Reply on: mds #8010:
Podla informacii a prieskumu zarabame na slovensku cca 700 eur. Takze informaciam a priekumu neverim v nicom. A sam na vlastne oci vidim, ako vacsina ludi sa ide pozriet dopredu, hlavne ti starsi, lebo na boku to ide rychlo a malymi pismenkami. Kedysi ked boli plastove tabule kde boli napisane len 3-4zastavky, sa vedel kazdy orientovat. Ja nie som proti piktogramom, len si myslim, ze je lepsie, ked je napisana cielova zastavka a pod nou vypisane dolezite zastavky po ceste.
capaCity
Mám na mysli nasledovné: v začiatkoch "pôsobenia" EMtestových tabúľ, bol samozrejmosťou oznam "PREJAZD" (príp. "DO GARÁŽE"), keď bolo vozidlo "mimo výkonu". Neviem, prečo sa od toho upustilo, pomohlo by to- občas sa stane (a bude sa zrejme stávať s vekom tabúľ častejšie), že EMtest jednoducho nejde, cestujúci však nevie, či je voz na prejazde, alebo má len pokazený transparent...
Ďalším dobrým riešenie mi príde nahodenie nápisu "NENASTUPOVAŤ", známe napr. z PB alebo Brna, keď vozidlo prichádza na konečnú. To by napr. pomohlo na stanici, kde má začiatočnú i konečnú viacero liniek, pomáha to lepšie a rýchlejšie rozlíšiť končiace a začínajúce spoje, najmä pre cezpoľných.
Ďalšia vec, čo by stála za úvahu je zavedenie piktogramov, TN je predsa len krajské mesto, takže aspoň základné, pochopiteľné pre cudzincov, by nezaškodili. (napr. kríž=nemocnica, vláčik=stanica...)
Čo by ste na to povedali? Je to podľa Vás zbytočnosť?