a potom niekto náhle prišiel s myšlienkou, že videl niekde vo Švajčiarsku takúto bezdeličovú križovatku a nejaký pseudoprogresívny vrchár prišiel s myšlienkou znížiť električkové vedenie takto.
Odpovedať
Solider

Solider

26.8.2023
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #6:
Tiež mi to nie je jasné, keďže ako píšem, kríženie pri výjazde z trolejbusového obratiska je v ťahovom prevedení.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

26.8.2023
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #5:
A prečo je to vôbec podvesné? Však na križovatke Ružinovská - Jégého je tento istý typ nevypínacej križovatky v ťahovom prevedení.
Odpovedať
Solider

Solider

25.8.2023
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #3:
To obmedzenie je kvôli smeru do mesta, ale z nejakého dôvodu ho dali obojsmerne. Je to moc ostré a zberače tam príliš skáču. Ale ako pri všetkom podvesenom, aj tu namiesto predĺženia trubiek to pravdepodobne celé urobia napevno ako na krížení pri odbočení na Devín.
Odpovedať
TeBeCe

TeBeCe

25.8.2023
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #3:
V opacnom smere je to spomalenie znacne citit.
Odpovedať