Zavrieť

Stavba rýchlej električky sa začala v 1970. rokoch a prvý úsek bol otvorený v roku 1986

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Ukrajinské električkové rýchlodráhy (26.1.2020) (22/30)
Stiahnuť materiál
Stavba rýchlej električky sa začala v 1970. rokoch a prvý úsek bol otvorený v roku 1986. Posledný, vrátane nedokončenej stanice VPF, v roku 2012. Z celkovej dĺžky 18,7 km vedie 6,8 km v podzemí.
Príspevok:
Lokalita: VPF
Dátum: 13.9.2018
Vozidlo:
Galéria: Slovensko a svet › Kryvyj Rih (Кривий Ріг)
Ukrajinské električkové rýchlodráhy (26.1.2020)
Linka:
Autor: d3k0
Počet zobrazení: 1747

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Miro

Miro

27.1.2020
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
To je CCCP dizajn - čím viac ocele, tým väčší úspech národného hospodárstva.
Odpovedať
shaggy

shaggy

26.1.2020
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #2:
Alebo inak povedané - Nedělal to Kotas, to bude nuda.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

26.1.2020
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #1:
To je zastávka od apxitekta Kotaca 😂 .
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

26.1.2020
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
to je co za opacha ?
Odpovedať