Reply on: milan005 #241:
Však to je jasné, medzi sídliskami priame linky, do "dedín" len po jednej a s prestupom. Načo L21 chodí z Opatovej až na Juh?Čo sa týka prestupných uzlov:
Nemocnica - na prestup medzi Juhom a Biskupicami (zrušenie L20?);
Pod Juhom - nebudú musieť byť vedené linky zo všadiaľ na každú vetvu Juhu (možno tak zrušiť L28 za súčasného posilnenia L23, jednu z liniek 5 a 15 alebo aj 9 a 19).
Ostatné hádam vysvetlovať netreba.
A mimochodom, nie som z Trenčína, takže nemôžem hovoriť, kde je, resp. nie je prestupný bod
kvorka
Študent idúci zo Sihote na fakultu do Záblatia po novom zaplatí za jeden deň cesty MHD z a do školy 48,- Sk! (linkou 2,6,8,18,21,28 zo sihote na Hasičskú/Gymnázium kde spojom 3/13 sa odvezú do Záblatia /trojkou ešte nie úplne/) 12+12 + 12+12. Paráda. Cestujme autom. Pri spotrebe 7,5 l/100 km je to 1,5 litra (som prehnal), čo je 53 Sk. A ideš kedy chceš. Perfektné!
PS: potom ozaj stačí linka 1,2,5,8,11,18,21,23,28 a máme MHD vybavenú. Interval max.30 min a všetky linky s kĺbovým poradím pre tých ľudí čo ostanú v MHD. A dotácia ani nemusí byť. Mesto ušetrí na dotácii, ale môže dať ďalších 50mil na tret/štvrtý most a iné dopravné riešenia.