Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUK #15094:
Pravdu máte obaja. Jednak výška bolo zrušené priame spojenie druhého najväčšieho sídliska, čo snáď potvrdili dáta, na druhú stranu by ma ozaj zaujímalo, že vytvorenie 16 snáď rovnako datami je podporené, najmä tá víkendová premávka na úkor 6. Lebo to je ako nechat miesto linky 1 nechať juzanov presadat na linku 16 k do Pod Sokolíc či Kubrej.
Reply on: LUK #15095:
Tak zásadná zmena na nosnej linke 1 je logicky sprevádzaná najväčším chaosom. To asi nemôže ani prekvapovať. Už tu bol návrh, aby linka mala označenie 1S, ak ide na zast. Saratovská.
Reply on: Harzik17 #15093:
O správaní cestujúcich by sa dali napísať siahodlhé vedecké sociologické štúdie. To rozum neberie, čo sú niektorí schopní predvádzať. A toto je jeden prípad za všetky... Cestujúci rozlišuje autobusy maximálne po číslo linky, čítať a porozumieť cieľu už je nadľudská požiadavka, to zrejme zvládajú len astronauti v NASA... Je to nové, ľudia si ešte na to nezvykli. Ak to nebude ustávať, tak existuje na to opatrenie.
Reply on: pešiak #15091:
Prečo by sa museli dostať bez prestupu? V dobe nízkopodlažných autobusov? V časoch, kedy nejazdí 6ka, tak existuje kombinácia 4+16 s prestupom na hrane na Hasičskej. Bez čakania, bez presúvania k inému označníku. Každú hodinu, celý deň.
Pri návšteve v Trenčíne som si všimol, že niektorý na zastávke Mateja Bela smerom do Centra mávali na Linku 1 idúcu na Saratovskú, čo zrejme nevedeli. Je možné, že by sa na Linke 1 smer Saratovská za zastávkou Pod Juhom zapínal inverzný Panel s nápisom Saratovská? Vedelo by sa tak že tento spoj nejde do Centra.
Reply on: pešiak #15091:
S prestupom
Využijem toho, že tu prispievate praxou ošľahaní profi. Susedia, cestujúci zo Sihote sa ma spytujú, ako sa majú dostať od 01.11.24 /okrem pracovných dní / bez prestupu za mosty? Ja som si toto všimol až včera večer, že 6 - ka jazdí iba cez pracovné dni. A ak som sa pozrel na možnosti, tak sa tam objavuje panáčik, že choď človeče napríklad 7 minút na stanicu a naskoč do 16 ky. 😲
Reply on: milan005 #15088:
Keďže mesto "nemyslelo" ani pri privádzači z D1 na predĺženie Zlatovskej, na MHD by si čakal zázraky v tej dobe. Dnes sa jasne ukazuje, ako si nevidia brvno vo vlastných radoch. Odporúčam pozrieť, ako zvrzal stavebný úrad mesta TN cestný most. Na darwinovu cenu. Potom podjazd a komunikácia bez zastávok, je úplne "normal".
Reply on: milan005 #15088:
Tichá ulička 😍 alebo zastávka U Mrekovej Zuzky 😆
Reply on: draxter #15087:
Škoda že sa na to nemyslelo už pri výstavbe podjazdu. Je to základná vec. Ideál ak je zastávka vždy za križovatkou tak ako sú na Opatovskej, nie ako boli pôvodne v oboch smeroch pri Radegaste.
Teraz by to síce pomohlo pre 4,11 smer Jasná ale 1 už stojí inde. Vzniká tým to že už potom stoja tie autobusy kade tade. Aj tie čo idú jedným smerom.
Reply on: Marek6283 #15084:
Na to by bola ideálna zastávka na Jasnej. Takto už teraz jednotka stojí mimo, jedenástka a štvorka Sihoť III vynechávajú jednosmerne...treba s tým niečo urobiť.
Reply on: LUK #15068:
To asi platilo pre viaceré mestá čo som videl v ten deň.
Reply on: Marek6283 #15084:
Ešte počkaj, pekáreň teplanska tam otvára pobočku čoskoro 🎉. Dovtedy treba nechať zastávku vyzriet 😂
Cestujúci l.č. 4 a 11 po Sihoti v smere z centra by uvítali zastávku pred Radegastom ako bola kedysi...dosť z nich sa okakalo a doviezlo až Pred pole neorané 😂 😅 , no a my by sme si tam ako za starý čias kúpili ráno čerstvý voňavý Bosniak...🙃
Reply on: draxter #15082:
Nuž, ja som iba obyvateľ mesta, občan Slovenska , daňový poplatník a cestujúci MHD. Ak som správne pochopil, teda sám by som mal byť nejaký podozrivý z nejakej nekalej praktiky ohľadne oného pozemku, ktorý bol určený na výstavbu stanice. Aj keď mám dosť starostí s inými nedostatkami môjho rodného mesta a tieto riešim , na rozdiel od ostatných, všetko čo som napísal som si sám našiel počas rokovaní malého parlamentu /mesto/ či príspevkov o tejto veci. Ale podstatné je, že dnes tam je iba neporiadok, útočisko bezdomovcov, haldy bordelu. Jasný znak mesta kultúry 2026!!! A to je aj obraz v š e t k ý ch kompetentných. Od hlavy ryby až po jej ikry. O ostatných pozemkoch som sa neinteresoval, od toho sú tu zdvíhači rúk za mestské časti kocúrkova.🙃
Reply on: pešiak #15081:
To je vyjadrenie hodné toho, kto sám je podozrivý z nekalých praktík. Treba sa asi oficiálne spýtať na ten pozemok na stanici - skúsenosti ukazujú, že inde sa dejú podvody s pozemkami...
Konečne sa začali objavovať skutočné dôvody zvýšenia cestovného.
Na stránke mesta Trenčín dňa 05.11.2024 sa pani Silvia Č . d o ž a d u j e zavedenie 15 minútového lístka, miesto toho 60 minútového. No a pani hovorkyňa mesta Erika Ságová poodhaľuje dôvod , prečo teda je tu ten 60 minútový lístok . Tu je časť z jej odpovede citujem ,, Zavedenie jednorazového prestupného lístka s platnosťou 15 minút neplánujeme, nakoľko tento lístok je podľa skúseností iných miest často zneužívaný na dlhšie jazdy, než je jeho časová platnosť,, koniec citátu. Takže obyvatelia mesta Trenčín, všetci ste tými , ktorých si platíte , p o d o z r i v í , že chodíte na čierno . Tak ďakujeme pekne pani hovorkyňa, že ste konečne ukázali , za čo máte trenčiansku verejnosť.Fuj. 😴
Reply on: milan005 #15079:
To znie dobre
Reply on: milan005 #15078:
Takisto dopoludnia pracovných dní by to bolo z Juhu II viac prospešné ako škodlivé ak uvážime že takto idú busy do mesta 02 12 17 22 32 42 47 52 po posune L8 by to bolo 02 09 17 22 32 39 47 52 čo by nie len zabezpečilo lepšie rozloženie Juh II - Hasičská ale aj celkovo z Juhu kde by sa to už blížilo k 7,5 min. intervalu a nie kombinácií 5/10
Z môjho pohľadu viem tolerovať názor na tú Sihoť, aj to že po novom L24 odchádza zo Sihote aj na Sihoť v celkom vhodných časoch od/k vlakom ako sú od 2024/12. Obyvatelia Sihote by toto mohli oceniť a tiež aj iní idúci na Sihoť (tú 24 aj to že iné nezachádzajú).
Mne však trochu chýba spojenie z Juhu ktoré som doposiaľ využíval (nehovorím že často) počas voľných dní a to:
7:00 L8 k R o 7:23 do ZA a Ex o 7:26 do BA
7:15 L22 k REx o 7:41 do BA
7:25 L11 k Os o 7:53 smer ZA
Nebol som ani zďaleka jediný pretože som videl spolucestujúcich z busu ešte aj vo vlaku 🙂
Po novom ma štengruje ten zhluk L1 a L11 v identickom čase a 30 min. pred aj po nič v našich "5-minútových" intervaloch.
Pri tých 5-minútových intervaloch ma ešte ťaží že na Sihoť mimo špičky ak uvážime 4+8+11+24 z centra je dosť výrazné striedanie zhlukov a dier. Odchody sú 06 20(8) 24 36 50(8) 54. Ak uvážime aj s L1 (nová Sihoť) tak je to 01 06 20(8) 24 31 36 50(8) 54.
Nebola by L8 vhodná ak by išla vždy o cca 3 min. skôr? Niekto si povie akú rolu hrajú 3 min. ale pri spojení najväčších sídlisk a heslách o intervaloch môžu aj tie zohrať svoju rolu, zvlášť ak by takýto posun nikomu neublížil. Odchody stará Sihoť by následne vypadali 06 17(8) 24 36 47(8) 54.
Tým, že L24 ide cez stanicu by to možno docielilo že na Rázusovej už by boli v takmer dokonalom preklade.
Zároveň tá, čo by išla o "09" z Juhu by sa pri minútovom posune L23 dala na Hasičskej zviazať a cestujúci z Juhu II by mali tak prestup na stanicu k vlaku o "40" ak sa im nechce ísť od OA pešo a cestujúci z Východnej zasa na Sihoť.
Zhoršilo by to trochu síce preklad z Juhu II po Braneckého ale zlepšilo preklad po Hasičskú (o ktorom tu Tomo písal že je dôležitejší).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.