Reply on: Papyr #2126:
Ja som ani jeden udaj nebral ako doveryhodny. Myslim si, ze to bolo take podpichnutie. Na stranke DPMZ je vyrocna sprava len za rok 2002 a ja som neporovnaval naklady a vynosy oboch DP. Ak by bola moznost porovnavania, tak by som sa na to pozrel, lebo tato ekonomicka oblast mi nie je cudzia.
Niekedy, ked sa niekto spolieha na mestsku dotaciu a vie ze ju dostane, tak nepotrebuje hladat rezervy, robit opatrenia, analyzy a podobne. Toto bolo napisane vsak len teoreticky.
Jozef
Rano je potrebne na Rosinsku cestu vozit studentov, ale aj zamestnacov do firiem. Okrem toho ju vyuziva aj cast cestujucich na okraji sidliska Vlcince III. Myslim si, ze tato kombinacia zokruhovania linky cez Vlcince by mohla cestujucich dopliest. V rannej spicke ide zo sidliska dostatocny pocet trolejbusovych liniek do centra, a preto by som L26 nemenil. Aj popoludni je z centra dostatok volnej kapacity na sidlisko.