Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jozef #1487:
neviem neviem, ked som tam bol, tak to vodic ledva vybral, hoci nechapem ako sa mu to podarilo, ale vybral to, a moc nechybalo a vrazil by do auta, kt tam bolo zaparkovane. Ale to uz sa fakt tocil tak, ze sa mi zdalo, akoby sa tocil na nieste a vobec nesiel dopredu.
Reply on: zoZa #1485:

V Brodne na konečnej je dostatok priestoru na otáčanie, môže sa tam pohodlne otáčať aj kĺbový autobus.
Reply on: zoZa #1484:
Myslím, že Tvoje prepočte sú silne orientačné a nepresné. Ale hádať sa nebudem. Najlepšie by si bolo zohnať služobáky najvýkonnejších poradí na oboch linkách a kilometricky ich porovnať.
Reply on: Miro #1473:
a uz vobec by sa neotocili na konecnej L22 v Brodne, ledva sa tam otoci maly bus a takisto aj na L30 vo Vrani, ale tam nema dovod ist, nakolko tam chodieva malo ludi.
Reply on: Vladimír #1483:
ale napriklad L28 vodec nejde v sobotu a nedelu. Ano je pravda, ze cez prac. den by na L2 isiel tak maximalne 11 krat, ale na L28 by mohol ist maximalne 13 krat a z toho 7 az 9 krat ide len po Halkovu, takze iba polovicu drahy. takze konecny pocet najazdenych kilometrov bude nizsi. A od 1.11 chcu zrusit ten posledny spoj, co ide z Vlciniec o 18:55 a z Halkovej o 19:10. Takze maximalne moze potom ist bus na L28 len 12 krat.
Reply on: zoZa #1482:
Ale čoby! Premáva od rána do večera. Pozri si CP 😉
Reply on: Vladimír #1481:
ale aj L28 je spickova
Reply on: burz #1460:
Tak to je pre mňa novinka. Ale dobrá novinka.

Re #1472 zoZa: Ide však najmä o to, že nové vozidlá, najmä kým sú ešte v záruke, by mali najazdiť čo najviac kilometrov. A to sa podarí jedine na celodenných a nie špičkových linkách. A L2, žiaľ, špičková je.
Reply on: Valec #1478:
ale ta L28 mi aj tak moc nesedi
Reply on: Miro #1474:
presne tak : NP autobus by som nechal jazdit ako L2 a nizkopodlazny trolejbus ako L6, pretoze ked uz nejaky autobus alebo trolejbus je, tak nie je rozumne ho poslat tak aby spajal len jednu , mozno dve casti s nemocnicou ale co najviac. Preto L2 spaja s nemocnicou Vlcince Bytcicu a Hliny. Nie ako L28, ta ktora ide len po Halkovu, ta spaja len Vlcince so sturovym namestim a Halkovou ulicou a nic viac. ked uz nejaky NP autobus je, tak je najlepsie nech sa co najlepsie vyuzije. A ten trolejbus, tak keby kupili klbovy, taj jednoznacne by bolo najlepsie keby to bola L6, keby kupili maly NP trolejbus, tak potom vy bolo najidealnejsie, keby jazdil ako L5 alebo L15.
Vladimír: Cestovanie za paušál je aj v MHD Pezinok. V minulom roku stál trojmesačný lístok 750Sk.Som však zvedavý,kedy to zrušia,lebo všetkých čo poznám ho majú sfalšovaný.

Color: Keď ho porovnáš s dákym vysokým luxusným zájazdovým autobusom,tak nízkopodlažný je. Samozrejme,že si robím srandu. Možno že v Oščadnici majú aj dáky nový voz.

Miro: Už som si zistil,ked je Oščadnica,takže možno aj na to dojde. 9 vozov,to nemôžem prehliadnuť.

zoZA: Tie nízkopodlažáky sú dobre tak ako sú,každý na jednej linke bez zbytočných súbehov.I keď lepšie by boli 3 nízkopodlažné trolejbusy.

Čo si myslíte,že pripraví DP k 10.výročiu TD? By aspoň dáky deň otvorených dverí vo vozovni mohol byť.No najskôr nebude nič.
Reply on: Vševedko #1475:
Ved o tom sa nehadam 😉
Reply on: Miro #1470:
Možno kúpili nejaký iný, nový MAN:-P.
Reply on: COLOR #1465:
No dovoľ, Sanos mal len trischodíky, rovnako ako Kádár či Vrakosa, akurát trocha vyššie:-).
Reply on: zoZa #1472:
Súhlas... môj dojem je taký, že Žilina dostala peniaze na nové busy s podmienkou, že to budú nízkopodlažky a teraz nevedia, kde ich dať, aby slúžili čo najlepšie. Vzhľadom na charakter dopravy v Žiline by sa viac hodili NP trolejbusy.
Reply on: zoZa #1471:
Asi máš pravdu, podstatné je to, že všetky slúžia ako záložné za trolejbusy a len keď už dlho neboli vonku, tak ich pošlú na nejakú autobusovú linku, asi teda na L21. Na L2 určite stačia krátke Karosy, veď je to len špičková linka, hlavnú dopravu do Bytčice zabezpečuje L22. Pri nasadzovaní kĺbových autobusov treba dávať pozor aj na to, aby sa na konečnej dokázali otočiť, napr. na konečnej L27 v Zástraní by sa neotočili ? , tam je konečná úvraťová
nemyslite si, ze by bolo lepsie keby nizkopodlazne autobusy nechodili ako L22 , L21 a hlavne L28, ale keby napriklad aspon jeden chodil ako L2. Pretoze myslim, ze vyhodu nizkopodlaznych autobusov pocitia najskor stari ludia, ktori maju mnohi problem sa vyskrabat do normalnych autobusov a taktiez matky s kocikmi by mali o namahu menej. A L2 ide okolo nemocnice, kde je vysoka koncentracia takychto ludi.
Reply on: Miro #1467:
na L2 som ich uz davno nevidel a podla mna ich uz tam ani nebudu davat, lebo tie, co chodili poobede, tak mnohe chodili skoro prazdne a taktiez ani preto, lebo zaviedli L15. Cize ked chodi L5 a L15 , ktore chodia uz aj na zastavku sv. Cyrila a Metoda, tak nebude dovod ich prehanat.
Info o MANovi v Oščadnici:
http://www.velkaraca.sk/index.php?act=inf
(odsek "Moderný autobus MAN")

Info o mestských (žilinských?) autobusoch:
http://www.velkaraca.sk/index.php?act=dop#kyv
(odsek "ORGANIZÁCIA DOPRAVY V STREDISKU A V OBCI OŠČADNICA ", text "Máme k dispozícii 9 skibusov mestského typu...")
Reply on: Jozef #1453:
Cierni pasazieri sa vacsinou domnievaju, ze im nic nehrozi, ale je to trocha inak. Najprv dlho nic nechodi, takze je dovod mysliet si, ze sa na to "zabudlo". Ale DPMZ raz za par mesiacov posle tuto agendu advokatskej kancelarii, ktora posle poslednu, predzalobnu upomienku. Nasleduje vydanie platobneho rozkazu, ktory je vsak uz drahsi o 1700 Sk trov konania. Ak sa ignoruje i jeho zaplatenie, posuva sa to exekutorovi, ktory uz ma moznosti ako nutene vymoct peniaze (samozrejme o nejaku tu dalsiu tisicku drahsie).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.