Hmm... #61 jazdí teraz skoro každý deň, minimálne každý deň ju aspoň jedenkrát vidím, mohlo by to takto aj zostať, uvidíme dokedy bude jazdiť.
Inak #06 bola pokazená keď nejazdila? Lebo asi ako záložné nízkopodlažné vozidlo to asi nebude, keďže ráno keď som chodieval ešte do školy linkou 7 tak chodila pravidelne.
teraz trochu oprávnenej kritiky: SAD Trenčín si spravila sama obehy a tak to aj vyzerá. Nech tu Juraj dá vyjadrenie, prečo jazdia tak, ako jazdia - preto, že nie sú schopní to spraviť poriadne a na meste nie je nikto, kto by im to vytmavil. Jedine, že sa zase spojíme tak ako pri návrhu nového CP od augusta 2016 a zatlačíme na mesto, lebo takto sa rozhadzuje zase.
Ja už dlhšie sa chystám, draxter to vie, ale nedá mi nenapísať: Mesto len kecá a kecá, čo spraví pre MHD, ale skutočne urobilo?
- od roku 2006 neskutočné chyby pri modernizácii trate 120 a výstavbe nového mosta: chýba mimoúrovňové kríženie Zlatovská - privádzač, chýba podjazd pre autá v Zámostí tak, aby zmysluplnejšie mohla premávať MHD, chýba podchod/podjazd v úseku Mládežnícka a pod.
- primitívne chyby úseku dopravy, kedy kasselák nie je ani pri Majáku a ani pri Radegaste (teraz nemierim na Richarda, ten sa snažil to napraviť, ale na osoby, ktoré to mali navrhovať a ktoré niektoré naďalej pracujú na úrade žiaľ)
- žiadna zrekonštruovaná zastávka za posledné 4 roky a(nebyť Legionárskej)
- zastávky v Opatovej bez kasselúku, hoci to boli nové zastávky
- žiaden systém v obnove vozového parku - raz veľa naraz a potom dlho nič
- žiaden systém v nasadzovaní kĺbových vozidiel od 12/2016
- mestom posvätené odstavenei najmodernejšieho vozu #61, ktoré by bez nášho tlaku a Richardovho slova znamenalo vyhodenie 7 mil. Sk z našich peňazí von oknom - dnes to je jediný jazdiaci kĺbak!!!
- odloženie súťaže na MHD a zmluva napriamo až na 5 rokov!!!!
- plytvanie prostriedkami kým pod rúškom zbytočného šetrenia robí mesto tlačenko na spojoch tým, že dopravcovi toleruje nenasadzovanie kĺbakov cez leto, hoci zmena CP od 8/2016 s ich nasadením počítala!!!!
Čiže myslíš niečo ako zrýchlený spoj, čiže pôjde po električnej ale stáť tam nebude, no či by sa to oplatilo, čo ak nastupuje veľa ľudí aj na zastávkach Gymnázium, Legionárska, Nemocnica, Beckovská?
Inak je pekné navrhnúť kedy by mali jazdiť kĺbaky ale prd z toho, oni si ich dávajú kam chcú, hlavne na linku 1 aj keď niekedy netreba a keď treba nejde kĺbak. Celkovo máme málo kĺbových autobusov, radšej keby bolo menej B 952 a viac kĺbakov.
Alebo pri tej rannej 24 by ešte bolo riešenie zaviesť nový spoj, ktorý by išiel z autobusovej stanice cez Hasičskú a následne by išiel po Električnej a stál až pri TESCU.
No, to už je horšie ? . Nerozumiem, prečo sa cez prázdniny nemôžu upraviť obehy tak, aby kĺby jazdili nejako zmysluplne a nie každý týždeň na iných spojoch.
Medzi 5:00 - 8:00 by mohli jazdiť na 1, medzi 8:00 - 10:00 na 24, potom prestávka následne medzi 13:00 - 15:00 na linke 1 a medzi 15:00 - 18:00 na 11 rsp. 24. Takto by som si to predstavoval pre #61
To je blbosť. Ja som videl ako 13:49 prichádzala #61 na zastávku. A naopak 14:44 som ju videl na hasičskej smerom na juh (a podla CP tam mala byť 14:48). Či si náhodou vodič nepomylil čas a že by išiel o 5 minút skôr?
Jacob
Inak #06 bola pokazená keď nejazdila? Lebo asi ako záložné nízkopodlažné vozidlo to asi nebude, keďže ráno keď som chodieval ešte do školy linkou 7 tak chodila pravidelne.