Zavrieť

Oprava asfaltového krytu električkovej trate na nábreží

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Stavebné projekty a premeny mesta (17.7.2020) (17/23)
Stiahnuť materiál
Oprava asfaltového krytu električkovej trate na nábreží.
Príspevok:
Lokalita: Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu
Dátum: 7.5.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Koľajové trate › Trate v CMO
Stavebné projekty a premeny mesta (17.7.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2738

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
lostrail

lostrail

21.7.2020
#18 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #15:
Aktualne je semafor pri zastavke Chatam Sofer pre chodcov. Ak sa trat bude prekladat, tak rozhodne az za touto zastavkou v smere do centra. V com sa situacia tak dramaticky zhorsi? Dnes auta brzdia chodci, neskor to budu elektricky (a chodci, co bude zosynchronizovane). Zhorsi sa to len mierne, no s ovela vacsim prinosom pre krizovatku pod mostom SNP. Ja mam zase info, ze ak by sa trat posuvala, potom az k Safku, t.j. od Mosta SNP by viedla po pravej strane komunikacie (od muzea popri budovach). Tam by vznikli dva nove kolizne body, konkretne pri NLS a pri Safku. Ale na obidvoch su uz dnes svetelne krizovatky, cize zasa ziadna drama. Okrem toho, pre IAD existuje pomerne luxusna paralelna trasa po Einsteinovej / dialnicnom prietahu na opacnej strane Dunaja. To plati pre start v zapadnej casti mesta a ciel v jeho vychodnej casti. Pre cielovu dopravu z/do mesta nabrezie postacuje bohate.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Ma178rek

Ma178rek

20.7.2020
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #15:
Tak keď si človek pozrie vedenie trate od Chatáma tak by žiadne mega esíčko nemuselo ani vzniknúť... závisí to od toho, či by sa posunula zastávka alebo nie ... lebo celá trať od zastávky až po skoro Rybársky Cech je v oblúku a zase je oblúk az pri Námestí Ľ. Štúra... čo by sa dalo pekne využiť
Odpovedať
Jojan

Jojan

20.7.2020
#16 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #14:
A v prípade vedenia trate popri parku a zazelenaní zvršku by to bolo aj veľmi estetické a fotogenické riešenie, (chápem že o toto sa nejedná), takto by sa mi to veľmi páčilo.
Odpovedať
IBBI

IBBI

20.7.2020
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #14:
To vsetko ja ocenujem (kiez aby aj na useku tunel - Dubravka bolo menej priecesti, zial neubuda ich). len som konstatoval, ze zas bude esicko za tunelom a priecestie - co je fakt. Nic viac, nic menej. Prekladka trate, ak ubudnu priecestia a krizovatky je smaozrejme fajn. len ja tu uz nejakej preferencii elektriciek neverim, ked vidim kolko semaforov zas pribuda na novej trati, kde AKOZE bude preferencia. Nie, NEBUDE. Rovnako, ako sme X-krat stali, kym prejdu ZBOHATLICI (na toto ste tu daktori alerkgicki😈 ) do JT budovy na tej ich odbocke.
Odpovedať
Solider

Solider

20.7.2020
#14 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #8:
A práve vďaka excentrickému vedeniu trate ubudne 5 alebo 6 existujúcich svetelne riadených križovatiek, ďalšie treba očakávať v súvislosti s výstavbou vo Vydrici. Takže aj do budúcnosti bude vedenie trate pri promenáde lepšie, rýchlejšie a bezkolíznejšie, než súčasné riešenie.
Odpovedať
Solider

Solider

20.7.2020
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #1:
A tam to pomohlo? Tam je podmytá celá ulica, tá trať po krátkej dobe sadla a opäť sú tam vlny, rovnaké ako sú na vozovke.
Odpovedať
FFF13

FFF13

20.7.2020
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #11:
možno by stačilo ju nechať v pôvodnej polohe s tým nech sa tam spraví buspruh a integrvoaná zastávka pri Chatám/Zuckermadli a nech tam dajú vedľa trate také malé obrubníčky ktoré zabraňujú autám aby vchádzali na trať (samozrejme okrem priecestí)
také obrubníky som videl v prahe, tu je príklad:
https://www.google.sk/maps/@50.0908854,14.4369039,3a,39.7y,286.55h,81.06t/data=!3m6!1e1!3m4!1snTqsIR_NLOTqYe9wUkUD5A!2e0!7i13312!8i6656?hl=sk
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

20.7.2020
#11 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #8:
Tak boli by 2 kríženia ale bolo by to menej ako súčasný stav 🙂
Uvidíme, ja osobne nie som zástanca ale ani nie som proti.. skôr by som navrhol pevnú jazdnú dráhu a na nej BUSpruh, nech od Chatáma využívajú hlavne ráno naplno trať 🙂
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

19.7.2020
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: perets #9:
Zakopávať cestu vedľa rieky nebude práve najlacnejšia záležitosť... 🙂
Odpovedať
perets

perets

19.7.2020
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #8:
Cesta sa dá zakopať.
Odpovedať
IBBI

IBBI

19.7.2020
#8 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #6:
To by za tunelom zas vzniklo esicko, navyse s krizovanim cesty.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

19.7.2020
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #6:
tak zámer je presunúť trať od chatám po NLŠ čím sa odstránia kolízne body, ale bohvie, trať bola rekonštruovaná v rokoch 2001/2002 neviem sa dopátrať kedy, tak minimálne na obnovu všetkých koľajníc už dozrieva čas 🙂
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

19.7.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #4:
ešte pred rokom som čítal, že sa má celá trať presunúť miesto jazdného pásu smer centrum a cesta miesto trate, dôvodom má byť to, že takmer žiadne kolízne body s autami nebudú, ale či sa to bude realizovať neviem, 1 pán ma sprdol že to je len sen a druhý mi to potvrdil, dokonca aj tu v diskusii
Odpovedať
Maremi

Maremi

19.7.2020
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #4:
Presúvať? Kam?
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

18.7.2020
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #1:
Ak sa má o pár rokov presúvať, tak nevidím zmysel vo veľkých opravách
Odpovedať
Maxi King

Maxi King

18.7.2020
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #2:
Trať je postavená na DZP/VUIS paneloch. Neviem či je medzi nimi rozdiel.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Dispecer

Dispecer

18.7.2020
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #1:
Aké panely? Veď táto trať už nejaký ten rôčik nie je z BKV (od 2002?)... 🙂
Odpovedať
guest

guest

18.7.2020
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Lepenie ako starého hniezda... Aj tu trať mohli rozobrať, narovnať podložie a položiť pôvodné panely ako pred pár rokmi na Vajanského nábreží.
Odpovedať