Zavrieť

Prvý deň premávky trolejbusov na Rajskú

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Prvý deň premávky trolejbusov na Rajskú.
Príspevok:
Lokalita: Cintorínska ul., obratisko Rajská, OD Prior
Dátum: 1.1.1984
Vozidlo: Škoda 9 Tr #6009
Galéria: Bratislava › Škoda 9 Tr
Sada historických fotiek pri príležitosti 23. narodenín imhd.sk (10.7.2023)
Linka: 215
Autor: Mikuláš Hrubiško, zbierka
Počet zobrazení: 2545

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Adam3

Adam3

13.7.2023
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #11:
tu bude odpoved na nejake otazky: https://imhd.sk/ba/mapa-schema/516/Linky-MHD-a-IDS-30-5-1988
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

11.7.2023
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #10:
Nie, t210 tam naozaj jazdila. Len si nepamätám, či 210+215+216, alebo 210+215+218. Štyri linky nikdy. A nezabudnite, že najprv sa na pár mesiacov skrátila t210 po Zochovu (čiže na Búdkovú 210+213+217) a až potom 216+217 a 213 len po Hodžovo. t210 vznikla po dodaní Sanosov, výrazne sa na t217 zriedil interval a náhradou mala byť práve t210 k Prioru. Bolo to výrazné zhoršenie, lebo vtedy sa linky neprekladali (pre pamätníkov tzv. Forgáč takt).
Odpovedať
TomJ

TomJ

11.7.2023
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TeBeCe #9:
Tak potom je asi chyba v tej mape.
Odpovedať
TeBeCe

TeBeCe

11.7.2023
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #8:
Ked vznikla linka 220, linky 210 a 216 sa zlucili a na Rajsku uz nechodili, takze sa tam vsetky stretnut nemohli.
Odpovedať
TomJ

TomJ

11.7.2023
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #6:
Podla jednej mapy z roku 1988, ktoru mam doma, tam vtedy sucasne koncili 210, 215, 216, 220.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

11.7.2023
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #6:
Veru... Ja si pamätám 215 a 216, neskôr 215 a 220.
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

11.7.2023
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #4:
Dve linky tam boli odjakživa! Najprv 215 a 218, po skončení výstavby podjazdu Bajkalská pod Prievozskou 215 a 216. No a po otvorení trate na DH 215 a 220. A v určitom období aj 210 na Lovinského, teda tri linky.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

11.7.2023
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #2:
Níiekedy ku koncu môjho jazdenia na drôtolezoch práve kvôli obmedzeniu znečisťovania okolia konečných uhlíkmi zaviedli pravidlo výmeny uhlíkov na výpravni "kus za kus". Tak som si na konečnej nazbieral krabicu starých uhlíkov a požadoval som krabicu nových. Tie mi síce dali ale pravidlo vzápätí zmenili na "šesť uhlíkov na smenu a staré vrátiť". Keďže sa vtedy používala lisovaná tma z Elektrokarbónu Topoľčany, často to nestačilo.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

10.7.2023
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #3:
Tipujem od marca 1986, keď na tom obratisku boli už dve linky. Ináč zaujímalo by ma, či sa vôbec niekedy používalo výstupisko, ktoré bolo spolu s rozraďovacvou výhybkou umiestnené kúsok za križovatkou Cintorínska - Lazaretská. Tuším že od roku 1988 sa už montovali podvesné armatúry.
Odpovedať
Solider

Solider

10.7.2023
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
A kedy pribudla druhá stopa?
Odpovedať
si

si

10.7.2023
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #1:
uhliky zo zberacov v roznom stave opotrebenia a obcas aj nove sa dali najst asi na kazdom obratisku (a pravdupovediac ani neviem kedy sa to zmenilo a co s nimi robia dnes 😃 )
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

10.7.2023
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ranné detstvo som strávil na Francisciho ulici. Pamätám si presne ako sa tu válali kvantá uhlíkov pri obrubníkoch. Vpravo od fotografa bola škôlka do ktorej som chodil. Zbúrali ju dávno.
Odpovedať