vsak zamozrejme, ze tam nebude jazdit velky autobus. To som myslel len tak teoreticky, kedze mi Miro pisal ze na konecnej L27 v Zastrani by sa neotocili velke karosy, tak ja som napisal, ze kde podla mna by to tiez nebolo mozne. Kedysi som ani nechcel verit, ze ako sa moze na krizovatke otocit velka dvojka a predtym velka sestka na konecnej pri VUVT na rosinske, a ked som sa tam isiel pozriet, tak som hned pochopil, ze s otacanim tam nemaju nijaky problem. Je tam velmi siroka krizovatka, takze uz to zavisi len od zrucnosti vodica, lebo sem tam to vyberie tak ze ked sa toci, tak mu haluze zo stromuv skrabu skla. L26 sice sa otaca v tom uzsom hrdne krizovatky, ale zase chodi vzdy len ako maly bus
Poslal som Vladimírovi fotografiu (na posúdenie) na ktorej vidieť ako sa otáča Karosa, kde je dostatok miesta. Okrem toho to je môj názor a kto pozná konečnú v Brodne sa môže tiež vyjadriť. Okrem toho nemám vedomosti, že by sa tam plánovalo väčšie vozidlo.
neviem neviem, ked som tam bol, tak to vodic ledva vybral, hoci nechapem ako sa mu to podarilo, ale vybral to, a moc nechybalo a vrazil by do auta, kt tam bolo zaparkovane. Ale to uz sa fakt tocil tak, ze sa mi zdalo, akoby sa tocil na nieste a vobec nesiel dopredu.
Myslím, že Tvoje prepočte sú silne orientačné a nepresné. Ale hádať sa nebudem. Najlepšie by si bolo zohnať služobáky najvýkonnejších poradí na oboch linkách a kilometricky ich porovnať.
a uz vobec by sa neotocili na konecnej L22 v Brodne, ledva sa tam otoci maly bus a takisto aj na L30 vo Vrani, ale tam nema dovod ist, nakolko tam chodieva malo ludi.
ale napriklad L28 vodec nejde v sobotu a nedelu. Ano je pravda, ze cez prac. den by na L2 isiel tak maximalne 11 krat, ale na L28 by mohol ist maximalne 13 krat a z toho 7 az 9 krat ide len po Halkovu, takze iba polovicu drahy. takze konecny pocet najazdenych kilometrov bude nizsi. A od 1.11 chcu zrusit ten posledny spoj, co ide z Vlciniec o 18:55 a z Halkovej o 19:10. Takze maximalne moze potom ist bus na L28 len 12 krat.
Re #1472 zoZa: Ide však najmä o to, že nové vozidlá, najmä kým sú ešte v záruke, by mali najazdiť čo najviac kilometrov. A to sa podarí jedine na celodenných a nie špičkových linkách. A L2, žiaľ, špičková je.
presne tak : NP autobus by som nechal jazdit ako L2 a nizkopodlazny trolejbus ako L6, pretoze ked uz nejaky autobus alebo trolejbus je, tak nie je rozumne ho poslat tak aby spajal len jednu , mozno dve casti s nemocnicou ale co najviac. Preto L2 spaja s nemocnicou Vlcince Bytcicu a Hliny. Nie ako L28, ta ktora ide len po Halkovu, ta spaja len Vlcince so sturovym namestim a Halkovou ulicou a nic viac. ked uz nejaky NP autobus je, tak je najlepsie nech sa co najlepsie vyuzije. A ten trolejbus, tak keby kupili klbovy, taj jednoznacne by bolo najlepsie keby to bola L6, keby kupili maly NP trolejbus, tak potom vy bolo najidealnejsie, keby jazdil ako L5 alebo L15.
Vladimír: Cestovanie za paušál je aj v MHD Pezinok. V minulom roku stál trojmesačný lístok 750Sk.Som však zvedavý,kedy to zrušia,lebo všetkých čo poznám ho majú sfalšovaný.
Color: Keď ho porovnáš s dákym vysokým luxusným zájazdovým autobusom,tak nízkopodlažný je. Samozrejme,že si robím srandu. Možno že v Oščadnici majú aj dáky nový voz.
Miro: Už som si zistil,ked je Oščadnica,takže možno aj na to dojde. 9 vozov,to nemôžem prehliadnuť.
zoZA: Tie nízkopodlažáky sú dobre tak ako sú,každý na jednej linke bez zbytočných súbehov.I keď lepšie by boli 3 nízkopodlažné trolejbusy.
Čo si myslíte,že pripraví DP k 10.výročiu TD? By aspoň dáky deň otvorených dverí vo vozovni mohol byť.No najskôr nebude nič.
Súhlas... môj dojem je taký, že Žilina dostala peniaze na nové busy s podmienkou, že to budú nízkopodlažky a teraz nevedia, kde ich dať, aby slúžili čo najlepšie. Vzhľadom na charakter dopravy v Žiline by sa viac hodili NP trolejbusy.
Asi máš pravdu, podstatné je to, že všetky slúžia ako záložné za trolejbusy a len keď už dlho neboli vonku, tak ich pošlú na nejakú autobusovú linku, asi teda na L21. Na L2 určite stačia krátke Karosy, veď je to len špičková linka, hlavnú dopravu do Bytčice zabezpečuje L22. Pri nasadzovaní kĺbových autobusov treba dávať pozor aj na to, aby sa na konečnej dokázali otočiť, napr. na konečnej L27 v Zástraní by sa neotočili ? , tam je konečná úvraťová
nemyslite si, ze by bolo lepsie keby nizkopodlazne autobusy nechodili ako L22 , L21 a hlavne L28, ale keby napriklad aspon jeden chodil ako L2. Pretoze myslim, ze vyhodu nizkopodlaznych autobusov pocitia najskor stari ludia, ktori maju mnohi problem sa vyskrabat do normalnych autobusov a taktiez matky s kocikmi by mali o namahu menej. A L2 ide okolo nemocnice, kde je vysoka koncentracia takychto ludi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Miro