Reakcia na: upravovač fotiek #1:
Ešte doplním, že Kurzgelenk-koncepcia začala dávno pred érou nízkopodlažnosti v Brémach vozidlami Hansa GT4 a Wegmann GT4 (dodnes viditeľné v stopových množstvách v Temešvári), v Stuttgarte a ďalších švábskych mestách vozidlami GT4 od Maschinenfabrik Esslingen (dodnes viditeľné vo väčších ako stopových množstvách v Iaşi a v stopových množstvách v Arade), v Mníchove v licencii Hansy vyrábanými vozidlami Rathgeber P2 a P3 (dnes v premávke nezastihnuteľné, pretože MVG nechal hanebne prepadnúť papiere vozom, ktoré ešte pred pár rokmi boli pre Mníchov nepostrádateľné). A zaujimavosťou je, že tieto mestá sa po krátkych úletoch k Variobahnom a Flexity Classicom už nikdy Kurzgelenku nevzdali. Samozrejme okrem Stuttgartu, kde došlo k vybudovaniu fungl nového rýchlodráhového systému.