Zaujímavé čítanie o modernizácií trate cez TN:
http://trencin.sme.sk/c/7726632/eu-nepreplati-modernizaciu-trate-zlatovce-trencianska-tepla.html
http://trencin.sme.sk/c/7726632/eu-nepreplati-modernizaciu-trate-zlatovce-trencianska-tepla.html
syko
Napríklad hypotetický spoj, ktorý by mal dve zastávky na Juhu, jednu pod Juhom, ďalej bez zastavenia po novom moste k VOD-EKO a odtiaľ po všetkých zastávkach smerom do mesta.
Spojom z Juhu v súčasnosti trvá cesta na autobusovú stanicu 18-20 minút. Jazda po novom moste by takémuto spoju trvala 21 resp. 22 minút. Dali by sa skombinovať výkony dvoch spojov, napríklad linky č. 15 a 22, do jedného.
Inak vie niekto, prečo sú z nového mosta z chodníka pre chodcov prehradené schodíky na Biskupickú ul (treba ísť po chodníku vedľa nájazdu), na hrádzu na Biskupickej strane a na Ľudovíta Stárka? V podstate to prepája len križovatku Karpatská x Biskupická s Brnianskou