Reply on: milan005 #8897:
tomu sa hovorí odborná starostlivosť a verejná služba - hlavne že niečo ide, hlavne že je to novourobené a hlavne že je čo komu fakturovať - namiesto ako ušetriť, vylepšiť pre občana, zahustiť interval, prilákať do MHD ďalších ľudí a jestvujúcim skúsiť ponúknuť za rovnaké peniaze viac muziky. Naozaj, dnes je to takto v "a":Juh I - stanica: linka 11, v zásade každých 60 min
Juh II - stanica: linka 1 a linka 22, v preklade každých 30 min
Juh III - stanica: linka 23 a linka 28, v preklade každých 60 min
takže ak by po novom mala jazdiť jediná linka, ktorá by navyše vynechávala Juh III, mala by jazdiť v "a" každých 15 min aby to bola súčasná uroveň, resp. každých 20 min v "a" ak by sa malo aj niečo ušetriť. Lenže tu sa brutálne šetrí - nová linka 3 60 min, a ušetrené kilometre na nezmyselné linky ako 12,13 a podobne....?
MA MHD
- linka 1 bude zachádzať na ŽST
- linka 3 bude mať zrušenú zachádzku na JUH II
- linka 11 bude zastavovať na Staničnej
- konečná linky 16 bude nahradená okružnou priebežnou konečnou: ...Veľkomoravská - Ľ. Stárka - Piešťanská, pošta.
- linka 4 bude do priemyselného parku zachádzať len v potrebnom čase (nie zbytočne všetky spoje)
- ušetrené zachádzky z linky 4 budú doplnené zachádzkami linky 5 opäť v potrebnom čase.
- linka 13 bude mať skrátený každý druhý spoj po Biskupice rsp. okruh cez sídlisko Noviny
- linky 17 a 19 budú premávať bez navrhnutej redukcie!!! (Takéto linky predsa nemôžme oslabovať)