Zavrieť

Prechod z bežliabkovej koľajnice do žliabkovej koľajnice

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (25/32)
Stiahnuť materiál
Prechod z bežliabkovej koľajnice do žliabkovej koľajnice.
Príspevok:
Lokalita: Aleja Generała Władysława Sikorskiego
Dátum: 27.8.2015
Vozidlo:
Galéria: Olsztyn (Olštýn)
Zaujímavosti z výstavby olštýnskej električky (31.1.2017)
Linka:
Autor: Dispecer
Počet zobrazení: 1267

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

S499.1023

4.2.2017
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Terepin #3:
Netuším, čo máte na VA VSŽ. Pošli foto. Ak máš zaistené nejakým iným spôsobom, že sa ti tam niečo nedostane, nemusíš mať žliabok. Napr. v Prahe na Jugoslávských Partyzánů máš zatrávnený zvršok, kde medzi koľajnicami je to o pár cm nižšie, v ex-ZSSR sa bežne používa vignolka, ktorá sa zaasfaltuje o 2 cm nižšie, v Rumunsku som videl veľkoplošné panely (kvázi BKV) s blokovou vignolovou koľajnicou.
Odpovedať

Terepin

3.2.2017
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #2:
Ale nie sú všade. A to aj tam, kde trať odkrytá nie je. Napríklad VA USS.
Odpovedať

S499.1023

1.2.2017
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Terepin #1:
Aby sa ti do priestoru pre nákolesník nedostal panel / roztopený asfalt / šuter / tráva.
Odpovedať

Terepin

1.2.2017
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
K čomu vlastne slúžia tie žliabky?
Odpovedať