Zavrieť

Zlepšiť nastupovanie do nových nízkopodlažných vlakových jednotiek sa dá aj inštaláciou schodíku na hrane nástupišťa

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Zürich s dopravnými zaujímavosťami (23.7.2017) (9/23)
Stiahnuť materiál
Zlepšiť nastupovanie do nových nízkopodlažných vlakových jednotiek sa dá aj inštaláciou schodíku na hrane nástupišťa.
Príspevok:
Lokalita: Bahnhof Altstetten
Dátum: 12.2.2016
Vozidlo:
Galéria: Zürich
Zürich s dopravnými zaujímavosťami (23.7.2017)
Linka:
Autor: d3k0
Počet zobrazení: 1516

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

S499.1023

3.8.2017
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tak dvaja účastníci, ktorých záhada schodíka trápila, sa vybrali do Zürichu a konštatovali, že: Perón nie je úzky, to, čo na fotke vyzerá ako hrana perónu je tieň. Schodík je pripevnený na hornú plochu povrchu nástupišťa. Taktiež fotografia skresľuje a schodík vozidla nie je v rovine so schodíkom na peróne ale trvorí ďalší stupeň, bez schodíka by cestujúci museli prekonávať príliš veľký výškový rozdiel, proste je perón z neznámeho dôvodu príliš nízky. Stanica má dva ostrovné peróny po dvoch koľajách, väčšina vlakov zastavuje pri tom vedľajšom, normálne vysokom a popri tomto sa bez zastavenia preháňa diaľkovka ale vzhľadom na intenzitu osobnej dopravy vo Švajčiarsku to občas nevydá. Nič sa samozrejme nelosuje tri minúty pred príchodom vlaku, koľaje sú pevne dané aj papierovými výveskami.
Odpovedať

mi.v

24.7.2017
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
tu je ten schodík na videu: https://www.youtube.com/watch?v=MO2n-tjcqUI
Odpovedať

S499.1023

24.7.2017
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #6:
Ja tam teda pásik betónu nevidím, naopak vidím, že ten schod je priskrutkovaný ku zvislej hrane nástupišťa. Len premýšľam, ako je možné, že v Zürichu majú také nízke nástupište.
Odpovedať

Viko

23.7.2017
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #4:
A je to nástupište ozaj predĺžené? Lebo mne sa zdá, že napravo od pásu plechu vidno ešte pásik betónu, ktorý by mohol patriť k nástupištnej hrane a v takom prípade by skutočne išlo o dorobený schod...

#5 - ja som vravel o tej úprave na nástupišti, nie na vagóne.
Odpovedať

mi.v

23.7.2017
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #4:
Aj sa som po odoslaní príspevku rozmýšľal nad tým, že lepší názov by bol výsuvná plocha, ale niekedy je mi trápne pre každú drobnosť dávať reakciu sám na seba (keďže tu chýba možnosť... ...veď viete), tak som to nechal tak.
Odpovedať

S499.1023

23.7.2017
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #3:
Tiež neviem, či by som tú predlžovačku nástupišťa nazval schodíkom.
Odpovedať

Viko

23.7.2017
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #2:
A hlavne zlepšiť nastupovanie do NP súpravy schodíkom je celkom oxymoron...
Odpovedať

S499.1023

23.7.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mi.v #1:
Hlavne na gumové hrany nástupíšť v Dúbravke tu boli akési pripomienky. Že by turistický syndróm?
Odpovedať

mi.v

23.7.2017
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Nazdávam sa, že v tomto prípade nejde ani tak o zlepšovák na spríjemnenie, ale o nevyhnutnú kompenzáciu stavu vzniknutého po nejakej prestavbe. Súprava je od pôvodnej hrany neprirodzene ďaleko. Vysúvací schodík súpravy bežne siaha ku hrane nástupišťa a to aj v našich slovenských podmienkach.
Odpovedať