Už dlhšiu dobu pozorujem jednu vec: kedysi keď niekto stlačil na 30/31Tr STOPku tak nad vnútorními dverami zasvietila červene, a keď sa zatvárali dvere tak to zasvietilo nažlto ten symbol zatvárania dverí. Resp. viem, že stopka bola URČITE červená (to svetlo nad dverami zvnútra ? ), teraz pozorujem že sa vymenili farby na tých svetlách nad dverami) STOPka svieti nažlto a "nenastupujte, dvere sa zatvárajú"? - ten druhý symbol svieti načerveno. Iba sa mi to zdá či sa to naozaj vymenilo?
Započul som, že každý vodič bude mať oprávnenie na 30/31Tr aby sa nestávalo to že pridelia trebars 4/4 a na zmene A bude vodič s 31Tr ale na zmenu B musí prísť vodič so škodou...Budú teda mať všetci vodiči oprávnenie na 30/31Tr alebo iba tí čo chcú?
A keď ani a-bus nedojde vlastnou silou, čo sa použije?
Inač: #21616 Jakub Sliviak - "5 novych trolejbusov a z toho 1 dlhý a 3 krátke čiže 1 kus SOR 31Tr a 4 kusy SOR 30Tr" - trošku divne ti na prvý raz vyšli tie krátke ? ?
takze vase maju rok za sebou. uz vydrzat len tych dalsich jedenast, aby sa nezlomili ?
presovske behaju dva roky s mensimi teplotnymi problemami, ako pred chvilou potvrdili na PO DF
Osobne nemám pocit, že by mali nejaké dlhé výpadky (kvôli technickým problémom) za ten rok, čo jazdili... ? A lámanie sa (na ktoré si sa pýtal v Prešove) som akosi doteraz ako cestujúci nespozoroval.
keksino