Zavrieť

Električky K2S na šrotovisku

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Vraky vozidiel (17/504)
Stiahnuť materiál
Električky K2S na šrotovisku. Vľavo dole zadný a predný diel #7102, hore #7106 a 7119. Zvyšok kopy tvoria vozne 7108, 7114 a 7118.
Príspevok:
Lokalita: Púchovská ul.
Dátum: 3.4.2024
Vozidlo: ČKD Tatra K2 #7102
ČKD Tatra K2 #7106
ČKD Tatra K2 #7119
Galéria: Bratislava › ČKD Tatra K2
Bratislava › Vraky vozidiel
Udialo sa v roku 2024 (31.12.2024)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 4695

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

4.4.2024
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Viko28 #11:
Toto kopírovanie nickov je čo za nová móda?
Odpovedať
Viko28

Viko28

4.4.2024
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Viko28 #10:
No
Odpovedať
Viko28

Viko28

4.4.2024
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
No
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Andrej

Andrej

3.4.2024
#9 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #4:
Myslím si že každý rozumný človek si uvedomuje že tie vozy už majú najlepšie za sebou a že do dennej premávky už nie sú vhodné. Ale to neznamená že človeku nemôže byť za nimi aj ľúto. Koniec koncom tu jazdili samotné modernizácie skoro 25 rokov, stali sa neodmysliteľnou súčasťou Bratislavy. Veľmi dlho a veľmi poctivo slúžili, a určitá úcta je určite na mieste.

Dúfam že moja obľúbená súprava 7837+38 takto neskončí, ale nemám žiadne ilúzie.
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

3.4.2024
#8 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #5:
Ale veď hej, plne chápem, že ich vyraďujú, ale ľúto mi to môže byť.
Odpovedať
ES499.0001

ES499.0001

3.4.2024
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ttom #3:
Tipujem, že bude snaha ich odpredať. Tak ako tieto.
Odpovedať
ES499.0001

ES499.0001

3.4.2024
#6 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Aj keď električky boli odpredané, vyzerá to tak, že Slezská dopravní a strojní si z nich zobrala len výzbroj a iné komponenty. A do šrotu išla iba skriňa. Opravte ma, ak sa mýlim.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

3.4.2024
#5 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Mhr1 #2:
Jasné, nie sú opotrebované, len sú dve dekády po rekonštrukcii, permanentne majú oskackané podvozky, vyhegané čapy v kĺbe, BUSEčká s imitáciou rozsypaného čaju... To nezachránia čalúnené sedačky ani funkčná výzbroj.
Odslúžili si svoje a všetka česť za to, ale naozaj netreba mať ružové okuliare.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

3.4.2024
#4 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne 2
Mne ich nie je ľúto. Odslúžili si svoje, viaceré aj 50 rokov. Chýba im výkon, nízka podlaha, kapacita, klimatizácia. Ako vidím, sú pekne oholené, takže tie diely vyťažené sa zrejme ešte nejako zužitkujú. Neďaleko do Bratislavy sa šrotovali aj mladšie električky: https://www.youtube.com/watch?v=vWE7blDNkfE
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Ttom

Ttom

3.4.2024
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
a pre 7105, 7109 a 7112 ešte je dáka šanca na prežitie, či tiež pôjdu do šrotu?
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

3.4.2024
#2 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 3
Aj mne je to ľúto. Najmä, keď si predstavím, že vlastne tým vozom nič nie je, nie sú opotrebované. Rekonštruované, moderná výzbroj, moderný informačný systém. Len tá nižšia kapacita a schodíky... Ale aj Sarajevo kupuje Stadlery, takže realita je taká, že pre ne nie je využitie. Škoda ich...
Odpovedať
<a href='mailto:adam.olsa128k [zavinac] gmail [bodka] com' >Adamik_836</a>

Adamik_836

3.4.2024
#1 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne 3
Je mi ich ľúto. 😥
Odpovedať