Reply on: kvorka #7044:
Moj osobny nazor je, ze urcite novy CP urobia lepsie ludia z TN nez z ineho mesta,lebo poznaju situaciu v doprave v nasom meste a potreby jeho ludi a rozne ine specifika,ci stym budete suhlasit lebo nie...A co sa tyka pripomienkovania,urcite by sa mohlo prvykrat urobit aj nieco take, ze by do toho mali moznost nahliadnut popredu aj vodici,lebo nas sa nikdy na nic nikto nepyta a potom sa len kazdy cuduje kde je ten autobus...Teraz mame velmi rozumne vedenie-aj mesta aj SAD,ku tomu dokonalu pocitacovu techniku,ked sa to vsetko da spolu dokopy,verim ze to nebude zle zmaknute(a ze z Hasickej ku Trencanu na prestup nikto nebude musiet ? )Ja ponukam pomocnu ruku a som ochotny tym malom co viem pomoct a poradit aby bola vseobecna spokojnost! ❤
draxter
Linka 2+10 teraz pôjde: 07:10, 07:30, 07:50, 07:55 a linka 24 pôjde 08:00 - zbytočne toľko spojov linky 2, po 5 minutách tesne pred ôsmou naviac ak o ďalších 5 minút ide linka 24. Po nej potom ide zase linka 8. Áno, linka 24 je tu využitá maximálne z dôvodu návozu na pracovnú zmenu do obchodnej zóny, ale linka 2 už nemá žiadne opodstatnenie. Naopak, linka 8 ide v čase 08:03 dosť plná, ale tie dvojky idú zbytočne často - jednu z nich zrušiť alebo posalť na inú linku, kde ju bude potreba.
Zrušenie spojov linky 6 ráno: prestup z linky 21 na linku 5 možný NIE JE - nemajú žiadnu spoločnú zastávku. Trochu nedomyslené. Potom ani prestup z linky 2 na linku 5 nie je nič moc, lebo linka 2 ide zo Sihote IV už 05:02, pri gymnáziu je 05:17, ale linka 5 z Braneckého ide až 05:38, čo nemožno považovať za "prestup".
Zrušené spoje linky 18: konečne si niekto všimol súbeho linky 8 a 18 po 3 minútach, ale škoda je to, že riešenie bolo zrušiť spoje miesto ich presnutia:
- stav do 29.02.2012 v "x":
17:03 (8), 17:45 (18), 17:48 (8) -3 min po sebe
18:45 (18), 18:48 (8) - 3min po sebe
19:48 (8)
20:45 (18) 20:48 (8) - 3min po sebe
21:45 (18) 21:48 (8) - 3min po sebe
22:48 (8)
- stav do 29.02.2012 v "a"
17:15 (18) 17:17 (8) - 2 min po sebe
18:17 (8) 18:45 (18) - ideálne
19:17 (8) 19:45 (18) - ideálne
20:17 (8) 20:45 (18) - ideálne
21:17 (8) 47 (8) - ideálne
-------------------------------------------
stav od 01.03.2012 v "x":
17:03 (8), 17:45 (18), 17:48 (8) - 3 min po sebe
18:45 (18), 18:48 (8) - spoj linky 18 sa mohol posunúť na 19:15 a vykryť hodinovú medzeru na Juh
19:48 (8)
20:48 (8) - zrušený spoj linky 18 (20:45) sa kľudne mohol presunúť na 20:15
21:45 (18) 21:48 (8) - spoj linky 18 sa mohol posunúť na 21:15 (alebo 22:15) a vykryť hodinovú medzeru, súbeh po 3 min tu žiaľ ostal
22:48 (8)
- stav od 01.03.2012 v "a"
17:15 (18) 17:17 (8) - spoj linky 18 absolútne nevhodne narúša pravidelný interval linky 8 a vzniká hodinová medzera
18:17 (8) 18:45 (18) - ideálne preloženie spojov
19:17 (8) 19:45 (18) - ideálne preloženie spojov
20:17 (8) - zrušený spoj linky 18 (20:45) mohol zostať s ohľadom na vyplnenie medzery
21:17 (8) 47 (8) - ideálne rozložené spoje, po zrušení L2 o 21:02 sa ešte zdôrazní toto dobré rozloženie