Zavrieť

#1071 pri obrovskom nástupišti električiek

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Električková trať do Lutomiersku 4 mesiace po zastavení premávky (8.9.2019) (2/20)
Stiahnuť materiál
#1071 pri obrovskom nástupišti električiek na ulici Północna. Na obratisko zavíta električka v priemere raz za 20 minút.
Príspevok:
Lokalita: Północna
Dátum: 6.5.2017
Vozidlo: #1071
Galéria: Duewag GT6
Łódź (Lodž)
Električková trať do Lutomiersku 4 mesiace po zastavení premávky (8.9.2019)
Linka: 43A
Autor: DuPe
Počet zobrazení: 2168

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

S499.1023

9.9.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Hrošo #6:
Tak ale zrejme z nej pokračujú nejaké bezdrôtové šturcy.
Odpovedať

Viko

9.9.2019
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mku81 #4:
Som zvedavý, ako to dopadne v Martine. Zdalo sa mi, že prvé nástupište bude mať väčšiu výšku než tie novovydláždené slížiky medzi koľajami, tak by bola škoda to nevyužívať.
Odpovedať

Hrošo

9.9.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #5:
Nie nevyhnutne. V Takých Leviciach je koľaj č.5 (priľahlá k 1. nástupišťu) manipulačná (VNVK) a je pod drôtom 🙂
Odpovedať

S499.1023

9.9.2019
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
No, prvá koľaj od staničnej budovy bývala totiž manipulačná, tak tam by s Fahrdrahtom boli problémy.
Tuná to asi kvôli manipulácii nebude ale pozerám, že tá prvá koľaj je aj vytrhaná.
Odpovedať

mku81

9.9.2019
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #3:
Do rekonstruksie koridoru Puchov a Povazska Bystrica, Dubnica tusim aj teraz
Odpovedať

Dispecer

8.9.2019
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #2:
Z fleku ma napadá taký Ružomberok... 😂
Odpovedať

Viko

8.9.2019
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: jr1961 #1:
Mnohé naše stanice dodnes tak fungujú, že by default sa pristavuje na druhú a tretiu koľaj, kým prvú treba zakaždým len preliezať...
Odpovedať

jr1961

8.9.2019
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Pripomína mi to naše železničné stanice (pred 30+ rokmi). Prvá koľaj nie je zatrolejovaná, evidentne sa nepoužíva, teda pri tom obrovskom nástupisku, ktoré by stačilo aj na medzinárodný rýchlik, nezastaví električka nikdy. Rozmýšľam aj uvažujem, či je v tom nejaká logika.
Odpovedať