Zavrieť

Malé dieselové jednotky radu X 73500 sa vyznačujú svojím aerodynamickým čelom

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Európa › Francúzsko › Regionálne dráhy a doprava (1/10)
Stiahnuť materiál
Malé dieselové jednotky radu X 73500 sa vyznačujú svojím aerodynamickým čelom.
Príspevok:
Lokalita: Culoz
Dátum: 8.8.2023
Vozidlo: #73625
Galéria: Francúzsko › Regionálne dráhy a doprava
Vláčikový update🚅🚂 (10.7.2025)
Linka:
Autor: henko151
Počet zobrazení: 910

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ma178rek

Ma178rek

10.7.2025
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Celkom to vyzerá fajn... Takmer 30 metrov... Zaujímali by ma jazdné vlastnosti
.. lebo ako náhrada Bagiet to vyzerá celkom fajn... A viem že bagety sa majú modernizovať ...
Odpovedať
BA2301

BA2301

10.7.2025
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Francúzom sa darí udržiavať úroveň železníc možno aj preto, lebo tak nejak kašľú na doporučenia EÚ. SNCF má stále kvázi monopol. Aj keď trate vlastní VFR, dispečeri a výpracovia na staniciach sú z SNCF.
Na druhej strane to kazia štrajkami - to je neznesiteľná francúzska realita.
SNCF je rozdelená podľa typov vlakov a objednávateľmi sú štát a regióny, ktoré infraštruktúru a vlaky aj spolufinancujú. A tak v niektorom regióne majú modernejšie vlaky ako v inom, podľa toho, čo si daný región zaplatil.
Zaujímavosťou sú TGV, ktoré boli rentabilné už v 80. rokoch. Ako sa svet vyvíja a ľudia majú záujem o lacné cestovanie, existujú dnes aj lowcostové TGV - TGV Ouigo, ktoré poskytujú len 2. triedu a minimálne služby, kým pôvodné TGV jazdia ako TGV InOui s 1. a 2. triedou, reštauračným vozňom a mobilným barom. Cenník TGV je už aspoň 30 rokov (možno viac) tvorený ako u aerolínií - ceny sa riadia dopytom, t.j. tá istá relácia v rôznych časoch a s rôznym predstihom pri kúpe lístka sa cenovo značne líši.

Mimochodom vidieť vlaky s cestujúcimi ťahané lokomotívou SNCF Fret (= cargo) nie je nič výnimočné, aj keď v osobnej doprave je silný trend k DMU a EMU.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.