Nesúvisí to priamo s MHD, ale aj tak si to tu dovolím priložiť. Ide o investičné akcie (IA) pre budúci rok. Toto je výsledkom rokovaní 9 poslancov okolo primátora a 5 Južanov. Ide prakticky o akúsi "koalíciu", ktorá bola prizvaná ku kreovaní rozpočtu. Posielam len IA pre budúci rok.
dopravca bude musieť priniesť svoj vozový park, jeho obnova však už bude výsledkom financovania mestom. Ja osobne som, okrem iného, za tieto podmienky ohľadne vozov:
a) 100% NP vozidlá, z toho 5ks kĺbových
b) komplet elektronické transparenty, vrátane vnútorných displejov
c) vek vozidiel max. 8 rokov, min. EURO4 (dnes môže voz jazdiť do 16 rokov, avšak výberové konanie na dopravcu môže byť viac prísne vzhľadom na to, že víťaz bude s nimi aj jazdiť, takže tie vozy tu niečo pobudnú)
d) wi-fi
e) jednotný náter vozidiel (ideálne nie modré, aby ich človek rozoznal od PAL, videli ste ako to vyzerá v MT?)
dúfam, že nie, treba aby vozový park určilo mesto, nie že tu SAD TN nakúpi zase šunky a lá Citelis 18M a bude s svoje kšefty napriamo riešiť v Ivecu, hoc nevie zreklamovať resp. opraviť ani jediný NP kĺbový voz čo má. Takže s obnovou počkať na nového dopravcu a obnovovať určite v nasledovnom poradí:
1. 4x kĺbový autobus (náhrada za #51 až #54)
2. 5x sólo 12m autobus (náhrada za najstaršie B952E, hoci nechcem tvrdiť že za #41 až #45, neviem čo je v akom stave)
a rozložiť to pekne tak že každý rok 3 autobusy
chlapi, nič v zlom, ale tá DCA tu už prerastá cez rozum, čo keby ste písali do OffTOpic fórum? Toto je MHD TN fórum, tam pokračujte, lebo potom sa tu ani divá sviňa nevyzná čo je k TN a mňa osobne DCA čítať nebaví - čo mesto chcelo, to má (teda nemá, že?), len ma štve, že aj z mojich peńazí je tá kváziPAL linka pseudoMHD DCA "sponzorovaná". ?
Zabudol som ešte: spoj o 7.42 linky 1 ide len v c, v n ide na 1 o 7.15 na žst. A 8.20 z žst. Ďalej v n ide spoj l.1 o 13.15 na žst. A 14.05 z žst., tie som zabudol napísať. Cez n ani nič na kollárovu nezachádza.
Po hodine ťažkej práce v mobilnom worde a štrvťhodine rozmýšľania ako to dostať do PC som to monečne zvládol. Ono by som to kľudne robil aj na PC worde, ale word mi robí blbosti (pravidelne padá). Ale preuložiť do .pdf to v ňom išlo a tu to je.
myslete politicky, Kefalín: ak bude majiteľ vyberať poplatok za používanie stanice, bude ho vyberať od všetkých - aj do svojej SADky, pretože to je potom oprávnený náklad voči VÚC (resp. mestu ak by vznikla MDH), a teda má ďalší príjem ?
Hlavne linkové CP a obehy by som poprosil. Naozaj čisto len za účelom preštudovanie si, skutočne ma to zaujíma, ako si to spravil. Vopred ďakujem ?
No neviem, či by SAD bola ochotná dávať časť vozovne konkurenčnému dopravcovi. Ale aj mesto má nejaké oplotené priestory, určite, kde by sa aspoň 2-3 busy vošli.
Čo sa týka vozidiel, zasa B732 moc ľudí nepritiahne. Tu by som uvažoval skôr o prenájme novších vozidiel, pričom nevznikli by naraz veľké náklady a MHD by mala kvalitné vozidlá. Časom by som si vedel na ŽST a ZŤS predstaviť aj tabuľu s najbližšími odchodmi MHD, hlásenie zastávok.... Ale to už som sa zase zasníval.
Môj mail (potom ti odpoviem z normálneho, ten tu ale nechcem zverejňovať): mamhd@centrum.cz
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MicKys
MHD v Dubnici.