Juraj, nie je na SAD niekto fotka Karosy C744 jazdiacej v prevádzke NM? Prípadne starších Ikarusov 280. Viem, že o všetkých info nemám, ani tu to nie je komplet. ?
Ja už svoju rodnú krajinu (skoro, lebo narodil som sa v Československu) nazývam Západnou Ukrajinou. Cesty horšie ako v Sofii, cestovný poriadok typu "odkiaľkoľvek kamkoľvek každý druhý týždeň", neuveriterľná oprsklosť a nenažranosť ľudf v službách...
najkrajšie sú teraz tie odchody vlakov z plavča či z Červenej skaly. Vlak ráno, do druhej nič, potom niečo a fajka zhasla. Úžasné, ako naučiť ľudí cestovať takto....ale žeby som videl niekde posilnenie, kde by to mal byť prím, to nie.
Keďže je to TN-diskusia, chcem sa spýtať ako sa ľudia z TN dostanú do Brna? Podľa toho čo vidím, tak sú zrušené aj tie vlaky, ktoré sapodarilo "vydupať" veľmi početnej enkláve študentov, ktorý z TN chodia do Brna. Piatkové zrýchleno-osobné vlaky už nebudú asi jazdiť do TN ako doteraz...
dnes by tými drístami aktivistov zaplnil aj polovicu tých plátkov typu SME, Pravda a pod. a potom keby sa konalo podľa nich, tak by hneď na to sa sťažovali všade, písali listy VÚC, primátorovi, ministrovi dopravy a premiérke, že oni chcú späť starú stanicu, lebo nová je ďaleko od centra atď. ? je to niečo na štýl toho ako Slávik z Petržalky drkoce ako chce NSMHD z Petržky vlak a dopadlo by to tak, že sám by sa vozil a-busom cez Nový alebo Starý most do mesta a zas by sa sťažoval všade možne, že on už nechce vlak ale električku ? ono takéto rýchlokvasené názory nie je dobré počúvať, lebo z toho vždy srší nejaká dementnosť... ?
elektricka sa ma vraj rusit, ale mam tieto informacie z druhej ruky, takze to neber zavazne, to jeden nas "zavoznik" z TN hovoril, jeho tato robi tusim v depe v Teplej
neviem co je na tom pravdy, ale ked uz sa bavite o zelezniciach, vraj rychliky od 1.4. uz nemaju zastavovat v Teplej. Takze o to viac stupne vyznam stanice v TN a myslim ze by bolo rozumne aby sem potom jazdili aj motoraky z Vlarskeho priesmyku a naopak z Chynorian mozu vsetky koncit tu.
súhlasím do bodky. Naviac dodávam, že výstavba stanice niekde na kraji mesta by tiež zvýšili investíciu a bolo by potrebné pretrasovať väčšinu liniek MHD a pod. A to sa dá len za predpokladu seriózneho plánu a nie rozhodovania na kolene alebo systémom o nás bez nás.
A práve preto nie je dôvod zvyšovať NTR cez TN na viac ako 100 km/h, takže nie je potrebné búrať plaváreň, premiestňovať stanicu a neviem čo.
Ale rozhodne nepodporujem aktivistické úchylnosti typu "odsun stanice na kraj mesta" - to asi boli na školení v Brne ? .
Zaujímavé, že v takom Kolíne nad Rýnom sa svoju hlavnú stanicu priamo oproti Dómu odsunúť nesnažia, naopak sa ňou neustále vychvaľujú, ako majú stanicu v centre centrovatom.
krajské mesto to je navyše a ústi tam trať 143, po ktorej sa ľudia môžu dopraviť k IC vlakom. Jednoznačne ak niekto cestuje z okolia Topoľčian a trate 143 do mesta na trati 120 má najlepšie ísť do TN. TN tam má navyše autobusovú stanicu zároveň s vlakovou stanicou, takže ďaľšia nesporná východa aj pre tých čo dochádzajú k vlakom od dedím smerom k hraniciam s ČR.
Opýtam sa aj doma, ak nedojdu naši domov z práce zas otrávení ?
Problém s Trenčínom je nasledujúci (mohol si sa aj doma spýtať):
1) Ak majú IC vlaky v TN zastavovať, nie je potrebné meniť trasovnaie železnice cez TN, búrať plaváreň a stavať novú stanicu.
2) Ak IC vlaky v TN zastavovať nemajú, newch si ŽSR láskavo postaví novú trať po druhom brehu Váhu, môžu po nej jazdiť IC-čka a náklady, aspoň nebudú cez stred mesta rachotiť obuté Wap-ky.
Podľa mňa je TN dosť významné, veľké a železnicu využívajúce mesto na slovenské pomery, aby tam zastavovali aj IC vlaky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
karosaB952e