Piatok: #01 namiesto #61 v celom poradí kĺbového CItelisu: chválim, že bolo zachované poradie "i" #21 na L6 #20 na L24 #02 na L28 #45 na L28 #41 s CVR na prestávke
#01 na L1 (12:58 Max smer Kubra - čiže #61 sttále pokazená) #33 na L15 (11:45 Soblahovská smer Juh) #20 na L24 (Legionárska smer Sihoť) #19 na L18 (Leginoárska smer Juh)
Mas skusenosti s niektorymi spojmi zeby boli preplnene? Ja MHD chodim ozaj dost casto, ale uz moc preplnenych spojov nevidno, casto je to akurat L24 v doobednajsich hodinach a okolo obeda (mozno by bolo dobre namiesto tolkych L2 po siedmej hodine dat L24 tak, aby mohla naviezt pracujucich do obchodneho centra aj na 8 hodinu, pocul som ze taka poziadavka tam je a zamestnanci by to ocenili, alebo dat L6 o 7:50 namiesto tej L2 o 7:55 kedze aj tak potom voz ide na VOD-EKo, ale o toms a tu hovorilo uz davnejsie). Dalej je preplnena L11 19:30 z Kubrice(teda preplnena je mozno az zo stanice) a to preto lebo vtedy nic na Juh nejde a na stanicu pridu o 19:30 R od Blavy a Os od Ziliny, tiez by sa to dalo riesit L23 o 19:40 co navrhuju aj vodici aj my, ale asi to nieje take jednoduche...A to by mozno trochu odlahcilo aj preplnenu (hokejovu) L8 o 19:48 z VUO a zrusil by sa zbytocny spoj L23 o 20:30
Ak ta napadaju ine preplnene spoje, napis. Urcite ti neoponujem, len doplnam
Lenže voziť sa v preplnenom sóle raz za 30 min (a to je už u nás luxusný interval), kedy linka podobným smerom niekedy ide hneď o 5 min alebo až za hodinu, je dnes nekonkurencieschopné IAD. Naopak, nasadenie kĺbových vozov na nosné linky a doplniť ich vhodne sólo vozmi na účelových linkách či spojoch je to pravé orechové. Dnes hlavný prepravný prúd tvorí Sihoť - žst - centrum - Juh - lenže na tomto ťahu človek nemá žiadnu pravidelnosť s výnimkou špičky. Interval je aj na nosných linkách 1 a 8 hodina, linka 22 má o 18-tej padla.
Netreba sa slepo držať len štatistiky, lebo ak niečo nie je dobre nastavené teraz (8-18 a pod.), tak ani štatistka nemôže ukázať dobrý obraz. Ale ak by sa tie spoje nastavili do prekladu, potom to môže byť iné. Ale to sa zatiaľ udialo len na 1+22.
Ja si zase myslim ze v r.2000 sa vykonavalo menej km ako dnes(neviem kolko, nechce sa mi pocitat) a naopak cestujucich bolo podstatne viac. PB ma sice 6 klbakov ale sucet vozidiel je polovica nasich. Ja si myslim, ze lepsie viac spojov so solo vozidlami, ako ked ti ide na velke sidlisko (Rozkvet v PB) bus raz za pol hodinu, aj ked to je klb...radsej 4 spoje do hodiny so solom
Ale s akou pompou sa ten voz predstavoval...veď už pri zaradení mal 2 mesiace sklz, je to prototyp s veľa muchami, ktoré sa teraz objavujú. Radšej mali rovnako ako v PB kúpiť 6ks B961E. Ale vďaka aj za tento jeden kúsok, veď harmoník je teraz zúfale málo a cestovný poriadok nie je práve ideálne urobený pre ne. V Roku 2000 si pamätám, želen cez víkend jazdilo 6 harmoník:
2ks na linke 1
1 ks na linke 5
1 ks na linke 8
1 ks na linke 18
1 ks na linke 22
- lenže vtedy si linky 8 a 18 vôbec nekradli cestujúcich, mali prekladový interval cca 30 min celý deň. Pravdou je, že vtedy L18 a 22 jazdili na Juh II a L1,5 a 8 na Juh I.
Dnes by však linky 8 a 18 mohli mať stále predklad na 30 min, linky 1 a 22 sú zosúladené.
Jeden dotaz. My sme nízkopodlažnú harmoniku kúpili skôr na kazenie si myslím. Lebo viac bola pokazená ako v prevádzke. Nechcem kecať, ale nejazdí hádam už aj viac ako mesiac...
pripojim aj ja: #01 namiesto 21 L1/22 #35 namiesto 08 #40 namiesto 12 + zaskok o 10:18 L8 (robi vzor ktory ma robit tento tyzden 03 - hlavne L23) #03 robi vzor co mala robit 12, cize hlavne L2 a 8
Dnes som si všimol: #11 na L10 #10 na L25 #17 na L3 #20 na L24 #02 na L8 (vzadu nejde transparent, a možno sa mi to len zdalo, ale aj na #03 je to rovnako) #04 na L5 #51 na L1 #54 na L8 #43 na L8 #41 s CVR na kuchyne #13 na L18 #19 na L18 #21 na L6 #52 a #53 na prejazde na Juh za sebou #39 na L1 #44 na L8 #09 na L2 #37 na L5
Len uz je neskoro, zachvilu su tu Vianoce a potom uz to nebude potrebne, tento tyzden bude najhorsi a kym sa v SAD rozhybu trva to minimalne mesiac, takze to by si tam musel pisat este v lete aby to pred Vianocami upravili
Urcite by to bolo vhodne, ja by som navrhoval iba presupnut vzdy pred sviatkami Tinyho so Slavom na L1 a klb na L24. Mam namysli presne klb ktory zacina L8 o 5:30 z Juhu a konci 17:35 L1 z kubrej, myslim ze spomedzi vsetkych vzorov je to najmenej vytazeny z harmonik. Aj ked #61 ma tiez nie prilis vytazene spoje, ale chodia tam aj take ktore byvaju plne, napr. L1 7:05, 8:20 a L22 17:00 a 17:30, ostatne by sa zvladli aj so solom. Taketo navrhy uz boli, ale stretlos a tzo s neochotou tych, ktori to maju na starosti. A napisem aj navrh Mareka z PB ktory sa mi paci a to zaviest posily existujucich spojov L24 len na trase Laugaricio - Aut. stanica. Aj ked to si teraz asi nemozeme dovolit taky luxus. A cez vikend dat ako si povedal klbak a ja by som to riesil takym sposobom ze "harmonikari" maju cez vikend 2 delene sluzby, jednu celodenku a jedna dvojka stoji. Takze tu delenu, ktora ma hlavne L2 a 6 by som dal robit Pištovcom s #18 a tym harmonikarom co maju robit L2 a 6 by som dal robit L24 avsak normalne so svojou harmonikou. A je po probleme!
Nebolo by možné nasadiť na linky 24 a 25 radšej Citelis 18M? Teraz chodia riadne plné, už je to druhý rok po sebe. V pracovné dni chápem potrebu na iných linkách, ale cez víkend stoja v garáži. Čo na to poviete, skúsim napísať na mesto?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek6283