Tusim ze vyrobit autobus na ktorom by sa neku.vili dvere je nad moznosti sucasnych vyrobcov autobusov. Dvere sa kazia na Soroch, Irisoch, Mercedesoch, Volvach, Scaniach... Asi iba Troligy su v tomto smere v bezproblemove ?
ano stale su v skusobnej prevadzke, uz ani neviem kolko, ale to by nebolo to najhorsie, horsie je to ze vacsinou idu popredu, stane sa ze aj 20 min., tym padom ukazuju bludy. A osadene su dve a jedna je stale "hodena" niekde v garazi, taktiez neviem kolko ale uz sa to tiez asi da ratat v rokoch. Aj jej skonci zivotnost kym ju niekde osadia, teda ak uz ju nepredali
Zaujala ma dve vec (možno sa to tu už preberalo) ohľadom elektronických tabúľ:
1. To sú naozaj ešte stále (vyše roka) v skúšobnej prevádzke? Naeo potom vôbec sú, ak si treba aj tak pozrieť informácie na CP?
2. a o to dá dôležitejšia... Prečo sa na tabuli (podľa "nadpisu") zobrazujú príchody, keď cestujúceho zaujímajú odchody? Že by pre ten istý dôvod ako čo v Žiline? ?
Vcera vecer ked som siel domov z prace, tak na #20 nesli otvorit stredne a zadne dvere. To nam tie nove vozy dlho nevydrzali bez poruchy, ved pred dvoma tyzdnami stala #18 pri nemocnici hadam 3 dni.
tak také niečo by bol asi pokrok, rád by som potom videl výsledok.
Re #6814 CapaCity: aj mne to vychádza na linku 6, ale možnosti sú vlastne len tri: linka 5,6 alebo 9 podľa tvaru.
Re #6818 CapaCity? to nie je zlý nápad. Ja mám doma fotku RTO-čky, ale mizerná kvalita. Máme aj nejaké trenčianske ŠM-ky aj s vlekmi, ale rovnako mizerné.
áno, Karosa ŠM-11 na linke 6, ale to nie je zastávka Prior, to je zastávka Palackého - most. Zastávka Prior bola zriadená až neskôr práve potom, ako bol most zatočený na Hasičskú.
... napriklad nieco, co by sme pracovne mohli nazvat NKTD - Nova koncepcia trencianskej (mestskej hromadnej) dopravy. Nieco, co by mohlo minimalne na polovicu zredukovat prazdne prejazdy vozidiel, eliminovat "vlaciky", dat system do linkovania, atd atd.
kvorka