Aby si nepovedal, že iba kritizujem, tak chválim za rýchlu aktualizáciu evidenčného stavu (predpokladám, že to bola tvoja robota). ? Ešte by to chcelo spraviť aj tie nové CP a s obsahom budem 100% spokojný. ?
Najstaršie autobusy sú z roku 1987 (kam sa na to hrabú martinské ikarusy). Sú to vozidlá 34, 35 a 76. 76 bola počas zimy zapožičaná do Oščadnice, či sa vráti(la) aj do MHD neviem, zatiaľ som ju nevidel. 34 a 35 som ešte prednedávnom, takže ešte by mali byť vypravované.
Ak dobre počítam, tak na rannú špičku sa na linky MHD vypravuje 31 autobusov.
ked si pozriem evidencny stav vozidiel mhd v ziline, natrafim tam na karosy z roku 1987,... su tieto este v prevadzke?
a aka je vlastne denna turnusova potreba busov v ZA?
kt. najstarsi bus je denne radeny do premavky?
Pôvodné B731tky boli prestavané na typ B732, takže ich vôbec nerozoznať. Vozidlá 74 a 92 skončili už minulý rok. 76 jazdila ešte vo februári v Oščadnici.
Keď tak sledujem ten evidenčný stav, tak musím skonštatovať že:
- vozidlá 61, 72, 74 a 92 sú už isto vyradené;
- voz 58 je po GO spojenej s výmenou oboch čiel, nemá už displeje ani CVR;
- voz 110 má žltý náter (školské vozidlo);
- k City Busom by som doplnil, že majú displeje;
- u trolejbusov skončili CVR na 211 a 218, naopak dostali ich 223 (Carrefour/OC Dubeň, 236 (SSIM) a 242 (BENO).
Dávno som tiež nevidel vozidlá 41, 46, 54 a 78. Nevidel ich tento rok niekto?
Aj napriek tomu, že v evidenčnom stave je ešte nejaká B 731, to však neznamená, že jazdia. V Žiline je len 10 autobusových liniek, dve nočné linky a jedna Tescobusová, na ktorých premávajú City busy, B 952, B 932, jeden MAN, ale aj pár B 732. V uliciach mesta som B 731 nestretol a v minuloročnom a tohtoročnom fotoarchíve pod #74, 76, 92 mám bohužiaľ prázdne miesto. Minulý rok v decembri bol v Žilinskom večerníku inzerát, že DP predá Karosu B 731 a tri vozidlá B 732. DP má vysoký počet autobusov, ale či sem-tam prebehne ojedinele aj B 731, ak sú ešte pojazdné, to už neviem. Možno by sa ešte bližšie vyjadril Valec alebo Marko.
Je to mozne, ale teoreticky este o SPZ nemusela prist, nove mozu lezat niekde v kancelarii v skrini, len sa ich zatial nikomu nechcelo namontovat ... ale neviem, to len tak tipujem - mozno BA-604HU ?
"ako tak pozeram evidencny stav, tak v Ziline este B 731 jazdia...v BA uz mame len jednu nepojazdnu B 731 s nepovodnou prevodovkou a jednu historicku B 731 ..."
... ktora vsak nikdy nebola B731-tkou ! ?
Jakub, ale asi mal na mysli prave taku B731 ako je ta nasa historicka, NR-513BM, NR-515BM ... skratka klasiku B731.00, prip. B731.04 - tie su hlucnejsie, aj vdaka zadnej naprave RÁBA a tie uz v Ziline nejazdia ?
k tomu dizajnu- jedna vec je robit design prehladny, ale potom neni az taky pekny, ale spolahlivo funguje vsade - na druhej strane sa da robit dizajn pekny, ktory vsak nie je velmi funkcny.
podla mna su stranky imhd zamerane skor na obsah, takze byt webmasterom volim asi ten 1. prehladny design, aby kazdy nasiel rychlo, to, co hlada a nezdrzovali ho kadejake esteticke prkotiny....
Nepochopil si ma. Ja som netvrdil ze imhd ma byt robene iba pre jeden prehliadac. Ja som tym chcel povedat, ze by mal existovat vseobecne iba jeden prehliadac Ja viem dobre co to je davat pozor na kazdu prkotinu a trpnut ako bude vyzerat v Opere.
Ja som sa slobodne rozhodol strpiet fakt, ze s kazdym novym designom su stranky pomalsie a budem to tu navstevovat aj nadalej. ?
ako tak pozeram evidencny stav, tak v Ziline este B 731 jazdia...v BA uz mame len jednu nepojazdnu B 731 s nepovodnou prevodovkou a jednu historicku B 731 ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tux
podla mna su stranky imhd zamerane skor na obsah, takze byt webmasterom volim asi ten 1. prehladny design, aby kazdy nasiel rychlo, to, co hlada a nezdrzovali ho kadejake esteticke prkotiny....