Zavrieť

Nástupištia zastávok sú zatiaľ v provizórnom stave

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Nástupištia zastávok sú zatiaľ v provizórnom stave.
Príspevok:
Lokalita: Stará Vajnorská, zastávka Zlaté piesky
Dátum: 17.12.2023
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7513
Galéria: Bratislava › Škoda 30T ForCity Plus
Bratislava › Úsek Kuchajda - Zlaté piesky (2023 - 2024)
Električkou opäť až na Zlaté piesky (17.12.2023)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 3719

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Majo

Majo

19.12.2023
#8 Ohodnotiť kladne 10 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 6503 #2:
Naopak, robiť rekonštrukciu za prevádzky je závan západnej Európy. Na Balkáne sa robí rekonštrukcia spravidla za úplnej výluky (aj pri banálnej oprave), veľmi pozvoľným tempom, v lepšom prípade s mizernou NAD, v horšom úplne bez NAD. Takýto Balkán sme mali kedysi aj v Bratislave. Pripomínam rekonštrukciu trate v úseku ŽST Vinohrady - Vozovňa Krasňany, kde sa krátky úsek rekonštruoval celé leto s na nič nenadväzujúcou NAD s biednymi intervalmi v podobe C 734 v réžii Zájazdov Bratislava. Najbalkánskejší spôsob je však najprv trať na niekoľko rokov zavrieť pre zlý technický stav a po tom, čo sa konečne podarí získať nejaké peniaze na jej opravu začať s jej siahodlhou rekonštrukciou. Tak ako pred pár rokmi v Bratislave trať na Hlavnú stanicu. Aj takýto Balkán sme tu voľakedy mali.
Rekonštrukcia trate Zátišie - Zlaté piesky prebehla za pomerne krátky čas, s čiastočným zachovaním prevádzky električiek v jednom úseku, čo je na naše pomery naozaj celkom dobré (v ostrom kontraste s výstavbou trate v Petržalke). Krátky však nebol iba čas samotnej realizácie a myslím si, že za tak rýchlo pripravenú rekonštrukciu si infraštruktúrny úsek DPB zaslúži pochvalu. Kiež by v takomto tempe išli aj ďalšie projekty.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
lostrail

lostrail

18.12.2023
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Fanda #5:
No neviem, skus sa niekedy odviezt po husenkovej nabreznej trati, obzvlast s dynamickejsim vodicom.
Odpovedať
tbus

tbus

18.12.2023
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 6503 #2:
ked sa to dokonci, cestujuci si to budu ovela viac vazit 😃
Odpovedať
Fanda

Fanda

18.12.2023
#5 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 1
Mňa, ako cestujúceho nemusí myslím vôbec zaujímať stav trate a pod. pokiaľ sú zastávky v poriadku, resp. dá sa prejsť po nich bezpečne ostatné nech si riešia aj za prevádzky.
Odpovedať
andy27

andy27

17.12.2023
#4 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 6
Boha, vám tu nikto nevyhovie. 😂 😂 😂
Odpovedať
Pajo

Pajo

17.12.2023
#3 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Niekto sa zaťal že termíny sa dodržia aj keby neviem čo bolo… tak to tu máme v plnej kráse 😄
Odpovedať
6503

6503

17.12.2023
#2 Ohodnotiť kladne 12 Ohodnotiť záporne
Dnes som siel po Vajnorskej. Ako ja sa divim, ze ta elektricka tam presla! 😮 ved to je ciste stavenisko, niekde boli kolaje este zahadzane skalami. nechapem ci ich zahadzali potom co presla, alebo co. Ako toto nasilu davanie do uzivanie nieze nedokoncenu, ale ROZOSTAVANU stavbu... to je aj na Balkan vela.
Odpovedať
Solider

Solider

17.12.2023
#1 Ohodnotiť kladne 13 Ohodnotiť záporne
V takomto ťažkom provizóriu sa posledných 20 rokov neodovzdávala do užívania cestujúcim ešte žiadna rekonštrukcia.
Odpovedať