Zavrieť

Nové súpravy Regiojet 628/928 na Hlavnej stanici

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Nové súpravy Regiojet 628/928 304-7 a 307-7 (ex DB, výrobca Düwag, Waggon Union, AEG) odstavené na bratislavskej Hlavnej stanici.
Príspevok:
Lokalita: Hlavná stanica
Dátum: 15.3.2017
Vozidlo: #628.304-7
#928.307.7
Galéria: Bratislava › RegioJet (2012 - 2020)
Dopravcovia v našom regióne (17.4.2017)
Linka:
Autor: Max
Počet zobrazení: 25790

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Andreas.Papak

Andreas.Papak

24.1.2018
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ako to vlastne dopadlo s tou modernizáciou týchto vozov? (dole sa píše, že do leta 2017) ? Tak nejako ako s prestavbou Irizarov na 59 miestne? ?
Odpovedať
Mikimaus

Mikimaus

20.4.2017
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Žáržo #24:
..ten Talent, co este stale odpociva v Komarne?
Odpovedať
ufo

ufo

19.4.2017
#26 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Žáržo #25:
V najbližších mesiacoch. Až v júli 2017.
Odpovedať
<a href='mailto:zarnovicky.martin [zavinac] dpb [bodka] sk' >Žáržo</a>

Žáržo

19.4.2017
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Žáržo #24:
* v najbližších týždňoch
Odpovedať
<a href='mailto:zarnovicky.martin [zavinac] dpb [bodka] sk' >Žáržo</a>

Žáržo

19.4.2017
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #21:
Všetky 3 boli vážne poškodené, avšak s 2 sa ešte počíta.

V najbližších dňoch sa z opravy vráti Desiro (ktoré havarovalo ešte pred rokom.) Následne bude ukončená prevádzka náhradnej súpravy s Okuliarníkom, aby opäť 100% výpravy pokrývali jednotky.

Koncom roka by sa mal z opravy vrátiť aj Talent, no s Desirom zo septembrovej nehody, pri ktorej nám zahynul rušňovodič, sa už nepočíta...
Odpovedať
<a href='mailto:zarnovicky.martin [zavinac] dpb [bodka] sk' >Žáržo</a>

Žáržo

19.4.2017
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #20:
Mne práve ľudia z prevádzky vysvetľovali, aké by to bolo pri klasických súpravách problematické, pretože pri rozbehu sú tam vraj mierne (aj keď minimálne) rozdiely a práve tie by spôsobovali komplikácie pri križovaniach, keďže tam v špičke nemáme žiadne časové rezervy kvôli extrémne hustej prevádzke.

Ale priznávam, ja som markeťák, nie železničiar, takže neviem posúdiť, aké veľké sú rozdiely medzi rozbehom súpravy, kde sú poháňané všetky vozidlá alebo len jedno (ak teda sú), takže ti to určite nejdem a ani nechcem vyvracať. 🙂
Odpovedať
ufo

ufo

19.4.2017
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Žáržo #19:
Na ciganskej si nepamätám obdobie, kedy by tam nejazdili 642 alebo 643 na polovicu trakcie a kolaps nikdy nenastal. To aj tá olejnička 750.096 je oproti tomu trhač koľají.
Naopak, do budúcna je tam pri tvorbe novej zmluvy nutnosť poschodové klasiky, pokiaľ sa nezmenia podmienky z pohľadu infra ( predĺženie nástupíšť, zvýšenie kapacity trate atď.)
Odpovedať
Ike

Ike

18.4.2017
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Žáržo #16:
Tie motorové súpravy boli po nehodách s nákladnými vozidlami na totálku, keď sa s nimi už nepočíta?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

18.4.2017
#20 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Žáržo #19:
Nepoučuj, MárŽy, tým, že si sa stal slovenským Ondrchujom, si nezačal železnici rozumieť. Aj ešus (Jánošík) má len jedno hnacie vozidlo. Keby ste nemali trofejného okuliarnika ale napr. Vectrona DE alebo Traxx DE, tak by o tých piatich vozoch sa seboch ani nevedel. Cigánska je lautr rovina, nie horská trať.
Odpovedať
<a href='mailto:zarnovicky.martin [zavinac] dpb [bodka] sk' >Žáržo</a>

Žáržo

18.4.2017
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #15:
To nie je o spotrebe. Klasická súprava, kde je jediné hnacie vozidlo, má omnoho pomalšie rozjazdy oproti jednotkám, kde sú motorizované všetky vozidlá.

Vznikajú tak meškania, ktoré pri jednokoľajnej trati spôsobujú meškania na všetkých ostatných vlakoch.

Preto napr. súprava s Okuliarníkom aj napriek tomu, že ponúka väčšiu kapacitu ako spriahnuté Banány, nemôže jazdiť na najvyťaženejších spojoch, pretože by to spôsobilo kolaps celej linky.

Pri súčasných kapacitných nárokoch nie je reálne, aby na tej trati za súčasných podmienok (jednokoľajná, neelektrifikovaná) premávali klasické súpravy.

Poschodové jedine ak by boli nejaké poschodové motorové jednotky.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

18.4.2017
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ufo #17:
Ja sa osobnou dopravou ani ničím tunelårskym dotovaným našťastie už roky nezaoberám. Ale objednávateľ v Nemecku by určite za behu zmluvy nemenil objednávku, lebo by viacnáklady musel platiť.
Odpovedať
ufo

ufo

18.4.2017
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #15:
ZSSK keď už tunelujú eurofondy spolu s ministerstvom. Z čoho by ministerstvo kúpilo...
A k cigánskej - ako by sa to teda malo riešiť? Je správne, keď všetko ráno mešká kvôli zdĺhavému nástupu, ľudia sa nezmestia do súprav a ostávajú na zastávkach? ( na 3x628 musia byť zamknuté dva páry dverí, ktoré sú mimo hrany)
Čo by spravil objednávateľ v Nemecku? Len sa pýtam teba ako odborníka na riešenie.
Odpovedať
<a href='mailto:zarnovicky.martin [zavinac] dpb [bodka] sk' >Žáržo</a>

Žáržo

18.4.2017
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: piggee #7:
Klimatizácia v 628čkách žiaľ naozaj nehrozí, modernizácia sa bude týkať iba obnovy interiéru (výmena sedadiel, obloženia interiéru...)
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

18.4.2017
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ufo #14:
A ešte aj s tými šiestimi prázdnymi stanovišťami to zožerie menej ako Ten Okulárom s klasikami. A v okrajových časoch môže posielať len štyri alebo dve stanovištia. Poschodové vozne - kde by ich Jančura vzal? On nie je ZSSK, aby povedal "Ministerstvo, kúp nám Jánošíky, bude všimné".
Odpovedať
ufo

ufo

18.4.2017
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #12:
Nemyslel som to tak.
861 bol nepodarok už na papieri.
Každopádne 628 je krok mimo, je to pomalšie ako tá KDS 750 s klasikou, vozí sa tam 6 stanovíšť, keď to ide trojmo na 4308 atď. Keď chcú MD s RJ voziť 700 ľudí v jednom vlaku, pri tej kapacite trate a dĺžke nástupíšť, jediné ako tak použiteľné riešenie sú poschodové vozy...
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

18.4.2017
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mrkvakj #9:
628 existujú asi štyri série s výkonom motorov líšiacim sa o viac než 50%.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

18.4.2017
#12 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ufo #10:
Zatiaľ čo špičkovým vozidlám z Vrútky Machinery sa nič také nikdy nestáva?
Odpovedať
piggee

piggee

18.4.2017
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mrkvakj #9:
Mozno nas prekvapia ?
https://www.morningoutlook.com/02-02-2017/railways-is-now-pushing-renewable-energy-for-attaining-cost-efficiency/
Odpovedať
ufo

ufo

18.4.2017
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #3:
Tak zrovna jednej z týchto na fotke už odišla prevodovka...
Odpovedať
mrkvakj

mrkvakj

18.4.2017
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: piggee #7:
Klima asi tazko. 845/628 ma aj arriva, a ta absenciu klimatizacie ospravedlnila tym, ze motor nema nato dostatocny vykon.
Odpovedať