Reply on: Michal Mazánik #12299:
To je správny krok, avšak nasadiť by sa mali kĺbové autobusy - jednak preto, že najmä ráno do práce (24,25,1,11,7) nebudú stíhať a tiež preto, aby sa rozložili cestujúci v čo najväčšom priestore pre ochranu vodičov. A je čas zrušiť hotovostné platby.
draxter
Miesto ktorých vozidiel premávajú v MHD nevhodné prímestské vozidlá #66 a #67? Kontroluje mesto stav autobusov - napríklad #35? Akú skladbu má momentálne funkčný vozový park MHD a kedy mesto zabezpečí obnovu vozidiel?
Odpoved:
Róbert Hartmann, vedúci útvaru mobility, 9.3.2020
Vozidlá #66 a #67 slúžia len na "záskok" štandardných mestských autobusov, a to v prípade nevyhnutnej potreby. Mesto nekontroluje stav autobusov, nemá na to kvalifikovaných ľudí a ani technické zázemie - na kontrolu slúžia Stanice technickej kontroly. Skladba vozového parku: Iveco Crossway LE 12M , Karosa C 954 , Irisbus Crossway LE 12m, Irisbus Citelis 18M, Irisbus Citelis 12M, Karosa B 961, Karosa B 952, Irisbus Crossway 10,6M. Skladbu vozového parku možno nájsť na verejne dostupnej webovej stránke: https://imhd.sk/tn/vozidla/28/autobusy-mhd
Obnova vozového parku sa zrealizuje po vysúťažení nového dopravcu a podpise zmluvy v lete 2022.
Záver: do 2022 lobogo a spoliehame na súťaž (ktorá napríklad v RK už zlyhala). Fakt koncept ako sa patrí