Reply on: tux #20114:
K PS2: To budú už tie šablony, ktoré mali vzniknúť na základe spolupráce so Skeletonom, resp. ŽU? Ak to bude spojené so zmenou CP a znižovaním výkonov, mám obavy či nejaká 6/5 (a aj ďalšie) vôbec ešte bude aktuálna...
tux
1. Pridelovanie turnosov tak, že za
a) vznikaju obrovske rozdiely medzi jednotlivymi vodicmi (vytvara to priestor pre rozne dohady,
spekulacie a pod)
b) Staznosti na uz pridelene sa riesa stylom " ak sa ti nepaci, dam ta na taky kde budes najmenej
hodin"
c) ak nebodaj potrebujes volno (na vyrocie alebo na podobnu udalost) tak maximalna ochota spociva v
spisani mien "dostupnych" vodicov s tym ze "ak chces volno tak si ich obvolaj"
d) Cim dalej tym vacsia priblizovanie k hraniciam zakonnika prace (napriklad po poobednej mas
doobednu -sice tam mas 6hodin ale odrataj si cas na prichod/odchod domov, sprchu, jedlo,
prezlecenie sa a podobne... a zvaz ci po napriklad 4 hodinach spanku mozes zodpovedne vozit
dalsich 8hodin ludi)
2. Je zaujimave, ze veci v bode 1) niekedy dokazali fungovat bez problemov, od istej doby to vsak zazracne nejde
3. Nie su peniaze pomaly ani na nahradne ziarovky, ale na "agenta provokatera" sa nasli.
4. Ludia, ktory pre podnik odkrutili desiatky rokov si rozhodne nezasluzia jednanie podla bodu 1
obzvlast nie od (nebudem menovat), ktory sam bol niekedy soferom (aj ked nie 10ky rokov)
5. Je zaujimave, ako rychlo po zmene "politickeho velenia" je vzdy potrebne upratovat.. tj. zbavit sa ludi, ktori aj keby ze su odbornici ale nie su v spravnom za*ku (strane) a nahradit ich tymi , ktori su "spravni" len ich nemali kde upratat.
A teraz do mna...:)
PS. Viem, ze ludia v DP toto citaju, a to je dobre
PS2 . Nikoho som nemenoval, ani menovat nebudem, kto cita medzi riadkami zisti (pripadne sa tam najde).
PS3. Nie som zamestnanec DP, ani s DP nemam nic spolocne (opat zainteresovani vedia) a pisem len o tom co vidim a poznam (nech si to kazdy vylozi ako chce)