Zavrieť

Nové odstavné plochy pre trolejbusy pred sprevádzkovaním

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Nové odstavné plochy pre trolejbusy pred sprevádzkovaním (1.5.2018) (3/4)
Stiahnuť materiál
Nové odstavné plochy pre trolejbusy pred sprevádzkovaním.
Príspevok:
Lokalita: Vozovňa Trnávka
Dátum: 29.4.2018
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Vozovňa Trnávka a Jurajov dvor › 2. etapa modernizácie
Nové odstavné plochy pre trolejbusy pred sprevádzkovaním (1.5.2018)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 2312

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

2.5.2018
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #15:
Nemá to nič s elektrovýzbrojou na streche. Proste skriňa električky je mnohonásobne odolnejšia, ako skriňa trolejbusu, najmä, pokiaľ je odvodený od autobusu.
Samozrejme, netreba vyhrievané garáže, to by naopak škodilo, ale prosté zakrytie by nezaškodilo.
Odpovedať
Valec

Valec

2.5.2018
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #13:
Nakoľko som v tejto oblasti úplný laik, tak nestačí.
Pochopím rozdiel s IGK, ktoré v princípe viac stojí ako jazdí.
Ale aj auto-/trolej-bus aj električka jazdí z 24 hod. denne 10 až 20, aj trolejbus aj električka má elektrovýzbroj na streche... jediný rozdiel ktorý chápem je, že električka má pevnejšiu skriňu vozidla.
Na druhej strane, neviem či aj 30/31Tr musia byť celú zimu nahodené, aby nezamrzli ako 29/30T.

Netvrdím, že kryté stojanky sú nezmyslom, len chcem poznať tie dôvody, prečo ich budovať. A myslím, že ostatným táto vedomosť tiež nebude na škodu.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

2.5.2018
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #11:
Prvé NB 18 v Nitre majú pomaly deväť rokov a nevyzerajú. že by sa chceli rozpadávať nejako zásadne viac ako vozidlá iných, menej hejtovaných značiek.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

2.5.2018
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #12:
Trolejbus nie je električka. Stačí?
Odpovedať
Valec

Valec

2.5.2018
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #10:
Zrovna od teba, ktorý tvrdil že zakrytá stojanka E na Juráku nemá zmysel lebo tie vozidlá sú aj tak väčšinu dňa vonku, by som čakal nejakú relevantnejšiu odpoveď. ? ?
Odpovedať
Andy

Andy

2.5.2018
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #10:
Tie trolejbusy vydržia 20 rokov? To sa mi nezdá. Verím, že nejakých 12 dajú, možno 15 s odretými ušami, ale nevidím problém v tom, aby toľko dalo aj moje auto a bolo v slušnom stave aj keď nebude garážované. ?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

2.5.2018
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #7:
A máš v pláne to auto prevádzkovať tak 20 rokov?
Ale pozerám, že už aj iní reagovali.
Odpovedať
Mike

Mike

2.5.2018
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dupe #8:
A ešte na rozdiel od tých tbusov Andy nemá nič na streche vozidla (možno tak anténu ...)
Odpovedať
dupe

dupe

2.5.2018
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #7:
Tak ale ty neplanujes prevadzkovat auticko 15 rokov, aj ked som optimista ze troliSory tolko vydrzia.
A tiez by ta potesilo keby si nemusel stale odstranovat holubince z toho krasneho laku.
No a psychologicky sa tiez v buducnosti lepsie preda garazovane auto...
Odpovedať
Andy

Andy

2.5.2018
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
A o koľko dlhšie vydrží pri rovnakej údržbe trolejbus, keby bol v hale, oproti tomu, keď je vonku? Napríklad na mojom aute som si nevšimol, že by nejak vadilo, keď ho parkujem vonku. ?
Odpovedať
patrik444

patrik444

2.5.2018
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
furt iba vrčíme... čo by sme chceli vozovňu a lepší komfort a dlhšiu životnosť trolejbusov ?
"Komu tím prospějete ?"....citát Pelíšky.? ? ?
Odpovedať
gejza

gejza

1.5.2018
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #4:
?
Odpovedať
Mike

Mike

1.5.2018
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: gejza #3:
Keďže tu nie sme na východnom Slovensku, kde nič nie je, tak tu sa aj vyfaktúruje odstavná plocha, keďže aj projekt je na odstavnú plochu.
Odpovedať
gejza

gejza

1.5.2018
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #2:
otázka nie je, čo sa vybuduje, ale čo a komu sa vyfakturuje ....
Odpovedať
Mike

Mike

1.5.2018
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #1:
Pravdu máš. Žiaľ iba plocha. Je to komplet nové, je to za eurofondy, je to pre trolejbusy kúpené za eurofondy, a napriek tomu sa nebuduje vozovňa (hala), ale iba plocha ... ?
Odpovedať
N/A

N/A

1.5.2018
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Toto už vyzerá byť slušná plocha. ?
Odpovedať