ja by som to manipulačným neriešil. Skôr tak, ako povedal Juraj. Trestať cestujúcich za to, že nie je mesačník manipulačným poplatkom nie je dobré. S tým 5 EUR to bude lepšie.
To je iba jedna cast pravdy. Druha je v tom, ze to potom strasne na zastavkach zdrziava. Mohlo by sa to rozlisit - u vodica 200 a na predpredajnom mieste a v nabijacich automatoch po 100. Aj ked je to len docasne riesenie, pri Euro by to nemalo byt menej ako 5 E.
Myslim,ze minimalna hranica 100.-SKK je zvolena vhodne.Totiz, minimalne predplatne 200.-SKK moze niekoho odradit a prejde spat na hotovostny rezim co je urcite pre plynulost dopravy horsie.Takze predplacanie po "stovke" je v konecnom dosledku mensie "zlo".
jedna taka drobnost, nebolo by vhodne zvysit minimalnu sumu dobijania karty na 200sk? lebo zbytocne to zdrzuje ked niektori ludia maju vo zvyku nabit si vzdy za 100.
l. 20 neni jedina, napr. aj poobednajsie spoje l. 9 su vykonavane citelisom bud #02 alebo #05, alebo vecerny spoj z Leoni na Juh vykonava #04. ale preco nie? ved aj to je doprava. citelisy prevzali proste vykony svojich predchodcov
chcel som sa opýtať, čo neplánujete zaviesť po vzore iných dopravcov aj prepravu ľudí na záťahoch z/do vozovne. Istú formu zrýchlených spojov, ktoré by zastavovali len na vybraných zastávkach /samozrejme s ohľadom na CP/, čím by bolo možné vykonať aj večernú výpravu na sídliská, z ktorých sa po 22:00 nedá v "a" dostať /pr.: Sihoť - končiaca linka 2 o 22:08/ a prípadne obmedziť prázdne prejazdy tak, aby netrvali ani zbytočne dlho počas dňa.
Viem, že nezáleží len na rozhodnutí jednej osoby, ale nebolo by zlé to skúsiť. ?
No neviem, ale vo väčšine firiem (ak nie všetkých) býva za nástup vodiča busu do práce pod vplyvom alkoholu okamžité ukončenie pracovného pomeru a nie nejaké sťahovanie odmien. Alkohol za volentom si málokde dovolia tolerovať.
myslim ze v SAD nie, ale celkovo v zamestnani...napr. aj ucitelia. a takisto aj vodici su ludia vypiju si tak ako aj ostatni:) aj ked je to hrozna predstava ist s napitym vodicom, ale pomoze len stahovanie odmien za taketo veci a zaviest poriadok v SAD, nevravim ze uz sa tak nedeje, lebo moje skusenosti su starsie, mozno za Juraja uz sa nepije;-)
To Ti verim....No ak by som videl, ze vodic je v podnapitom stave, tak nevaham a volam 158. Ked pije mimo pracovnej doby prosim, ale ak ma za sebou ludi, tak to tolerovat nemienim! Ale snad to nie je v nasej MHD/SAD take zle.
no co sa tyka tych vodicov, viem ze niektori piju...a dokonca som videl, sice uz davno ale ako jeden vodic zvolaval ostatnych "na jedno" ked mali prestavku. a viem, resp. hlavne som pocul o niektorych konkretnych ale samozrejme nebudem bonzovat, to si musi SAD sama ustrazit. ale pochybujem ze vodici forum citaju a mozno je to aj skoda, aspon by sa poucili z vlastnych chyb.
Ja som si to nevymislel. A draxter vdaka za upresnenie. Mozno by sme si to mohli zapamatat viaceri a po konecnej obnove sa na to spytat kompetentnych, ak sa k tomuto cislu aspon nepriblizia.
Uz aj polovica je velke plus...a BTW:nebudeme vecne mladi ?
Inak pre vodicov si dovolim pridat link:http://www.youtube.com/watch?v=q3rxnr8L_1w&NR=1
viem, ze to az tak nesuvisi, ale pripomonat si iste veci nam snad neuskodi...! Zvlast, ak vidim, ako niektori v Trencine jazdia ? ☠ ?
ja neviem, ale je to podla mna volovina:) jedine ak by tym "postupne" mysleli ked sa vyradia aj B832, 932 a nejake tie 952-ky sa dostanu do zalohy, potom by mozno bolo realne aby citelisy tvorili 2/3 vozoveho parku, ale aj tak mi to matematicky nevychadza...kolko potrebuje TN autobusov pre vypravu? 35? plus nejaka ta zaloha. a predpokladam ze casom bude este spojov na linkach ubudat, takze mozno sa znizi aj potreba autobusov, takze tomu co mesto pise neverim. inak neviete niekto ci #80 a #86 boli vyradene? TN-697AM (Old Herold) asi hej spolu s Ikarusmi nie?