Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: klobasa #16494:
Asi nerozumiem... Autobusy jazdia na to, aby počítali cestujúcich? Tento sadistický manier, že ku každej osobe potrebujeme lístoček, nás akurát tak doviedol do súčasného stavu PAL, ktorou nechodí nikto kto nemusí.
Reply on: kvorka #16497:
V obratisku je dáka oplotená rozkopávka, je to pre autobusy neprejazdné.
čo sa to kurňa deje v mestečku že 7 má výluku?
Reply on: S499.1023 #16495:
A ty ďalší blbec do radu
Reply on: klobasa #16492:
Ty si štvrtý.
Reply on: Viko #16448:
Iste, ale zase sa potom treba spoliehať na nepresný systém počítania v busoch. Ten súčasný je riadne nespoľahlivý.
Reply on: draxter #16458:
"Skúsenosti s politikou mesta v nedávnej dobe: je možné že nocaky skončia" presne toto i mňa napadlo. A platí to stále a aj teraz. Ale možno sa budúci rok vymení vedenie a spraví sa konečne to, čo tu už 10 rokov malo byť: nové zastávky, nové cesty, bus pruhy. Dnes len výhovorky. Ale parking spoplatniť a cykluhluposti, to máme na rozdávanie.
Reply on: Vladimír #16469:
Menuj koho tým myslíš. Ja tu vidím stálice diskusii od zriadenia fóra. A vidím tu snahy pomenovať veci riadne.

Či myslíš, že to je zmenou dopravcu? Ťažko. Keby si na meste objednali toto už v roku 2020 namiesto zabudnutia, že im konci kontrakt so Sladkou, už to mohlo byť dávno. No nebola vôľa
Reply on: Michal Mazánik #16481:
Čiže chces povedať že TN vstúpil do niečoho čo ani nevie kedy bude a pod?
Reply on: milan007 #16482:
Kašli na nej, za mňa píšeš logicky a zmeny čo sa chystajú to potvrdzujú.
Ja nechápem súdruhov, ktorí sú osobne zaujatí na strane dopravcu či zhotoviteľa grafikou. Za celé roky našej sekcie bojujeme proti tomuto mestu, sme za nočnú dopravu a nik si neželá viac jej zotrvanie. Ale prax nás naučila. Prvé čísla nesadnúť a idú zmeny. A tie vlastne idú aj teraz, len večer a nie v noci. Tak čo vás vie jedna všeobecná poznámka rozhodiť? Dobre draxter píše a má pravdu. Bodaj by sa nielen udržali, ale aj rozšírili - Kurba, pred poľom, Juh I. Tam by mala linka jazdiť tiež.

Pokiaľ viem, tlak na mesto spôsobil zavedenie nočných spojov na linke je 22. Rovnako zmena trasy 50 bola toho výsledkom. Dnes sme v obave, lebo aj po roku 2016 úpravy robené mestom boli väčšinou obmedzovanie, a to aj malým vykonom klbakov.

A tie noci cez veľkú noc, Vianoce, prázdniny a pod.kedy mohla 50 zarobiť, škoda reči. Dnes by sa hodilo nočák niekedy už od piana posielať. A z kina od Maxu. Toto by pomohlo.
Reply on: TomoSK #16486:
#16458 - ak si prečítaš draxterov príspevok a nevytrhneš z kontextu ani nepridáš, nehovoril nič konkrténe, len a len skúsenosti s tým, ako to u nás chodilo.
Reply on: TomoSK #16485:
Tak prečo to potom tak vehementne potrebuješ komentovať? Tu snáď niekto prezentoval opak? Ak čítam celé vlákno, tak práve po jedinej poznámke niektorého z kolegov nižšie o tom, že pri slabom využití môže dôjsť aj k zrušeniu, vyskakujete akoby si niekto dovolil rušiť celú MHD.
Reply on: milan007 #16484:
Počet cestujúcich počas víkendových rán (do 7:30) je nižší ako počas večerov, nie je teda dôvod na to, aby sa víkendové ráno posilňovalo. Okrem iného, štruktúra cestujúcich v týchto časoch je viac-menej špecifická a je menej náročná na frekvenciu spojov. Cestujúci v týchto časoch prakticky pozostávajú iba z dochádzajúcich na vlaky, cestujúcich do kostola a malej skupinky pracujúcich na zmeny.
Reply on: milan007 #16483:
Ako jeden zo zástupcov zhotoviteľa nového CP, ktorý na pravidelnej báze prichádza do kontaktu so zástupcami Útvaru mobility, teda zástupcami mesta, ďalej do kontaktu so zástupcami dopravcu, ktorý nám dávajú spätnú väzbu z "reality", a takisto do kontaktu s poslancami a členmi jednotlivých komisií (či dopravnej, či finančno-majetkovej) si myslím, že mám informácie z prvej ruky. Nikto, opakujem nikto, ani len náznakom na žiadnom z týchto miest nerozporoval prevádzku nočných liniek či sa ani nesnažil vyvolať diskusiu o ich opodstatnenosti.

Keď sme vás kedysi vyzývali na stretnutie, mlčali ste a bez reakcie to odišlo do stratena. Zúčastňujeme sa pravidelne stretnutí aj výborov mestských častí a vo väčšine prípadov je počet hostí rovnajúci sa nule, preto si dovolím maximálne zapochybovať o tom, čoho sa vôbec účastníš a kde tieto nepravdivé informácie berieš.
Reply on: Michal Mazánik #16478:
Kde? Ak ráno, tak som za.
Reply on: Vladimír #16479:
Diskutuje sa, ako občan sa zúčastňujem stretnutí a výborov MČ, chodím medzi ľuďmi. A potvrdzujem, že sa budú spoje prehodnocovať. Či nočné alebo neskoro večerné, to už nie som expert. No sám si potvrdil ze to je téma. Tak čo vlastne? Máme držať hubu a krok či ako?
Reply on: Vladimír #16479:
Neodpruj si v každom odstavci. A nevytrhavaj z kontextu. Či ťa na tom niečo osobne štve? Ak by sa škrtnúť mali spoje bez náhrady, aj to má objednávateľ právo, sám píšeš že to možme byť radi.

Draxter logicky uviedol možnosť, nič viac nič menej. Ja zase čísla z mojich jázd ktoré sú fakt nízke. A mesto Trenčín akosi vždy našlo v nočákoch dôvod prvého škrtu. A keď aj jazdili, tak obmedzene a počas najrušnejších nocí mali od mesta doslova BAN. Takže aktuálne budú logicky tiež pod drobnohľadom. Ale ja som za ne a vždy som bol. Neviem, či tu proti nim niekto niekedy niečo písal. Okrem toho, že je ozaj škoda, že nočná 2 vynecháva Kubru a Pred Poľom. A to sa vo svetle aj vianočných špeciálov ukazuje ako chýba, pretože štvorlístok smerov potom musí zachraňovať 16. Ak by šla N2 okruhom cez Pred Poľom a Max, mala by vyšší potenciál. Dokonca ja som za premávku celú noc raz do hodiny v trase pôvodnej 50.
Reply on: milan007 #16477:
Pre zaujímavosť:

Mesto Bratislava a BSK založili spoločnosť Bratislavská integrovaná doprava, a. s. v auguste 2005, prvá etapa systému IDS BK bola spustená v júni 2013 = 7 rokov, 10 mesiacov.

Mesto Žilina a ŽSK založili spoločnosť Integrovaná doprava Žilinského kraja, s. r. o. v septembri 2017, prvá etapa systému IDS ŽSK (dnes IDS PLUS) bola spustená v júli 2022 = 4 roky, 10 mesiacov.

KSK a PSK založili spoločnosť IDS Východ, s. r. o. v októbri 2019, integrácia železnice a ani jedného krajského mesta zatiaľ zavedená nebola.

Tak, ako píše Vladimír, vstup miest RK a LM do IDS PLUS bol pripravovaný od samého založenia organizátora, teraz išlo o viac-menej len formálny akt. Naopak, do konca minulého roka vôbec nebolo isté, kedy a či vôbec spoločný IDS medzi ŽSK a TSK vznikne, z tohto dôvodu sa vstup do IDS počas predchádzajúcich 8 rokov nepripravoval a nie je ho možné ho zrealizovať za pár mesiacov.
Reply on: milan007 #16477:
Zapojenie regiónu a mesta LM do IDS sa pripravovalo roky a schválením navrhnutých zmien mikulášškymi poslancami sa tento proces zavŕšil a mohol následne uviesť do praxe.

Uznesením trenčianskych poslancov o pristúpení do IDS ŽK, ktorý pôvodne územie TSK zahŕňať nemal, sa proces integrácie iba začal.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.