Práve cestujúci zo Saratovskej musí využiť podchod na Hasičskej ak sa chce dostať na Zlatovskú. Dnes existuje priama linka, po novom len využitie prestupu na Hasičskej alebo cesta cez celé Zámostie linkou 3. Tak si myslím že by potom mohlo mesto sj ten podchod debarierizovať.
Z gen. Svobodu do Zámostia sú v pláne dve priame linky v intervale 15-30 minút, plus niekoľko "robotníckych" spojov do priemyselného parku z gen. Svobodu a v pracovné dni jeden zo Saratovskej.
V ramci reorganizacie dopravy sa pozabudalo na daleko dolezitejsie veci, nejaka "malichernost" typu prestup, toboz s nejakymi bicyklami, sa urcite nemyslelo
No minimálne viem že pred 4-5 rokmi bolo zadanie deberiarizáciu riešiť aj pre bicykle. Potom tam osadili "bicyklo výťah" Mňa len to zaujíma teraz aj z dôvodu reorganizácie dopravy, kedže cestujúci z Juhu do Zámostia budú prestupovať aj na Hasičskej či sa to rieši.
Trošku sumár zmien pre TN
Trať 120: Ex už 3:27 z BA do KE (príchod 09:17, konečne doobedný vlak do Košíc), Ex 631 z TN o 19:35 do KE príchod pred polnocou, R737 príchod denne 23:19 a R739 23:51, Zemplín 0:22 (tu treba zabezpečenie spojenia MHD).
Opačne vlaky 22:24 i 23:24 denne do BA (príchod 0:30, fajne). Na ten druhý tiež zabezpečiť spojenie MHD by bolo treba. Ten bude využívaný najmä v nedeľu a pondelok.
Trať 143: pokračuje "interval" 4 hodiny v "x" a skoro tak aj v "a", čo sú po 4 páry. Tragédia na pokračovanie.
Trať 123 som opísal nižšie, PDO sa teda na nej nerealizuje.
Trať 121: intervalová doprava, neviem posúdiť pozitívum zmien, z Myjavy však po 20:01 už do NM nejde nič.
Mal, ale nie je. Premávka je bezo zmeny na úseku po Horné Srnie od 04:45 po 19:45 v intervale 60/120/120, v cezhraničnom úseku naďalej v piatok z Vlárského průsmyku a v nedeľu na Vlárský průsmyk - tieto vlaky už nejazdia až do TN? Som si ani nevšimol.
Paráda. Prvý expres na východ 4:35, posledný s príchodom 23:21. Bez problémov použiteľné aj na náročnejšiu turistiku v Tatrách/Raji na otočku alebo aj ďalej. Samozrejme nie v lete kvôli búrkam...
So silno prižmúrenými očami sa v novej koncepcii dá z Juhu použiť N1 3:40-3:53. Bude to mierne zlepšenie - tento rok som párkrát išiel na prvý pondelkový expres po jednej v noci pešibusom, aby som sa Tatier stihol vrátiť ešte v ten istý deň...
Dúfam však, že pri meškaniach sa tie Považany a Valašské expresy pomestia na Púchovskú staničku.
Už je zverejnený finálny GVD 2024/2025. Ex6xx idú na hodinový takt. Sú aj ďalšie zmeny, končia Rexy. Konečne idú preč stratové IC a teda rušne môžu nahodiť na večné meškajúce Ex.
Bude potrebné na to reagovať aj úpravami v navrhovanom CP MHD.
- akože za 2200 € ako mandátnu odmenu (toto nie je pracovnoprávny vzťah, čiže z toho budú dane a odvody ešte) niekto pôjde robiť konateľa do tejto firmy, ak spĺňa pomerne náročné kritériá? Isto nie. Ak by mal 3.500 €, asi sa nájde niekto - draxter, nepôjdeš? Takto to bude zjavne lowcost.
S499.1023