Zavrieť

Linka 30, 35, 63, 505, Podháj, zastávka Klanec

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Zastávky MHD (27.10.2021) (1/20)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Podháj, zastávka Klanec
Dátum: 23.5.2004
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Lamač
Zastávky MHD (27.10.2021)
Linka: 30, 35, 63, 505
Autor: tr3mp
Počet zobrazení: 2925

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
si

si

31.10.2021
#27 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jajboli #26:
v tomto by som s tebou uplne nesuhlasil, pokial niekde (napriklad na zahrade) nechas nejaky kus zeme neudrziavany (max 2-3x do roka pokoseny krovinorezom), tak sice prvy rok tam budes mat len kopu roznych skaredych drevnatych burin ale druhy-treti rok (aspon podla mojich vlastnych pozorovani) tam uz praveze prevazia travy (lipnicovite)
Odpovedať
Jajboli

Jajboli

31.10.2021
#26 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: keks #25:
Väčšina burín sú alergény, takže problém to je. Zároveň sa priudko rozsemeňujú, takže neskôr vytlačia aj trávu v okolitých parcelách. Takže je to problém.
Odpovedať
keks

keks

30.10.2021
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Jajboli #21:
Vo väčšine s tebou súhlasím, hoc, bohužiaľ, zatiaľ nevidím lepšieho kandidáta.
Jediná vec s ktorou nesúhlasím je burina na DKR. Áno, je pravda, že burina preráža rozchodník, ale je to naozaj problém? Bol som ešte pred pár rokmi pozrieť v Holandskom Haagu, kde ma vtedy prekvapilo, že oni na nejaké zatrávňovanie a starostlivosť o porast na trati kašlali. Proste tam dali zeminu a rástla tam burinu, ktorá sa sama "zasadila" a nikto sa o ňu nemusel starať. A vôbec to nevyzeralo zle.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

28.10.2021
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jajboli #10:
Stĺpy neviem na čom viaznu, ale svetlá sa rozbehli vo veľkom: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13768/summary
Odpovedať
Ike

Ike

28.10.2021
#23 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Jajboli #21:
A to v parkovacej politike vznikne taký bizar, že na okrajovú časť starého mesta sa nebude vzťahovať. Free p+r
Odpovedať
tr3mp

tr3mp

28.10.2021
#22 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jajboli #1:
Vozovka bola opravená v roku 2018, ale na chodník sa "zabudlo". V týchto dňoch bol však chodník opravený, foto: https://www.skyscrapercity.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.skyscrapercity.com/attachments/img_3478-jpg.2274388/
Odpovedať
Jajboli

Jajboli

28.10.2021
#21 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: keks #20:
Tiež tvrdím že Vallo je lepší ako predchádzajúci primátor, otázka ale znie či nám stačí slabší priemer alebo chceme kvalitu.
1. PP bordel, uvidíte sami na pokutách, lebo platia rôzne časy v MČ, dokonca v zónach, takže pokuty dostanete často za neznalosť, nie úmysel. Okrem toho zvýhodniť 3 autá nie je regulácia, rovnako tolerovanie parkovania na chodníkoch.
2. MIB-v súkr.firme by sme tolerovali personálny nadstav? 150 krkov platených z našich daní?
3. Údržba ver.priestorov=mizéria. Chď sa pozrieť na Botanickú a Karlovskú ako je zaburinovaný rozchodník v trati. O rok, dva tam bude len burina, tá rozchodník prebije.
PS: Prečo Vallo nerieši systematické problémy, napr. nevysporiadané pozemky? Dlhoročné problémy-chodníky, cyklochodníky, cesty, budovy, pozemky nikoho a tak chátrajú. To treba riešiť, lenže Vallo rieši skratky a svojich kamošov (napr. práve opravujú na našej ulici chodník-ale len tretinu dĺžky a ešte tomu asfalt, hoci je dezolátny po celej dĺžke! Vravíte tomu kvalitné riešenie? Alebo teraz má mesto na fb že opravili časť chodníka na Nám. SNP, doslova pár metrov. Mám ísť preto do kolien? O pár rokov, keď opravia zvyšok to bude oveľa drahšie, ale Vallo si potreboval urobiť kladné PR, kvalita a ekonomika ide bokom. Doma by si si vymenil parkety len v polovici izby? Rozlišujme jeho PR od kvalitnej systematickej a EFEKTÍVNEJ práce.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
keks

keks

28.10.2021
#20 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne 1
Akože úprimne nemôžem povedať, že je Vallo úžasný primátor, ale bez zaváhania viem povedať, že je lepší, ako boli jeho predchodcovia.
Dalo bysa síce povedať, že často len dokončuje to, čo jeho predchodcovia začali, no na druhú stranu najväčším problémom našich primátorov vždy bolo to, že sa veci začínali, ale nedokončovali.
Zároveň si myslím, že úpravy verejného priestoru sa konečne robia tak, že je jedno, či je to v Ružinove alebo Dúbravke, priestor sa robí tak, aby vyzeral jednotne, teda konecne je vidno, ze sme stale v jednom meste.
Mne sa zaroven paci aj prepracovanie vzhladu DKR. Samozrejme to prevednie je také, aké je, ale celkovy vzhlad je lepsi, nez bol povodny plan (a neklamme si, aj v takom pripade by to bola fuserina, len by aj zle vyzerala).
Odpovedať
Jak44

Jak44

28.10.2021
#19 Ohodnotiť kladne 9 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Jajboli #18:
1. Bývam v Novom Meste, kde pravidlá pre celomestskú parkovaciu politiku sú už v platnosti a kým pred zavedením som večer krúžil kým som našiel miesto, tak teraz zaparkujem hneď.

2. Ja by som neživil ani projektantov v Remingu napríklad. Však koľko trvá kým sa zrealizujú reko radiál či reko 120/180 ŽSR? (Rovnaká logika)

3. Ja som to tu už spomínal, Kartuj je otrasné a je to zdedený projekt (rozbehol sa v čase, keď sa spustila platobná karta ako nosič PCL), pričom aj tu jeden pán spomínal, že to je spustené len za to, že to kvôli zmluve s VISA muselo byť spustené.

K #16 ešte doplním:
Nechcelo sa mi rozpisovať, ale tak, kuk všetky manuály MIBu, ktoré znamenajú jednotné pravidlá pre výzor mesta: https://manual.mib.sk/

Konkrétne príklady k prerábke? Teraz priestor pred poštou na SNP a chodník na Kolibe sú prvé lastovičky podľa nových manuálov.

A konkrétne príklady lepších vedení podnikov - nový štandard vozidiel MHD (interiér alá Solaris IV), Triediaca linka vo vlastníctve mesta (teda plná kontrola kam ďalej tie plasty pôjdu)...

Zregulovanie reklamy - Čiže súčasný stav, kedy máš obrovský Bilboard na každom rohu je lepší? Koľko tej reklamy aj si všímaš a podvedome neignoruješ?

K poslednému, nakoľko z druhej strany nie je korektná debata, nechce sa mi tu linkovať konkrétne veci. Stačí si pozrieť FB Komunálneho podniku.

Samozrejme, nie je to ideálne, mne sa tiež napríklad nepáči, že sa parkovacia politika zavádza tak nejak náhodne-postupne, či Bratislavská lavička (príde mi zbytočná). Ale keď si to porovnám napríklad s IvoNom, tak sa fakt nejde sťažovať.
Odpovedať
Jajboli

Jajboli

28.10.2021
#18 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Jak44 #15:
1. parkovacia politika=jeden bordel=rôzne časy regulácie v jednotlivých MČ, cenové zvýdhodnenie 3 áut na rodinu, tolerovanie parkovania na chodníkoch. Tomu vravíš riešenie? Ja POPULIZMUS.
2. MIB-150 kamošov z radu architektov, projektov namaľovali asi tak na desaťročie, kým sa zrealizujú ich budeme živiť? Nehovoriac o "kontinuite" pri zmene primátora idú všetky návrhy bokom a začína sa od zeleného stola. Koľko projektov už takto zakapalo? narýchlo: Park na Draždiaku, family park v Petržke, park za novým SND...
3. Vedenie mestských podnikov čo svojej robote rozumie. Príklad: DPB-uviedli produkt Kartuj ktorý je výhodný len pre nízke percento cestujúcej verejnosti, nekompatibilný s BID a pritom sa úplne negovala príležitosť využiť BPK na úhradu akéhokovek cestovného (ako napr. v Ostrave). je to v poraidku podľa teba? Podľa mňa je to na vyhadzov zodpovedného.
Takže bordel a kvalitné PR miesto poctivej práce. Mne oranžové kruhy nestačia ani premenované námestia, ale chcem vidieť skutočné nové vybudované námestia, chcem vidieť skutočný kvalitný ZREALIZOVANÝ výsledok. Sľuby a výsledky sú 2 rôzne veci.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Minko

Minko

28.10.2021
#17 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
napr. v KE dokázali za ten istý čas aspoň odstraňovanie nelegálnych billbordov naplno rozpútať. S celkom dobrým PR aj nápadom (vysadený strom za zrezaný billboard). Načo zložité prekombinované riešenia, keď stačí preveriť billboardy či sú oprávnene postavené (a takých čo nie sú je aj v BA určite celkom dosť nakoľko je to celoslovenský problém). Takže kľudne mohli spustiť veľkú kampaň odstraňovania nelegálnych billboardov a popri tom si riešiť celú reguláciu. 🙂 Pokiaľ viem tak nelegálne billboardy v BA boli odstránené v jednotkách prípadov.
Odpovedať
shaggy

shaggy

27.10.2021
#16 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: Jak44 #15:
- Parkovacia politika - za tri roky dokázali pripraviť niečo, čo teraz budú testovať a v štvrtý rok vládnutia možno aj spustia,
- takže existencia inštitúcie je úspech? Bez ohľadu na to, či niečo užitočné urobila?
- Vedenie mestských podnikov - to je také cliché. Volič Fica ti povie, že pod nim boli lepší štátni tajomníci, volič Matoviča zase opak. Prejavilo sa toto "lepšie vedenie" v niečom?
- Kvalita prerábky verejného priestoru - opäť frázy, dáš aj nejaký konkrétny príklad?
- Zregulovanie reklamy - to je akože bonus? Ja som za komunistov žil, nechcem opäť žiť v takom režime (ktorý ti kecá do súkromného vlastníctva).
- Wow, už som sa zľakol, že to nezakončíš ďalšou bezobsažnou frázou. Aká je výhoda tohto podniku?
Odpovedať
Jak44

Jak44

27.10.2021
#15 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: shaggy #8:
- Parkovacia politika pred spustením
- MIB a s tým súvisiace všetky manuály
- Vedenie mestských podnikov, ktoré sa oblastiam rozumie (aj keď pri posledných zmenách MHD to je u DPB diskutabilné) 😃
- Kvalita prerábky verejného priestoru
- Aktualizácia územného plánu, ktorá zreguluje reklamu
- Mestský komunálny podnik...

A toto mi len z hlavy napadlo za 10 sekúnd čo píšem príspevok. 🙂
Odpovedať
shaggy

shaggy

27.10.2021
#14 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: žalúzie #12:
Za dva roky nie, ale za tie (bez niekoľkých týždňov) tri roky, by to už mohol dať. Ale čo čakať od človeka, ktorý za tri roky nevedel opraviť výťahy na Moste Apollo. Rovnako, ako to nevedel ani jeho predchodca. Ale tento je iný, tento ich neopraví s masívnym PR 🙂
Odpovedať
si

si

27.10.2021
#13 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: žalúzie #12:
na druhej strane po 2 rokoch by uz nieco byt vidno malo.... ani sa nenazdame a zacne predvolebna kampan....
Odpovedať
žalúzie

žalúzie

27.10.2021
#12 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: Jajboli #11:
A to očakávate, že Vallo za dva roky vyrieši okrem všetkých ostatných desaťročia zanedbávaných vecí aj každý starý stĺp v meste?
Odpovedať
Jajboli

Jajboli

27.10.2021
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Jezo #7:
Koľko stĺpov nma koľkých uliciach mesto vyriešilo? To budeme tolerovať síce vo vlastných kapacitách ale nedostatočnú údržbu VO? Pozri sa koľko stĺpov po meste chýba, doslova stovky a nič sa nerieši.
Odpovedať
Jajboli

Jajboli

27.10.2021
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Oliver91 #2:
A to teraz máme dlhodobo, celé roky tolerovať? Vallo je vo funkcii už 2 roky, nevyhlásil ani VO na osvetlenie. Ak budeme tolerovať nízke výkony a iba PR miesto skutkov, nikdy sa neposunieme vpred.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

27.10.2021
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: Jezo #7:
Osobne si myslím, že ľahšie sa na ohľadom riešenia poruch/výmen bude tlačiť na samosprávu, v porovnaní so situáciou, keď sa Siemens mohol vyhovárať, že majú v zmluve len istý objem prác a museli by mesto žiadať o navýšenie.
Odpovedať
shaggy

shaggy

27.10.2021
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Jak44 #6:
Čo je iné, prosím?
Odpovedať