Zavrieť

Ikarus 283 #4507 trávi jeseň svojho života v jesennom depe Trnávka

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Ikarus 283 #4507 trávi jeseň svojho života v jesennom depe Trnávka.
Príspevok:
Lokalita: Depo Trnávka
Dátum: 20.11.2021
Vozidlo: Ikarus 283 #4507
Galéria: Bratislava › Ikarus 283
Bratislava › Vozovňa Trnávka a Jurajov dvor
Bratislava › Klub historických autobusov › Ikarus 280 & Ikarus 283
Nakuknutie do vozovne (1.12.2021)
Linka:
Autor: Sor23
Počet zobrazení: 3682

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ikarus31

ikarus31

2.12.2021
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Nevie niekto ako sú na tom 4806 a 4827? S ktorým z nich sa počíta ako s budúcim historickým vozidlom?
Odpovedať
johnnyjanko

johnnyjanko

2.12.2021
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #7:
To nepopieram, len som si vychádzal z katalógu vozidiel, kde toto nie je určené na zachovanie ako historičák. Vzhľadom na to, že od vyradenia Ikarusov uplynulo už mnoho rokov, som si myslel, že je dávno rozhodnuté, či sa nejaké vozidlo zachová alebo nie.
Odpovedať
IBBI

IBBI

2.12.2021
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Tak tento zas nie je este v takom stave, ze by sa nedal dat dokopy, ci?
Odpovedať
johnnyjanko

johnnyjanko

2.12.2021
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Vďaka za vysvetlenie. Ja samozrejme podporujem zachovanie historických vozidiel, len som bol v tom, že spomedzi Ikarusov 280 aj 283 už historické vozidlá vybraté boli a tento kus to nie je. Katalóg vozidiel tomu nasvedčuje.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

2.12.2021
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #4:
A patrí vôbec ešte #4507 DPB? Nebol v rukách KHA?
Odpovedať
Andrej

Andrej

1.12.2021
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #2:
Nielen to, ale este nevieme ktory voz nakoniec prejde opravou. Mozno sa DPB rozhodne ze oprava 1512 nestoji za to a 4507 je v lepsom stave (disclaimer: toto netvrdim ako fakt, toto je len hypoteticka situacia). Je dobre mat moznosti.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

1.12.2021
#3 Ohodnotiť kladne 9 Ohodnotiť záporne
Dovolím si napísať, že máme dva Ikarusy 283, ktoré unikli zošrotovaniu. Jeden z nich by sa dal relatívne lacno (v dielňach DPB) spraviť ako "komerčný historičák", ktorý by sa pravdielne humpľoval. Bratislava bola jediným mesto v ČSSR, ktoré prevádzkovalo Ikarusy 283. Aj preto by mal byť jeden z nich zachovaný (2. by slúžil ako zdroj náhradných dielov), kľudne v stave, v ktorom dojazdil (elektronické transparenty, náter). Skutočným "cukríkom" by bol Ikarus 280, ten by sa vyťahoval do premávky iba pre výnimočné udalosti.
Odpovedať
si

si

1.12.2021
#2 Ohodnotiť kladne 9 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: johnnyjanko #1:
a potom sa bude plakat ze nemame ziadne historicke vozidlo ?
vacsina dnesnych veteranov (ci uz cestnych alebo zeleznicnych) urcite svoje obdobie obvykle preckala v podobe vraku kdesi a keby ich boli byvali hned iniciativne vsetky zosrotovali, tak dnes nemame nic
Odpovedať
johnnyjanko

johnnyjanko

1.12.2021
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 7
Na čo čakajú takéto vraky? Cena železa je rekordne vysoká, prečo to nezošrotujú?
Odpovedať