Zavrieť

#1706, 1711, linka 8, Zastávka Mifkova

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Slovensko a svet › Česko › Brno › Električky › ČKD Tatra KT8 (58/171)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Zastávka Mifkova
Dátum: 4.3.2017
Vozidlo: #1706
#1711
Galéria: Slovensko a svet › Brno › Električky › ČKD Tatra KT8
Slovensko a svet › (Pragoimex) ČKD Tatra KT8D5R.N2
Brniansky električkový mix (10.3.2018)
Linka: 8
Autor: afeno
Počet zobrazení: 1224

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
johnnyjanko

johnnyjanko

12.3.2018
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #4:
Chápem, že ten predpis si nevymyslel vodič sám, ale to nič nemení na jeho nezmyselnosti. Keby sa tie spojky nachádzali ešte pred nástupišťami (t.j. technicky žiadny rozdiel - rovnaké výhybky aj oblúky), tak by na nich cestujúci jazdiť mohli a nikomu by to žily netrhalo.

Ale to zanedbateľný problém. Petržalská úvrať má hlavný problém v tom, že má len jednu použiteľnú spojku, druhá je prakticky nepoužiteľná (to pre teba samozrejme nie je novinka).
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

12.3.2018
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: johnnyjanko #3:
Nejde o vytrhávanie sedačiek a vodič nejednal svojvoľne. Pristory úvraťového obratiska, rovnako ako slučky, nie sú určené k preprave cestujúcich, takže keby sa vám tam niečo stalo - vodič by musel dupnúť na magnetky, vykoľajil by, napadol by vás diviak - išlo by to za ním.
Odpovedať
johnnyjanko

johnnyjanko

12.3.2018
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Presne tak, človeku je až do plaču, keď si pomyslí, ako je oproti tomuto debilne riešená konečná električiek v Petržalke. Pri Petržalke sa dá argumentovať tým, že je to len "dočasné riešenie", ale aj tak sa to dalo vymyslieť omnoho lepšie. A čerešnička na torte: raz v jeden daždivý deň som sa vozil s deťmi električkami, a v Petržalke sme chceli zostať sedieť vo vozidle a počkať kým sa vydá na cestu späť. Ale smola, šofér nás vyhodil, že tam nesmieme zostať. Museli sme vystúpiť von do dažďa, prejsť na protiľahlé nástupište a pozerať sa, ako električka prejde na druhú koľaj a vráti sa. Predpis je predpi. Veď čo keby sme počas chvíľkovej nepozornosti vodiča začali vytrhávať sedačky a rozbíjať okná?
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

10.3.2018
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Hlupáci, to nevedia že to najlepšie riešenie je 2x zastávka z vonka oboch koľají, a následne kúsok dvojkoľajnej trate s jednosmernou spojkou a vedením dvoch liniek do toho? A to nehovoriac o tom tuposlavstve že vodič máva otvorený voz na konečnej a ľudia doň nastupujú... No neviem ako môže čerpať prestávku...
Odpovedať
Miro

Miro

10.3.2018
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Úvraťová konečná s ostrovným nástupišťom? Zaujímavé.
Odpovedať